Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

warriors and weirdos

Playlistbediener
15 feb 2023
12
19
Er is momenteel geen enkele naam die mij interesseert op 1 na en wat voor een naam.en enkel voor die naam ga ik een ticket aanschaffen. De naam is Aurora. Ik ga haar dit jaar dan 5 keer zien. Werchter ,Tromso, Trondheim, Stavanger en Berlijn ( lollapalooza ) Verder hoop ik op Pomme, Marina Kaye, LP en vooral Lorde ( staat net onder Aurora haar concerten ' andere dimensie ' nl. gewoon perfect ,af ,subliem ... maar boven Gojira en my Dying bride)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.876
3.876
Er is momenteel geen enkele naam die mij interesseert op 1 na en wat voor een naam.en enkel voor die naam ga ik een ticket aanschaffen. De naam is Aurora. Ik ga haar dit jaar dan 5 keer zien. Werchter ,Tromso, Trondheim, Stavanger en Berlijn ( lollapalooza ) Verder hoop ik op Pomme, Marina Kaye, LP en vooral Lorde ( staat met onder Aurora haar concerten ' andere dimensie ' nl. gewoon perfect ,af ,subliem ... )
Als híér niks van je interesseert dan ben ik benieuwd naar wat je naast Aurora en die paar namen ook leuk vindt 😅

Pinkpop valt me helaas flink tegen, BKS heeft mij ook niet over de streep getrokken voor een dag dus ik zal aan de bak om een plan te maken voor mijn directeur om alsnog naar Rock Werchter te kunnen :)
 

warriors and weirdos

Playlistbediener
15 feb 2023
12
19
Als híér niks van je interesseert dan ben ik benieuwd naar wat je naast Aurora en die paar namen ook leuk vindt 😅

Pinkpop valt me helaas flink tegen, BKS heeft mij ook niet over de streep getrokken voor een dag dus ik zal aan de bak om een plan te maken voor mijn directeur om alsnog naar Rock Werchter te kunnen :)
Waar ik naar luister buiten Aurora: Lorde, chromatics, Kate Bush, Sia, sommige nummers van Lady Gaga, Billie Eilish en voor de rest goth en doom metal 🤪
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.199
1.230
Lizzo vanavond in het Sportpaleis. Benieuwd welk festival ze in België zal aandoen.

Toch wat jammer dat ze waarschijnlijk, en tegen alle eerdere verwachtingen in, niet op Rock Werchter zal staan. Is een artieste waarvoor ik niet snel een concertticket zou kopen, maar wel zou meepikken op een festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

Gebruikers die dit onderwerp bekijken