Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
Lizzo vanavond in het Sportpaleis. Benieuwd welk festival ze in België zal aandoen.

Toch wat jammer dat ze waarschijnlijk, en tegen alle eerdere verwachtingen in, niet op Rock Werchter zal staan. Is een artieste waarvoor ik niet snel een concertticket zou kopen, maar wel zou meepikken op een festival.
Heeft nog een pak minder tickets verkocht dan Lewis Capaldi als je de zaalplannen vergeleek. Bij Lizzo heel het balkon afgesloten. Als ze 10000 tickets verkocht heeft lijkt het me al veel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
Lizzo vanavond in het Sportpaleis. Benieuwd welk festival ze in België zal aandoen.

Toch wat jammer dat ze waarschijnlijk, en tegen alle eerdere verwachtingen in, niet op Rock Werchter zal staan. Is een artieste waarvoor ik niet snel een concertticket zou kopen, maar wel zou meepikken op een festival.
Ja het was dat of Stormzy.

OfKendrickmaardaargaiknunietmeeroverklagen...

Benieuwd of Stormzy als co-head de nodige impact heeft om die moeilijke donderdag uit te verkopen. En of Lizzo op die plek meer tickets had verkocht. Al gaan we dat laatste nooit weten.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.195
1.220
Heeft nog een pak minder tickets verkocht dan Lewis Capaldi als je de zaalplannen vergeleek. Bij Lizzo heel het balkon afgesloten. Als ze 10000 tickets verkocht heeft lijkt het me al veel.
Dat valt inderdaad zwaar tegen. En dan nog voor een vrijdagavondconcert.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
Ik zou ze zo ruilen met Stormzy, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ja maar ik bedoel het niet op basis van smaak zelfs. Vraag mij echt af hoeveel tickets Stormzy in pakweg een Sportpaleis zou verkopen. Of een Vorst. En of dat er meer zouden zijn dan wat Lizzo nu verschoof.

Bij Stormzy heb je echt geen enkele houvast omdat die hier nog nooit een grote show gespeeld heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Ja het was dat of Stormzy.

OfKendrickmaardaargaiknunietmeeroverklagen...

Benieuwd of Stormzy als co-head de nodige impact heeft om die moeilijke donderdag uit te verkopen. En of Lizzo op die plek meer tickets had verkocht. Al gaan we dat laatste nooit weten.
Is Lizzo dan niet eerder nog sub ipv (co)headliner?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.501
2.015
Denk ook dat Lizzo hier eerder van zelfde grootte Lil Nas X is, maar goed dat is Stormzy ook...
Zou ze die plaats aanvaarden?
Fender - Lizzo - Stormzy - Stromae zou een mooi rijtje zijn. En toch net dat ietsje meer voor die donderdag.

Even editten: Bovenstaande stelling is utopisch.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.667
3.392
Lizzo vanavond in het Sportpaleis. Benieuwd welk festival ze in België zal aandoen.

Toch wat jammer dat ze waarschijnlijk, en tegen alle eerdere verwachtingen in, niet op Rock Werchter zal staan. Is een artieste waarvoor ik niet snel een concertticket zou kopen, maar wel zou meepikken op een festival.
De beelden op Facebook van haar show in de Ziggo liegen er niet er niet om. Zelfs Rihanna en Madonna hebben nog een normalere show.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
168
177
Kleine kans op verse namen, RW teast om 15.50 nog even nieuwe fiets outfits op insta ipv nieuwe namen. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Islaaa

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
48
54
De beelden op Facebook van haar show in de Ziggo liegen er niet er niet om. Zelfs Rihanna en Madonna hebben nog een normalere show.
Wat zou ze aantrekken als het 30 graden is en ze mag buiten op een festival spelen?

Heb een aantal foto's van gisteren gezien. Indrukwekkend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken