Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
301
431
2009 stonden ze ook op Rock Werchter, de zondag op de Metallica-dag. Geen idee hoe dat was. Ik was er toen niet bij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
2009 stonden ze ook op Rock Werchter, de zondag op de Metallica-dag. Geen idee hoe dat was. Ik was er toen niet bij.
Viel toen ook redelijk dood, inclusief enkele giftige opmerkingen van Cedric. De omstandigheden waren toen niet ideaal: vak vol Metallica-fans en vlak voor Black Eyed Peas.

Maar tenzij je ze pakweg naast Puscifer plaatst, gaan ze altijd een vreemde eend in de bijt zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
Viel toen ook redelijk dood, inclusief enkele giftige opmerkingen van Cedric. De omstandigheden waren toen niet ideaal: vak vol Metallica-fans en vlak voor Black Eyed Peas.

Maar tenzij je ze pakweg naast Puscifer plaatst, gaan ze altijd een vreemde eend in de bijt zijn.
Ik herinner mij ook nog de hardste plensbui in de 15 jaar dat ik naar Rock Werchter ga tijdens hun set. Hielp niet echt. Veld stond toen ook echt allesbehalve vol.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.603
4.345
Hopelijk spelen ze op BKS weinig tot geen nummers van het nieuwe album, want daar kan ik echt niks mee.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.483
11.535
Dit zou zo’n onverwachte wending zijn… ook wel RW darlings geweest:

Ah wat hoop ik dat die mannen weer fulltime terugkeren! Altijd één van mijn favoriete bands geweest. Paar jaar geleden de 10 jarige jubileumshow van 59 Sound was legendarisch.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
312
243
was natuurlijk een logisch redeneren lijstje, geen namen lossen
Het is vooral grappig dat er toch ook best wat wishful thinking was ingeslopen. Je bent de eerste om te benadrukken dat Werchter voor de laatste 35 namen niet meer zijn best zal doen, en toch kon je zelf de hoop niet onderdrukken dat er nog meer in zat. :) Niettemin: zeer gewaardeerde bijdrage. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
698
831
Ik ben me door de lineup aan het luisteren (ticket + MySpace zijn al binnen) en ik vind op de donderdag Gayle aardig interessant. Wat live videos gekeken en hoe ze op het podium staat spreekt me erg aan.

Ook begrijp ik volledig waarom mensen zo lyrisch over Aurora zijn. Man wat een fijne energie zit er in haar optredens en wat een goede nummers.

Afgaand op de huidige clashfinder voor donderdag:
Merol - Anna Calvi - Warhaus - Nathaniel Rateliff & the Night Sweats - Iggy Pop - Aurora - Stromae

Zal vast wat wijzigen maar het ziet er naar uit dat ik de mainstage net als afgelopen zomer hier veel links ga laten liggen. Afgelopen editie was TWOD pas het eerste mainstage optreden waar ik heenging.

Wil Stormzy graag een kans geven maar no way dat ik Iggy Pop ga missen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.256
5.610
Het is vooral grappig dat er toch ook best wat wishful thinking was ingeslopen. Je bent de eerste om te benadrukken dat Werchter voor de laatste 35 namen niet meer zijn best zal doen, en toch kon je zelf de hoop niet onderdrukken dat er nog meer in zat. :) Niettemin: zeer gewaardeerde bijdrage. :)
Haha correct, zeer felle wishful thinking
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
Wil Stormzy graag een kans geven maar no way dat ik Iggy Pop ga missen.
Ja hoop ook wel dat Stormzy en Iggy niet clashen. Zowat mijn twee grootste must-sees op de donderdag. Maar Stormzy ben ik wel het meest benieuwd naar dus ik denk dat dat hem zal worden. Iggy was gewoon prima in 2016.

Heb hetzelfde probleem met de zondag. Rosalia wil ik echt niet missen, maar QOTSA ook ergens niet. Al zal dat wel sneller die eerste worden (QOTSA al vaak gezien).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Gebruikers die dit onderwerp bekijken