Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
312
243
Dat is waar, maar je kan niet voor alles tickets kopen natuurlijk. Als je al een Rock Werchterticket hebt, dan hoop je dat je lievelingsartiest daar staat. Nu moet ik 80 euro (voor een ticketje alleen) extra ophoesten om Little Simz te zien.
Dat begrijp ik, en goedkoop is het niet, helaas. Ik wou alleen maar zeggen: als het niet op je favoriete festival is, dan is Rivierenhof zowat the next best option. ;)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.260
5.630
Dat is waar, maar je kan niet voor alles tickets kopen natuurlijk. Als je al een Rock Werchterticket hebt, dan hoop je dat je lievelingsartiest daar staat. Nu moet ik 80 euro (voor een ticketje alleen) extra ophoesten om Little Simz te zien.
Heb je ze niet gezien in Trix?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.260
5.630
Kan zeker, was eerder van het idee dat er nog wendingen gaan volgen die we niet zagen komen.

Nu eerlijk, Little Simz wel een groter verlies hoor. Niet dat TMV een volle weide trok, of tent.
Dit zou zo’n onverwachte wending zijn… ook wel RW darlings geweest:

 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
312
243
Join the club! Ja kan op pukkelpop voor de zoveelste keer the killers, florence etc zien, maar ik moet wel 3u naar parijs rijden om the strokes te kunnen zien!
Ik zou dat niet aanraden, want ze vegen er tegenwoordig echt hun kl*ten aan.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.197
991
Dat begrijp ik, en goedkoop is het niet, helaas. Ik wou alleen maar zeggen: als het niet op je favoriete festival is, dan is Rivierenhof zowat the next best option. ;)
En ik doe al live is live voor TWOD
2x Metallica in Amsterdam
2x Rammstein in brussel

Maar ik overweeg het wel
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.396
9.154
Denk dat enkel voor haar dagticket kopen wel kan tegenslaan.
Hoezo? Nuja, ik zag dat de andere grote naam die dag Alt-J is dus dat valt niet mee. En dan nog Goldband...

(Had echt goed op die Strormzy dag van RW gepast.)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.260
5.630
Zo typisch eigenlijk. Zo'n beetje de beste line up van de grote festivals in Europa hebben, maar gezeur zul je altijd hebben.
Ja en vooral wat meer lange termijn denken.
Bvb in 2017 enorm gebaald dat Moderat er niet stond. Op termijn komen zo’n acts altijd wel nog is, als ze relevant blijven.
Behalve The Strokes. Dat verhaal is geschreven denk ik.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Fan van The Mars Volta, maar denk ook wel (op eender welke spot) dat die op RW anno 2023 vrij hard dood gaan vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken