Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Is Wardruna zo hoog in Klub C (dit gaat de afsluiter van vrijdag zijn, of alleszins op één na) niet de vreemdste boeking voor komende editie?

Laatst bewerkt:
Is Wardruna zo hoog in Klub C (dit gaat de afsluiter van vrijdag zijn, of alleszins op één na) niet de vreemdste boeking voor komende editie?
Geen idee hoe groot dit normaal is. Kende het een beetje van naam maar na in te luisteren intrigeert het wel. Als het tegenover RHCP staat ga ik dit zeker eens checken.

Geen idee hoe groot dit normaal is. Kende het een beetje van naam maar na in te luisteren intrigeert het wel. Als het tegenover RHCP staat ga ik dit zeker eens checken.
Staan volgende vrijdag in een uitverkocht Koninklijk Circus, waar ik ook bij ben. Post hier dan ook een berichtje of het de moeite waard is, maar daar twijfel ik niet aan. :)

Goh, denk dat ze op RW toch een erg mooie spot hebben nu zo laat. Kan wel eens goed werken.
Ik verwacht wel maar een 1/3de gevulde tent, dat dan weer wel.
Klopt, maar een volle marquee op Graspop (tijdens Def Leppard ofzo) zou wel nog steeds beter tot zijn recht komen naar mijn mening. Toch hoor je me niet klagen, want ik vind het zeer sterk van RW dat ze zo´n meer gedurfde namen durven boeken. Zo is hun line-up minder zoutloos dan die van de andere majorfestivals in Europa dit jaar

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Staan volgende vrijdag in een uitverkocht Koninklijk Circus, waar ik ook bij ben. Post hier dan ook een berichtje of het de moeite waard is, maar daar twijfel ik niet aan. :)
Daar ben ik ook bij.
Wardruna is op elk festival wel een beetje een vreemde eend, al is de aansluiting van die middeleeuwse folk en thema vikingen wel het dichtst verbonden met metal en Einar zelf is natuurlijk ook heel erg verbonden met metal.
Het blijft iets heel specifiek, kan je compleet overdonderen en meeslepen of je kunt er naar staan kijken en je afvragen in welk toneelstuk je beland bent (of als derde optie bedenken 'hé, dat klinkt als die muziek van Vikings').
The Hu en Amenra gaan vast vergelijkbare reacties ontvangen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het zouden niet zo'n vreemde eenden zijn indien er effectief ook een lijn zat in hun boekingen. Er is geen kleinere of grotere naam om hen te complimenteren die aansluiten bij hun genre.

Daar ben ik ook bij.
Wardruna is op elk festival wel een beetje een vreemde eend, al is de aansluiting van die middeleeuwse folk en thema vikingen wel het dichtst verbonden met metal en Einar zelf is natuurlijk ook heel erg verbonden met metal.
Het blijft iets heel specifiek, kan je compleet overdonderen en meeslepen of je kunt er naar staan kijken en je afvragen in welk toneelstuk je beland bent (of ls derde optie bedenken 'hé, dat klinkt als die muziek van Vikings').
The Hu en Amenra gaan vast vergelijkbare reacties ontvangen.
Dat van dar toneelstuk had ik toen ik Heilung eens zag. Dat trok ik echt niet.

Geen idee hoe dit gaat overkomen bij mij.

Rock Werchter of niet? Ze zijn klaar voor de AB shows. De toekomst zal uitwijzen wat de zomer brengt.

Hey, ik en vrienden gaan voor de eerste keer naar RW dit jaar en hadden al Hive ticketten gekocht, nu zouden er nog vrienden willen mee gaan maar The Hive ticketten (de gewone basisticketten) zijn uitverkocht. Is de Hive Myspace op dezelfde camping als die gewone basis Hive ticketten en zit je dan wel in de buurt van elkaar?

Hey, ik en vrienden gaan voor de eerste keer naar RW dit jaar en hadden al Hive ticketten gekocht, nu zouden er nog vrienden willen mee gaan maar The Hive ticketten (de gewone basisticketten) zijn uitverkocht. Is de Hive Myspace op dezelfde camping als die gewone basis Hive ticketten en zit je dan wel in de buurt van elkaar?
Check even deze posts in het campingtopic.

• Leuk
Waarderingen: YR71
Zelfde camping maar je kan niet bij elkaar zitten. Wel samen feesten natuurlijk.
Ik zou dan gewoon voor de hele groep MySpace kopen en de hive kaarten verkopen. Heb je ook geen last dat weekend.

• Leuk
Waarderingen: YR71
1) Zekerheden op die 35 volgens mij, want nog niet elders bekend gemaakt:
the murder capital, little simz, rina sawayama, beabadoobee, go_a

2) gaan ze delen denk ik met BKS, en die vinden dat zuur:
the mars volta, japanese breakfast, alex g, surf curse,

Op herhaling vermoed ik: Inhaler (main stage)

Verwachte Belgen: blackbox revelation, mayorga, zwangere guy & lander gyselinck

Vergeet ik er nog? En dan 20 vullers die we niet zagen komen.
Haha dat is dus al mislukt … volgens mij ook geen beabadoobee want die heeft allemaal shows in Scandinavië weekend werchter

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Toch wel old school RW ook. Hopen op bepaalde namen, tegen beter weten in want quasi alle sprekende namen zijn al gekend, en die dan elders zien weggezet worden. 😅

Al is Little Simz een pak logischer dan een shame op Cactus natuurlijk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread