Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
En dat terwijl de week ervoor Boutique wel gewoon op het traditionele 'vrijdag 4u momentje' kwam. Plus volgende week vakantie en dus mogelijk minder geneigd het dan te delen.

Maar soit, we gaan het binnen 2u meemaken. Of niet!
En Pukkelpop hun verkoop is gestart.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
ha ok, ja even wat druk prive en werk en paar dagen niet echt gevolgd :)
ik hoop nog op...
murder capital
the reytons
stake
psychonaut
Brutus ( is dat wel tourgezien mogelijk, geen idee maar mag altijd wel afzakken)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
1) Zekerheden op die 35 volgens mij, want nog niet elders bekend gemaakt:
the murder capital, little simz, rina sawayama, beabadoobee, go_a

2) gaan ze delen denk ik met BKS, en die vinden dat zuur:
the mars volta, japanese breakfast, alex g, surf curse,

Op herhaling vermoed ik: Inhaler (main stage)

Verwachte Belgen: blackbox revelation, mayorga, zwangere guy & lander gyselinck

Vergeet ik er nog? En dan 20 vullers die we niet zagen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar en mattman

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
En dat terwijl de week ervoor Boutique wel gewoon op het traditionele 'vrijdag 4u momentje' kwam. Plus volgende week vakantie en dus mogelijk minder geneigd het dan te delen.

Maar soit, we gaan het binnen 2u meemaken. Of niet!
Vandaag is de dag!



Hoop ik....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
1) Zekerheden op die 35 volgens mij, want nog niet elders bekend gemaakt:
the murder capital, little simz, rina sawayama, beabadoobee, go_a

2) gaan ze delen denk ik met BKS, en die vinden dat zuur:
the mars volta, japanese breakfast, alex g, surf curse,

Op herhaling vermoed ik: Inhaler (main stage)

Verwachte Belgen: blackbox revelation, mayorga, zwangere guy & lander gyselinck

Vergeet ik er nog? En dan 20 vullers die we niet zagen komen.
Dat zou een geweldige drop zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Jimmy legt de lat hoog voor de laatste drop.

However, verwachten we Iggy Pop om Barnhead te zijn of sluipt daar nog iemand na?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Ik heb grappig genoeg tickets gewonnen om naar een van de eerste echte comeback optredens van Xink te gaan kijken dit weekend, dus ik hou jullie op de hoogte hoe erg jullie moeten panikeren. 😅

Als Niels DSB op Boutique kan staan, Xink toch ook? Gaat werken hoor, wat maakt het verder uit?
En ja, heb heel wat vrienden jonger als 30 die de voorbije jaren getrouwd zijn. Dat nummer is altijd 1 van de 3 meebrul hits dat heel die dansvloer vol staat.
Ik zag ze gisteren ook. Moet zeggen vond het los een betere show dan pakweg een Meltheads, Equal Idiots of Ramkot show.
Drummer drumt denk ik ook 99% van alle andere Belgische drummers naar huis als hij wilt. Teksten blijven geschreven toen ze 14 waren, daar moet je wel doorkijken.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Is Carnaval in België niet een ding?
No way, dat een Limburgs of Brabants festival vandaag namen dropt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Verdienen dat zeker, maar dacht dat iemand al is had aangegeven dat we dit nog niet moeten verwachten de eerste jaren.
Ma soit, Compact Disc Dummies is na vele jaren dan toch ook gelukt.
het is toch al gelukt om amenra eindelijk een plaats te geven. veel te laag naar mijn mening maar bon, ze staan er toch
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.157
1.189
Benieuwd of we nu Wet Leg er nog bij krijgen. Zou zonde zijn moesten ze er het tweede jaar op rij niet staan.

Maar eerlijk: als ik naar hun tourschema kijk, zouden ze dan 6 dagen na elkaar moeten optreden. Zelfs voor hun schema zou dat te veel van het goede zijn.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.157
1.189
M83 wordt vooral voor Pukkelpop genoemd, maar ook voor Rock Werchter is nog plaats in het tourschema.

De kleine kans op Blondie is zo goed als weg, staan tot en met de Werchterzaterdag al in het Verenigd Koninkrijk.

En gaat The National België nu echt overslaan? Moeilijk te geloven toch.

Maar goed, ik zou me beter concentreren op kleinere namen. Dat is realistischer :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Benieuwd of we nu Wet Leg er nog bij krijgen. Zou zonde zijn moesten ze er het tweede jaar op rij niet staan.

Maar eerlijk: als ik naar hun tourschema kijk, zouden ze dan 6 dagen na elkaar moeten optreden. Zelfs voor hun schema zou dat te veel van het goede zijn.
Lijkt me ook een goede Eurockeennes daad te zijn geweest
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
M83 wordt vooral voor Pukkelpop genoemd, maar ook voor Rock Werchter is nog plaats in het tourschema.

De kleine kans op Blondie is zo goed als weg, staan tot en met de Werchterzaterdag al in het Verenigd Koninkrijk.

En gaat The National België nu echt overslaan? Moeilijk te geloven toch.

Maar goed, ik zou me beter concentreren op kleinere namen. Dat is realistischer :)
Denk dat focus the National op 2024 ligt
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
248
145
Volgens mij zijn er toch nog een paar Main stage spots te vergeven, en een paar Barn spots? Neem aan dat we toch wat meer mogen verwachten dan deze kleine bandjes?
Inhaler speelde vorig jaar nog in de Paradiso.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken