Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Stormzy Les Ardentes en Kendrick Werchter. Ligt dat niet meer in lijn met de groei van de artiesten?
Ja, dat zeker. Kendrick op die donderdag was de droom geweest ja. Stormzy komt daar niet bij in de buurt qua status, maar denk wel dat die met zijn headlineshow veel zieltjes kan winnen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Eisen artiesten hebben hierin een belangrijke rol gespeeld. Valt op vind ik.
Kendrick zal niet voor Stromae willen staan hebben vrees ik inderdaad. Die laatste is inmiddels echt te groot wereldwijd om ter verpatsen als 'lokale feestafsluiter'.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kendrick zal niet voor Stromae willen staan hebben vrees ik inderdaad. Die laatste is inmiddels echt te groot wereldwijd om ter verpatsen als 'lokale feestafsluiter'.
Ja en Lizzo is door die verkoop sportpaleis geen must geweest denk ik. Waardoor ze andere events verkoos waar ze een mooiere spot kreeg. Bvb de vrijdag op Lollapalooza Ipv Werchter vrijdag.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
307
236
Kendrick zal niet voor Stromae willen staan hebben vrees ik inderdaad. Die laatste is inmiddels echt te groot wereldwijd om ter verpatsen als 'lokale feestafsluiter'.
Kendrick heeft dit nog al eens gelapt, ten tijde van 'To Pimp a Butterfly' stond hij ook (uitsluitend) op Les Ardentes en niet op Werchter of Pukkelpop. Die passages overdag op de hoofdpodia van Werchter en Pukkelpop in 2013 waren hem niet al te best bevallen, denk ik. Maar anno 2023 zou Stromae natuurlijk gewoon voor hem moeten openen, in alle ernst. Wie laat er nu zo'n naam schieten voor een Belgische artiest die zijn show in dit land al tien keer heeft opgevoerd?
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Wat is de kans dat Idles terug opnieuw komt? Zouden die niet beter headliner zijn op dour bvb?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Kendrick heeft dit nog al eens gelapt, ten tijde van 'To Pimp a Butterfly' stond hij ook (uitsluitend) op Les Ardentes en niet op Werchter of Pukkelpop. Die passages overdag op de hoofdpodia van Werchter en Pukkelpop in 2013 waren hem niet al te best bevallen, denk ik. Maar anno 2023 zou Stromae natuurlijk gewoon voor hem moeten openen, in alle ernst. Wie laat er nu zo'n naam schieten voor een Belgische artiest die zijn show in dit land al tien keer heeft opgevoerd?
Ja want Kendrick zal zeker nog terugdenken aan RW13.
Had Kendrick hier verkocht zoals hij deed in de Ziggo stond die gewoon op RW.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Een van de dagen nog wat leuke namen?
Hopelijk. Maar het valt op, de tijd dringt niet echt voor hen e. Ik zie het wel gebeuren dat ze deze week TW Classic afronden en dan begin maart de affiche vervolledigden. En ondertussen kunnen alle andere festivals waar ze bands voor boeken rustig blijven opvullen met hun aankondigen.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
569
534
Hive camping en resort zijn ook bijna uitverkocht
Dank voor de heads up. Heb snel een MySpace ticket besteld. Nu nog vrij krijgen van het werk en dan sleep ik ook mn combi binnen.

Met een lineup met o.a. Stromae, Iggy Pop, Nathaniel Rateliff, Warhaus Merol, Aurora, Liam Gallagher, Black Keys, The Hu, Editors, Pup, Nutini, Opposites, Fredje, QOTSA & Rosalia ben ik wel om. Genoeg wat ik ook nog niet ken waar ik me nog in moet gaan verdiepen.

Heb alweer machtig veel zin in de zomer! Maar nu eerst (vanaf vrijdag), 5 dagen slechte muziek en carnaval vieren!
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Islaaa en napril69

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
307
236
Ja want Kendrick zal zeker nog terugdenken aan RW13.
Had Kendrick hier verkocht zoals hij deed in de Ziggo stond die gewoon op RW.
Toen hij in 2015 voor Les Ardentes koos zal hij dat zeker nog geweten hebben, dat bedoelde ik. Anno 2023 zou hij wel gek zijn om te openen voor Stromae.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken