Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.939
Ik vind zaterdag sowieso vrij sterk geprogrammeerd. Muse - OATW - MGK trekken alledrie wel veel mensen en hebben ook redelijk wat onderlinge overlap dus dat trekt heel veel mensen al over de streep. En dan heb je met Paolo Nutini, Interpol, Sigur Ros, Fred Again.. ook nog een heel aantal flinke namen waar de alternatievere festivalganger goed op gaat. Verbaast me niks dat die dag als eerste uitverkoopt, naast dat het inderdaad de "makkelijke" zaterdag is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
.
Een verjaardagpost zou nieuwe namen toch niet in de weg moeten staan?
Maar ik zie ons eerder Classic of Boutique nieuws krijgen, die dagen moeten hun volledige inkleding nog krijgen.
Called it. Ellie Goulding, Selah Sue en S10 maken Boutique compleet.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.177
1.644
Zou Raye nog een mogelijkheid zijn voor een spot in de tenten? Echt wel een fijn album en ik zie in Belgie op het eerste zicht nog geen live datum.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.177
1.644
Marcus Mumford plots grote kanshebber

Die had een degelijke soloplaat, maar speelt dus effectief ook veel van Mumford and Sons ( Little Lion Man, The Cave etc..)

Van headliner een paar jaar terug met band nu naar een namiddagspot vergelijkbaar met die van Keane?

Hoewel, gezien het breekbare karakter van zijn eigen nummers een hoge tentspot de beste optie zou zijn, lijkt me dat ze die, net als Nutini, op de main zouden durven zetten in de namiddag.
 
Laatst bewerkt:

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Marcus Mumford plots grote kanshebber
Donderdag in Zweden solo, zaterdag met zen Zonen op het zelfde festival, maakt het misschien moeilijker.

Lizzo woensdag Open'er, vrijdag Zweden. Lijkt me geen plaats voor op zaterdag of zondag.

Kleinere kans voor beide?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Goeie username man
@warriorandweirdo
Spider-Man Reaction GIF
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Donderdag in Zweden solo, zaterdag met zen Zonen op het zelfde festival, maakt het misschien moeilijker.

Lizzo woensdag Open'er, vrijdag Zweden. Lijkt me geen plaats voor op zaterdag of zondag.

Kleinere kans voor beide?
Lizzo gaat Les Ardentes worden volgens mij. Ticketverkoop sportpaleis was niet goed genoeg vrees ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.006
8.658
Lizzo gaat Les Ardentes worden volgens mij. Ticketverkoop sportpaleis was niet goed genoeg vrees ik.
Niet dat ik het erg vind, integendeel, maar zelfs met een minder snelle verkoop voor dat Sportpaleis had ik alsnog Stormzy op Les Ardentes verwacht en Lizzo voor Stromae. Ben oprecht benieuwd of Stormzy meer tickets verkoop dan Lizzo (en hij dus ook in het Sportpaleis terecht kan).

Gewoon iets wat ik afvraag nu. Want ik ga zeker vooraan staan bij Stormzy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Niet dat ik het erg vind, integendeel, maar zelfs met een minder snelle verkoop voor dat Sportpaleis had ik alsnog Stormzy op Les Ardentes verwacht en Lizzo voor Stromae. Ben oprecht benieuwd of Stormzy meer tickets verkoop dan Lizzo (en hij dus ook in het Sportpaleis terecht kan).

Gewoon iets wat ik afvraag nu. Want ik ga zeker vooraan staan bij Stormzy.
Stormzy Les Ardentes en Kendrick Werchter. Ligt dat niet meer in lijn met de groei van de artiesten?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken