Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb grappig genoeg tickets gewonnen om naar een van de eerste echte comeback optredens van Xink te gaan kijken dit weekend, dus ik hou jullie op de hoogte hoe erg jullie moeten panikeren.
Ik heb grappig genoeg tickets gewonnen om naar een van de eerste echte comeback optredens van Xink te gaan kijken dit weekend, dus ik hou jullie op de hoogte hoe erg jullie moeten panikeren.
Vorig jaar had je ook nog een heleboel vouchers die omgezet werden en een affiche met Pearl Jam - Metallica en de Red Hot Chili Peppers, drie van de grootste Boomer-rockbands aller tijden.
Dat zelfde publiek loopt niet meteen te drummen voor Stromae, Lil Nas X, Stormzy, Oscar...
En hun Malieveld ook uitverkocht deze week. Aanname dat Muse qua ticketverkoop op hun retour is na vorig jaar wat kleinere festivals te hebben gedaan kan ook weer de prullenbak in.
Ik bedoel maar, van die laatste 35 tal namen gaat er het vooral vullen zijn, wat Belgen die we nog missen enzo. En links en rechts misschien een uitschieter.
Hoe ze het trouwens aankondigen zie je direct dat blijkbaar zelfs Dean Lewis een topnaam is voor KluB C.
En hun Malieveld ook uitverkocht deze week. Aanname dat Muse qua ticketverkoop op hun retour is na vorig jaar wat kleinere festivals te hebben gedaan kan ook weer de prullenbak in.