Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
morgen nog een pakketje dan? Of vrijdag?
Gokje dat Graspop morgen nog eens een naam deelt. Guns n Roses?

En dan vrijdag een laatste pakketje om het jaar mee af te sluiten? Wet Leg, Ben Howard en nog een drietal namen.

Kunnen we eind volgende maand co-head Lizzo voor de vrijdag en die grote donderdagnaam krijgen. ☺️
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Gokje dat Graspop morgen nog eens een naam deelt. Guns n Roses?

En dan vrijdag een laatste pakketje om het jaar mee af te sluiten? Wet Leg, Ben Howard en nog een drietal namen.

Kunnen we eind volgende maand co-head Lizzo voor de vrijdag en die grote donderdagnaam krijgen. ☺️
Die headliner op vrijdag zou toch de nieuwe naam zijn die er niet eerder speelde?

It will not be Foo's in the end, maybe better this way, it would be too early. Friday headliner will be a first timer, very happy with this one.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.081
8.204
Volgens het orakel dat er ondertussen al enkele jaren standvastig naast zit.

Was er enkele jaren geleden niet ook een hele forum-oorlog bezig met efestivals puur omdat hij in twijfel werd getrokken nadat hij hier eerst maandenlang als god werd gezien? Dat waren nog eens tijden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Larroesj

Playlistbediener
8 apr 2022
15
2
Ik heb een vraag over The Hive Resort:

Iemand een idee hoe die 'verdeling' van die tenten gebeurt? Vorig jaar hadden wij chance, maar ik heb daar ook mensen zien liggen in een tent vlak naast de wc's en voor de douches. Toch niet bepaald de rust die je verwacht wanneer je een frankske meer betaalt.

Ben je dan beter om zo vroeg mogelijk te bestellen, zodat je 'ver' genoeg ligt?
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Gokje dat Graspop morgen nog eens een naam deelt. Guns n Roses?

En dan vrijdag een laatste pakketje om het jaar mee af te sluiten? Wet Leg, Ben Howard en nog een drietal namen.

Kunnen we eind volgende maand co-head Lizzo voor de vrijdag en die grote donderdagnaam krijgen. ☺️
Zeker dat Wet Leg 2 weken na elkaar zal spelen in Werchter?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.241
5.609
Ik heb een vraag over The Hive Resort:

Iemand een idee hoe die 'verdeling' van die tenten gebeurt? Vorig jaar hadden wij chance, maar ik heb daar ook mensen zien liggen in een tent vlak naast de wc's en voor de douches. Toch niet bepaald de rust die je verwacht wanneer je een frankske meer betaalt.

Ben je dan beter om zo vroeg mogelijk te bestellen, zodat je 'ver' genoeg ligt?
Dat heeft niet echt zin. Zover ik weet kan je de nummer van je verblijf niet bepalen. Je kan dit wel melden als je incheckt. En volgens mij valt er dan wel een mouw aan te passen. Er zijn altijd wel mensen die daar liever dichtbij liggen voor medische redenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Larroesj

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Macklemore is daar headliner??😔
Co-headliner met David Guetta. Maar van een festival met capaciteit 40K en dagtickets aan 65 euro kan je toch ook niet meer verwachten? Je mag het huidige Main Square absoluut niet meer vergelijken met het festival van 10 jaar geleden. Hebben het volledig over een andere boeg gegooid na een paar financieel tegenvallende edities.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken