Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Bericht van Logic doet anders vermoeden en het is wel duidelijk dat we aan zijn woorden niet hoeven te twijfelen. :)
Te groot voor Core betwijfel ik ook, die speelt hier in de Benelux niet in hele grote zalen toch?
Vorst zeer snel uitverkocht. Niet veel artiesten die het haar tegenwoordig nadoen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Nee joh. Die speelt hier in zalen als Afas en Vorst. Die kan hier op Benelux festivals toch geen miljoen vragen.
Dat is wat ik hoorde dat de kostprijs was om 'r te boeken. En Vorst is 8k mensen en was gewoon prima uitverkocht. Staan duizenden mensen te wachten op ticketswap, go figure.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
11u geweest, geen aankondiging Kendrick voor Les Ardentes. Da's positief zullen we maar zeggen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Waarom die dédain ten opzichte van Les Ardentes en zijn bezoekers?

Dat festival wil zich op korte tijd heruitvinden.
Precies of 40.000 hiphopfans een bende idioten zijn die genoegen zouden nemen met prefabhiphop. Dan kan je over elk festival zulke vreemde conclusies trekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Christiaan

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
701
Ik onderschat de grootte van dat festival niet, eerder hoe jammer het is dat Rock Werchter een artiest met zo'n palmares én show net daar moet zetten. Zet er iets als Macklemore en die bezoekers zijn ook content.
Zo denigrerend over het publiek van Les Ardentes. Triestige reactie van u.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Zo denigrerend over het publiek van Les Ardentes. Triestige reactie van u.
Get a grip. Dat festival werd hier letterlijk als een soort vuilnisbelt verkoren door een aantal forumleden met betrekking tot de beschikbaarheid van hiphop acts voor Werchter à la "Oh, Megan Thee Stallion is aan het touren. Kan weggezet worden op Les Ardentes.. want toch niet op Werchter zeker", "A$AP ocky tourt. Dat zou fijn zijn, maar ja.. beter weg op Les Ardentes want ja hiphop hè. Kan beter daar". Het is hier bijna een running joke en dan kom je af met denigrerend naar mij toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Koopt u maar een ticket voor Primavera😁
Zalig festival maar echt een duur weekend met hotel- en vliegtuigkosten. Zeker wanneer je door een fake host op Airb&b voor 1500 euro meer hotelkosten hebt dan wat het al was…

Dus liever wat geld sparen. Daarom alle hoop op de benelux festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Zalig festival maar echt een duur weekend met hotel- en vliegtuigkosten. Zeker wanneer je door een fake host op Airb&b voor 1500 euro meer hotelkosten hebt dan wat het al was…
Totaal offtopic, maar vergoedt AirBNB of je verzekering daar niets in? Want dat is wel fucked up.

Mocht je nog een vliegticket voor dit jaar zoeken dan mag je die van mij wel hebben. Heb die een jaar doorgeschoven maar ga niet. Cancelen kan niet, naam wijzigen wel. :)
 
  • Winning
Waarderingen: nathanvdk

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
701
Get a grip. Dat festival werd hier letterlijk als een soort vuilnisbelt verkoren door een aantal forumleden met betrekking tot de beschikbaarheid van hiphop acts voor Werchter à la "Oh, Megan Thee Stallion is aan het touren. Kan weggezet worden op Les Ardentes.. want toch niet op Werchter zeker", "A$AP ocky tourt. Dat zou fijn zijn, maar ja.. beter weg op Les Ardentes want ja hiphop hè. Kan beter daar". Het is hier bijna een running joke en dan kom je af met denigrerend naar mij toe.
Schitterend, dus omdat de rest het doet, doe jij het ook. Leuke moraalridder ben jij. Het blijft denigrerend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Totaal offtopic, maar vergoedt AirBNB of je verzekering daar niets in? Want dat is wel fucked up.
Heel fucked up. En mij ga je nooit meer reclame zien maken voor dat bedrijf. Onze verblijfkosten werden terugbetaald, maar wanneer je in een stijf volgeboekt Barcelona aankomt en je de dag zelf een verblijfplek voor 12 nachten moet zoeken (want onze host bestond niet, blijkbaar kan dat), kom je alleen maar uit op de heel dure hotels. En ondanks eerdere beweringen aan de telefoon, een meerkost waar ze amper voor tussenkwamen. Door je van het kastje naar de muur te sturen, wekenlang.

Dus AirBnB, nooit meer. En helaas een heel vies kantje aan onze eerste Primavera (Covid met zware koorts hebben op het festival helpt dan ook niet).

Dus hoe zalig het festival ook is, en hoe goed die bizarre lineup nu weer is, wil ik het graag bij BKS en RW houden ofzo. Maar alleen is die RW lineup dus niet echt bevredigend. En komt Kendrick ook zeker al niet naar BKS…

Wel bedankt voor je aanbod van de tickets! ☺️ Da’s vriendelijk.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Ja, damn da's ontiegelijk zuur. AirBNB is ook gewoon echt een klotebedrijf. Hoop dat je het desondanks wel naar je zin hebt gehad.

Geen Kendrick zonet om 11u voor Les Ardentes. Ik blijf het kleine sprankje hoop houden. :)

En anders lukt Woohah vermoedelijk wel voor een klein prijsje op de Swap, want dat gaat qua locatie en prijs vermoedelijk een clusterfuck worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Schitterend, dus omdat de rest het doet, doe jij het ook. Leuke moraalridder ben jij. Het blijft denigrerend.
Ik zou willen vragen om je vettige taal voor jou te houden.

Ik zie überhaupt niet in hoe je dat er allemaal in leest, ma bon. Macklemore is een act die ook gewoon prima daar zou werken en waar de target audience heel tevreden zou zijn. Net zoals Werchtergangers blijkbaar heel tevreden waren met Editors. Kendrick Lamar verdient 't gewoon om op het grootste en belangrijkste festival van België te staan en dat te headlinen in plaats van een niche festival - als je daar allemaal iets denigrerend in ziet, dan weet ik het ook niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Daar zeg je het: Kendrick zijn target audience gaat massaal naar Les Ardentes gaan. Die dag verkoopt gegarandeerd uit.

Maar gaat zijn target audience massaal naar Werchter gaan? X for doubt.

Ik had hem graag op Werchter gezien, maar LN kan meer tickets schuiven voor Les Ardentes met Kendrick, dan voor Werchter mét Kendrick. Keuze is snel gemaakt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Je leest totaal niet wat er staat, dan wordt het wel moeilijk. Ik itereer; "De target audience van Les Ardentes zou heel tevreden zijn met Macklemore".
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Je leest totaal niet wat er staat, dan wordt het wel moeilijk. Ik itereer; "De target audience van Les Ardentes zou heel tevreden zijn met Macklemore".
Er bestaat een grotere overlap tussen de target audience van Les Ardentes en die van Kendrick dan de target audience van Werchter en die van Kendrick.

Daar kunnen we toch eens over zijn neem ik aan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken