Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.904
6.127
Denk dat meer dan 10000 verkochte kaarten mooi binnen de verwachtingen zit. Idem voor de combi's.
Als je kijkt hoe snel een Metallica verkoopt dan idk. Muse werd in 2019 speciaal naar Werchter gehaald owv die stadion tournee. Als ze dan niet instant uitverkopen dan stel ik me daar vragen bij. Tzal wel uitverkopen, maar zo zal bv. een trager verkopende naam dat ook - en daar komt dan vaak sneller kritiek op.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.166
5.498
Als je kijkt hoe snel een Metallica verkoopt dan idk. Muse werd in 2019 speciaal naar Werchter gehaald owv die stadion tournee. Als ze dan niet instant uitverkopen dan stel ik me daar vragen bij. Tzal wel uitverkopen, maar zo zal bv. een trager verkopende naam dat ook - en daar komt dan vaak sneller kritiek op.
Er staat momenteel inderdaad geen naam die hetzelfde kan doen als Metallica, Foo Fighters of Pearl Jam. Dacht dat vorig jaar de zondag ook heel snel uitverkocht btw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.620
866
Uiteindelijk zal Werchter wel uitverkopen.
Elke middelgrote naam die er nu nog bijkomt zal ergens wel een fanbase hebben die sowieso een ticket koopt voor hun favoriete act.
Ook al spreken we misschien maar over een 500 à 1000 tickets / act, het zorgt uiteraard wel voor een boost in de ticketverkoop.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Uiteindelijk zal Werchter wel uitverkopen.
Elke middelgrote naam die er nu nog bijkomt zal ergens wel een fanbase hebben die sowieso een ticket koopt voor hun favoriete act.
Ook al spreken we misschien maar over een 500 à 1000 tickets / act, het zorgt uiteraard wel voor een boost in de ticketverkoop.
Vroeger was dit inderdaad wel zo. Maar we spreken nu over 129 euro… Het moet toch al een exclusieve act zijn wil je 129 neerpleuren om tussen 88500 enkel je favoriete act te zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Als je kijkt hoe snel een Metallica verkoopt dan idk. Muse werd in 2019 speciaal naar Werchter gehaald owv die stadion tournee. Als ze dan niet instant uitverkopen dan stel ik me daar vragen bij. Tzal wel uitverkopen, maar zo zal bv. een trager verkopende naam dat ook - en daar komt dan vaak sneller kritiek op.
Muse in Den Haag is ook nog niet uitverkocht. Dit is gewoon een mooi aantal tickets. Gaat wel uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken