Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Erg hard in de buurt...

Tja, zal er wel niet staan zeker. De lijn die Werchter heeft uitgetekend is duidelijk, dat gaat gewoon Les Ardentes worden. Verkocht echt niet goed in 2020, had sportpaleis nu vlot uitverkocht geraakt...
Gemiste kans is gezien het feit dat hij Sportpaleis niet uitverkocht kreeg een groot woord maar jammer is dit wel zeg! Stromae - Kendrick was erg tof geweest.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Gemiste kans is gezien het feit dat hij Sportpaleis niet uitverkocht kreeg een groot woord maar jammer is dit wel zeg! Stromae - Kendrick was erg tof geweest.
Verkoop bewijst wel dat er op donderdag wel nog het 1 en ander nodig is in elk geval. Dus er is zeker nog hoop, maar gezien de lijn van dit jaar geloof ik er niet in, dat is maar al.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
498
566
Robbie Williams. Of wat er nog onder embargo mag zitten, zie Mad Cool daar zitten er nog 2 achter slot, 1 van die 2 zal op Werchter wel opduiken zeker?
Verkoopt Robbie Williams een donderdag uit? Een zaterdag op pinkpop kan ik begrijpen, maar een donderdag toch niet?
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
  • Leuk
Waarderingen: mattman

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Erg hard in de buurt...

Tja, zal er wel niet staan zeker. De lijn die Werchter heeft uitgetekend is duidelijk, dat gaat gewoon Les Ardentes worden. Verkocht echt niet goed in 2020, had sportpaleis nu vlot uitverkocht geraakt...
En toch moet je die gewoon hebben. Op Primavera staat die naast Depeche Mode. Als je niet het vertrouwen hebt dat die een dag kan dragen, zet er dan een grote rockact voor. Een constructie Kendrick- Arctic of als dat niet lukt Kendrick - QOTSA. Op Primavera staat Depeche Mode ook naast Kendrick. Met zo'n constructie heb je ook op RW een uitverkochte dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
En toch moet je die gewoon hebben. Op Primavera staat die naast Depeche Mode. Als je niet het vertrouwen hebt dat die een dag kan dragen, zet er dan een grote rockact voor. Een constructie Kendrick- Arctic of als dat niet lukt Kendrick - QOTSA. Op Primavera staat Depeche Mode ook naast Kendrick. Met zo'n constructie heb je ook op RW een uitverkochte dag.
Akkoord hoor, zouden hem zeker moeten hebben, ik geloof er gewoon persoonlijk niet in
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Liever Kendrick dan Robbie. Met eventueel een Lizzo daar nog bij zou die donderdag moeten loslopen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
1 van de weinigen die laatst in het Sportpaleis verschenen en dit met gemak uitverkocht.
Ja, en geen extra datum gekregen itt Nederland.
Alleen vind ik RW nog steeds een vreemde keuze voor RW.
Meer een Boutique naam, in de visie van Werchter.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
als het effectief robbie wordt

dan heb ik op 4 dagen amper iets te zoeken aan de mainstage savonds
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Ja, en geen extra datum gekregen itt Nederland.
Alleen vind ik RW nog steeds een vreemde keuze voor RW.
Meer een Boutique naam, in de visie van Werchter.
Er touren gewoon meer popnamen in de zomer van 2023.

Robbie Williams ... Nog nooit gezien, sta er niet weigerachtig tegenover, maar zou er nooit een concertticket voor kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Er touren gewoon meer popnamen in de zomer van 2023.

Robbie Williams ... Nog nooit gezien, sta er niet weigerachtig tegenover, maar zou er nooit een concertticket voor kopen.
Zoveel popnamen dat de verdeling 1 vs 4 is qua headliners (Tenzij je Oscar als headliner mee wilt tellen dan is het 2 vs 4)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Waar zet je hele grote popnamen in België weg op een festival?
En ik bedoel dan echt hele grote, die te groot zijn voor Lokerse en Suikerrock toestanden...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Waar zet je hele grote popnamen in België weg op een festival?
En ik bedoel dan echt hele grote, die te groot zijn voor Lokerse en Suikerrock toestanden...
Voor een jongere doelgroep doe je er alles aan om ze op een ander event weg te zetten. Voor een ouder doelpubliek (bv Pink) lijkt me dat RW wel een valabele optie is. Dus daarom verwacht ik Robbie nu ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken