Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen idee, reken op 88500 mensen zeker? Mja als er inderdaad 20.000 combi’s zijn, dan zal het inderdaad iets minder zijn 30.000 verkocht. Iets in de 20.000.
Vooruit. Loopt nog niet echt storm. Zaterdag loopt het hardst (ongeveer nog 10.000 tickets over). Zondag ongeveer 12.500, donderdag ongeveer 17.000, vrijdag ongeveer 20.000. Nog ongeveer 44.000 combitickets beschikbaar.
Gezien de hoeveelheid namen die bekend zijn vind ik dit logische cijfers. Enkel van die donderdag had ik meer verwacht. Maar dan zijn we zeker dat daar nog grote dingen bij gezet zullen worden.
Gezien de hoeveelheid namen die bekend zijn vind ik dit logische cijfers. Enkel van die donderdag had ik meer verwacht. Maar dan zijn we zeker dat daar nog grote dingen bij gezet zullen worden.
Robbie Williams. Of wat er nog onder embargo mag zitten, zie Mad Cool daar zitten er nog 2 achter slot, 1 van die 2 zal op Werchter wel opduiken zeker?
Robbie Williams. Of wat er nog onder embargo mag zitten, zie Mad Cool daar zitten er nog 2 achter slot, 1 van die 2 zal op Werchter wel opduiken zeker?
Ik zie die twee ook nog wel GnR en BMTH zijn wat dan de laatste twee Graspop headliners zouden worden. Maar dat is verder nergens op gebaseerd. Kan net zo goed een Werchter headliner bij zitten inderdaad.
Festival: Het nieuwe, tweedaagse hiphopfestival Rolling Loud Rotterdam zal met vier podia zowel binnen als buiten zijn, in en rond Ahoy. De headliners zijn de grote Amerikaanse hiphopsterren Kendrick Lamar en Travis Scott.
Festival: Het nieuwe, tweedaagse hiphopfestival Rolling Loud Rotterdam zal met vier podia zowel binnen als buiten zijn, in en rond Ahoy. De headliners zijn de grote Amerikaanse hiphopsterren Kendrick Lamar en Travis Scott.
Tja, zal er wel niet staan zeker. De lijn die Werchter heeft uitgetekend is duidelijk, dat gaat gewoon Les Ardentes worden. Verkocht echt niet goed in 2020, had sportpaleis nu vlot uitverkocht geraakt...
Tja, zal er wel niet staan zeker. De lijn die Werchter heeft uitgetekend is duidelijk, dat gaat gewoon Les Ardentes worden. Verkocht echt niet goed in 2020, had sportpaleis nu vlot uitverkocht geraakt...