Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Froukje verwacht ik sowieso samen met Eefje en Joost.

En op Vlaams vlak hopelijk Meskerem, Sophie Kreutsch, Brutus en Amenra, Novastar en Compact Disk Dummies, Arsenal, dEUS, Goose en Tamino met zijn langverwachte nieuw werk.
Is dat de zus van? :LOL:
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Trouwens denk ik dat Turnstile ook zeker wel naar Werchter komt. Die zijn eind juni in nederland . Geweldige band
Erg blij met Turnstile! Had twee tickets gekocht voor de zaalshow in Nederland en dacht ik vraag m'n vrienden van het weekend wel mee, maar het was binnen een uur uitverkocht. Zo kunnen we dat jaar alsnog met z'n allen los gaan (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Wensenlijstje voor 2023 na het zien van de R&L lineup:

Rage Against The Machine en Run The Jewels.
Halsey en Nine Inch Nails (zouden ook touren) op eenzelfde dag.

En over 2021: Polo G staat daar trouwens erg hoog. Heeft een goed jaar gehad, maar subben in R&L is wel mooi. Little Simz eronder, hier ook?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
waar zien jullie turnstile staan? Ik zie hen precies als mainstage opener in mijn gedachten
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
The National is out. Eaux Claires is duidelijk terug.
Maar wat een vreemde locatie.

Edit: nieuw festival dus van Jan Digneffe, zal wel pikken
Leuk hoor. Nieuw festival. Zie Sharon Van Etten en Anna Calvi zomaar meekomen ook zoals op andere shows.

Team van Best Kept Secret ook. Hopelijk een geduchte concurrent voor Werchter!
 

G_A

Campingartiest
7 dec 2021
72
70
Iemand meer info over Lorde? ik zie nog steeds gat in touragenda rond Werchter & de festivalambities zijn er...
Lijkt me bijna elke dag nog te passen rond 17u op main of later in de barn?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Iemand meer info over Lorde? ik zie nog steeds gat in touragenda rond Werchter & de festivalambities zijn er...
Lijkt me bijna elke dag nog te passen rond 17u op main of later in de barn?

Hele zaaltour in één keer aangekondigd zonder Belgische datum, voorlopig geen indicatie dat ze eind van de zomer ook in Europa zit en ze is reeds bezet tijdens de andere zomerevenementen waar ik haar wel zie passen (Live Is Live/Boutique). Of ze staat op RW, of ze slaat België volledig over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en G_A

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Live is live klinkt als een mooi concept voor concerten maar vind het maar irritant dat er een concurrent bij is voor de mooie RW namen.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Live is live klinkt als een mooi concept voor concerten maar vind het maar irritant dat er een concurrent bij is voor de mooie RW namen.
Verwacht wel dat er wat Indie namen worden ingepikt zo ja. Jammer want is ook tijdens weekend Pinkpop en GMM. Ze maken het ons niet makkelijk....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken