Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Michael Kiwanuka lijkt me zo'n act die overal kan staan. Tourt al sowieso heel de zomer, dus kan ook zomaar PKP worden of misschien zelfs een headliner op Dour of Couleur Café ofzo. In 2019 stond hij zelfs op het Esperanzah festival begot.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.141
5.437
Michael Kiwanuka lijkt me zo'n act die overal kan staan. Tourt al sowieso heel de zomer, dus kan ook zomaar PKP worden of misschien zelfs een headliner op Dour of Couleur Café ofzo. In 2019 stond hij zelfs op het Esperanzah festival begot.
Wordt gewoon RW, zou niet weten waarom die elders terecht zou komen
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Maar denk dat we nog wel grote namen kunnen verwachten op de zondag toch?
Jammer van Volbeat wel
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.133
1.159
Wauw, ik zou elke act die vandaag aangekondigd is wel willen zien (enkel Polo G niet)! Met helemaal bovenaan mijn lijst: Pixies: wat een helden! Keane heel lang geleden, Sum 41 nog nooit gezien, alt-J blijf ik een zwak voor hebben, Beck is gewoon een muzikale duizendpoot en heerser, eindelijk het fantastische The Steps kunnen zien van HAIM, Moderat, Bicep en Jamie xx bij de beste tent-dance-acts die er zijn. Phoebe Bridgers, Sam Fender, Jorja Smith nog nooit gezien en wel benieuwd naar.

En dan: de combi Queens of the Stone Age - Metallica, dat is gewoon heel, heel sterk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Mooi rijtje namen vandaag voor mij :) Mijn grootste vrees is dat Pixies tegelijk met Pearl Jam in een tent wordt gezet zoals in 2014 (?). In 2020 stonden ze wel gewoon ingepland als sub als ik me niet vergis, dus dat tijdsschema mag herhaald worden!

Voor de rest ga ik voor de nostalgie zeker ook Keane en Sum41 meepikken. Qotsa is een evidentie voor Metallica en ben ook van plan om me te verdiepen in Phoebe Bridgers wegens de lovende dingen die ik daar over lees.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Volgens mij ben ik de enige die ook blij is met Polo G erbij op de zondag als ik zo de reacties zie :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.119
10.367
Volgens mij ben ik de enige die ook blij is met Polo G erbij op de zondag als ik zo de reacties zie :)
Neefje waarmee ik ga is hier ook lyrisch over. Dus wordt een verplichting voor mij, toch maar eens gaan luisteren haha.

En Phoebe Bridgers, wow! De lofprijzingen lijken terecht. Wat een prachtig nummer is I know the end. Mijn neefje alvast laten weten dat die haar maar veel moet gaan luisteren
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
286
226
Volgens mij ben ik de enige die ook blij is met Polo G erbij op de zondag als ik zo de reacties zie :)
Toffe toevoeging in mijn ogen. Zo goed als het hele pakketje kan ik wel smaken buiten Alt-J & Nothing But Thieves
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.848
5.984
Degelijke worp maar als ik de namen zo zie zullen de alternatieve dingen wel zeker op DTRH staan. QOTSA is wel puik op de Metallica-dag. Mooi wel dat ze Jorja en Moderat hebben..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.852
8.444
Michael Kiwanuka lijkt me zo'n act die overal kan staan. Tourt al sowieso heel de zomer, dus kan ook zomaar PKP worden of misschien zelfs een headliner op Dour of Couleur Café ofzo. In 2019 stond hij zelfs op het Esperanzah festival begot.
Jij zou alles op Couleur of Dour zetten precies. ?

Maareuh, wat mij opvalt is dat Kiwanuka nogal wat data deelt met Nick Cave. All Points East, Flow, Pohoda, Flow,... Zou die dan niet als een soort voorprogramma kunnen worden toegevoegd op TW Classic? Beetje jammer dat die op de main moet dan, maar toch.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.848
5.984
Degelijke worp maar als ik de namen zo zie zullen de alternatieve dingen wel zeker op DTRH staan. QOTSA is wel puik op de Metallica-dag. Mooi wel dat ze Jorja en Moderat hebben..
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Jij zou alles op Couleur of Dour zetten precies. ?
Ik zou dat persoonlijk niet doen ?. Ik zie enkel maar dat erg veel modernere acts die in juli touren worden weggezet op Ardentes, Dour of Couleur Cafe. Dus zie ik het als optie dat Kiwanuka ook zomaar zou kunnen weggezet worden.Nu moet ik wel zeggen dat ik Kiwanuka niet de meest urgente boeking vind. Heb ergens het gevoel dat hij elk jaar zowat tourt.
TW Classique of Boutique zou idd eigenlijk ook wel kunnen. Past wel tamelijk goed bij beide headliners.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wow, had hem nog nooit op YouTube opgezocht, staat wel vaak op op Spotify. Maar het is inderdaad niet al te best. Maar toch altijd wel benieuwd na zulke shows, ik luister vaak hiphop maar naar een festival als Woohah zou ik nooit gaan, dus mooi om het op een festival als Rock Werchter een uurtje (of 5 minuten als het weer zo klinkt) mee te pakken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken