Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Lijkt me onaannemelijk dat er vanmiddag nog wat komt. Wel erg veel focus vandaag op Parklife met én de verkoop én nieuwe namen.
Maar ik laat me graag verrassen. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Nieuwe Billie Eilish tournee en nog geen Belgische datum. Allemaal zalen of stadia, dus nog ruimte voor festival me dunkt. De donderdag en zondag staat ze in Duitsland, dus er is nog wel een gaatje in principe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Nieuwe Billie Eilish tournee en nog geen Belgische datum. Allemaal zalen of stadia, dus nog ruimte voor festival me dunkt. De donderdag en zondag staat ze in Duitsland, dus er is nog wel een gaatje in principe.
28 juni in Sportpaleis?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Yep, en dat gat in haar schema lijkt me Glastonbury te worden, niet? Verder niet echt ruimte voor festivals.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Kan dus een streep door. Staat op 30 juni in Berlijn en 2 juli in Zwitserland.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Persoonlijk niet rouwig om. Naar het totaalplaatje een gemiste kans. Die Werchter pop up heeft haar toch geen deugd gedaan me dunkt anders was het al lang prijs.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Persoonlijk niet rouwig om. Naar het totaalplaatje een gemiste kans. Die Werchter pop up heeft haar toch geen deugd gedaan me dunkt anders was het al lang prijs.
Had dezelfde mening, hoor, maar als dat album lijkt op die eerste single, mag ze gewoon langskomen in 2023. Van die ingetogen nummers afwisselen met pop (uiteraard i.c.m. met een iets stevigere headliner en nog een act) is dat gewoon de perfecte afwisseling.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Persoonlijk niet rouwig om. Naar het totaalplaatje een gemiste kans. Die Werchter pop up heeft haar toch geen deugd gedaan me dunkt anders was het al lang prijs.
In 2019 zag ik haar idd nog geen 50.000 tickets verkopen, veel te hoog gegrepen. Maar nu zie ik zeker het Sportpaleis in een mum uitverkopen hoor en dan ben je gewoon terecht headliner materiaal. In de VS staat ze op festivals als ACL ook gewoon als #2, na country legende George Strait.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Ze doet wel geen festivals momenteel. Lijkt me dus niet bij werchter te zoeken, de oorzaak.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ze doet wel geen festivals momenteel. Lijkt me dus niet bij werchter te zoeken, de oorzaak.
In de VS zijn er een aantal die ze kunnen strikken hebben voor dit najaar. Zou het ook vreemd vinden moest Eilish géén festivals doen? In 2020 stond ze ook hier in Europa voor een aantal geboekt, meen me Lollapalooza Parijs nog te herinneren oa. Nu ja, die dingen kunnen natuurlijk snel veranderen hè maar toch.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Lijkt toch volledige focus op een arena tour. Ook geen indicatie via haar pers release dat er nog bijkomt.
 

Festileaksganger

Playlistbediener
6 mei 2021
6
6
bored waiting GIF
Sorry, ik weet ook niet waar het is fout gelopen :unsure:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Kan dus een streep door. Staat op 30 juni in Berlijn en 2 juli in Zwitserland.
Best jammer dat ze geen festivals doet. Zou een frisse nieuwe headliner geweest zijn en vind dat ze steeds meer aansluiting krijgt bij een StuBru-achtig publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ah, dat zien wij hier als huismoedermuziek. Heb zelf het idee dat Billie Eilish daar nog niet is aangeslagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken