Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.094
5.462
Mad Cool poster gelekt. Qua undercard: vooralsnog geen Anderson .Paak en geen HAIM...

Wel St. Vincent erbij. Da's echt wel een nieuwe ten opzichte van vorig jaar.
Ook fijn dat The War On Drugs geen headlineslot inneemt en er dus een grotere kans is dat ze dus ook op RW staan
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ook fijn dat The War On Drugs geen headlineslot inneemt en er dus een grotere kans is dat ze dus ook op RW staan
Maar in Spanje zijn ze bijlange zo groot niet als hier (beetje zoals Editors,maar dan veel beter). Op Werchter spelen ze minstens voorlaatste denk ik.

St. Vincent is een leuke nieuwe naam. Voor de rest vrij zwak voor mij vergeleken met andere jaren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Maar in Spanje zijn ze bijlange zo groot niet als hier (beetje zoals Editors,maar dan veel beter). Op Werchter spelen ze minstens voorlaatste denk ik.

St. Vincent is een leuke nieuwe naam. Voor de rest vrij zwak voor mij vergeleken met andere jaren.
Klopt, hier zijn die veel groter
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Gorillaz kondigde net twee shows aan voor 2022, een week voor RW.

22 June 2022 - Cologne, Open Air am Tanzbrunnen
24 June 2022 - Berlin, Parkbühne Wuhlheide
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Vind het vrij snel af vlakken die line-up; aantal grote headliners / namen (alhoewel, Pixies en Placebo als headliner?), maar als je het rijtje of rijtjes daaronder bekijkt dan vlak het toch enorm snel af. Toch wat anders van wat we toch wel een beetje gewoon zijn geworden van hun.

St. Vincent is een prachtige Barn-naam, lijkt me. TWOD ideale indie co-headliner.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.415
6.125
Vind het vrij snel af vlakken die line-up; aantal grote headliners / namen (alhoewel, Pixies en Placebo als headliner?), maar als je het rijtje of rijtjes daaronder bekijkt dan vlak het toch enorm snel af. Toch wat anders van wat we toch wel een beetje gewoon zijn geworden van hun.

St. Vincent is een prachtige Barn-naam, lijkt me. TWOD ideale indie co-headliner.
Niet eerste keer dat ze een naam naar beneden pushen op hun affiche.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet niet of het al gezegd is, maar Kendrick lamar weer (de eerste?) show in Las Vegas op het Day N Vegas festival. Kan wellicht iets betekenen voor volgende zomer
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Weet niet of het al gezegd is, maar Kendrick lamar weer (de eerste?) show in Las Vegas op het Day N Vegas festival. Kan wellicht iets betekenen voor volgende zomer
Goed nieuws. Die gaat dus niet stoppen met touren. Z'n show is wel een carrièreoverzicht, wat me doet denken dat nieuwe muziek echt pas gaat uitkomen wanneer hij uitgebreid kan touren.

pleasepleaseplease, Werchter.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Wellicht ook goed om hier te posten, vanuit het Pinkpop topic;

Met de bevestiging van Metallica voor de eerste dag van het festival hebben we helaas ook minder goed nieuws; de Red Hot Chili Peppers komen niet meer naar de 51e editie van Pinkpop.
Zouden ze dan nog wel naar Werchter komen? Of gaan die zaalshows doen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken