Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Als ik even de vrijheid mag nemen om verder op jouw lijstje te gaan en wat dingen die voor mij de balans mooi houden zou dit voor mij ideaal zijn (maar waarschijnlijk te veel gedroom en centjes)

WOE (apart event met aparte tickets voor gewilligen): Coldplay en wat afgezanten
DO: Pixies - Pearl Jam - Tame Impala (TWOD -> Barn Headliner)
Vrij: Faith No More- Volbeat - Metallica
Zat: Nothing But Thieves - 21Pilots - Gorillaz
Zon: Royal Blood - Dua Lipa - RHCP - Netsky
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Jullie zijn allemaal zo optimistisch dat er in jullie lijstjes bijna telkens 3-4 (co)headliners per dag staan. Bedoel kom op, FNM én Volk Volbeat én Metallica? Royal Blood, Dua Lipa, RHCP en nadien nog 's Netsky? TWOD in de Barn en Tame nog 's ná PJ? Chill. :p
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dit hoeft toch niet onmogelijk zijn. Als we Jazebel mogen geloven (en die is toch betrouwbaarder dan Ken), stond daar oorspronkelijk The Chemical Brothers.
Vind ikzelf onbegrijpelijk als je de kans krijgt om een act na PJ te boeken. Maar als TCB kan, moet Tame toch ook lukken?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Jullie zijn allemaal zo optimistisch dat er in jullie lijstjes bijna telkens 3-4 (co)headliners per dag staan. Bedoel kom op, FNM én Volk Volbeat én Metallica? Royal Blood, Dua Lipa, RHCP en nadien nog 's Netsky? TWOD in de Barn en Tame nog 's ná PJ? Chill. :p
Denk wel dat festivals meer stacked gaan worden. Iedereen wil spelen en een plekje lager op de lineup zal voor veel bands misschien geen probleem zijn. Zie ook Primavera (met een headlinertje of 34 bij elkaar) en vermoedelijk ook Hellfest (als de leak klopt).

Royal Blood is qua verkoop trouwens helemaal geen vetpot zo te zien (voor élke categorie nog tickets te koop voor hun Lotto), dus voor hen zitten we wel safe denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Primavera viert z'n twintigste verjaardag en had een budget van 50 miljoen. Naar mijn gevoel deed Werchter nooit echt aan verjaardagsedities en ik verwacht dat corona daar eigenlijk ook geen invloed op zal hebben.

Tame Impala wil énkel nog maar festivals headlinen. Zoals insiders hier als Ken op Efest hebben geopperd zijn Parker en co vriend aan huis bij Herman, maar er moet wel rond de band de juiste co-headliner gezocht worden. Dat lijkt vooralsnog niet gelukt te zijn. Indien het naast TOP of Gorillaz kan, sure maar ná Pearl Jam lijkt me niet echt logisch.

Royal Blood is mínstens sub op de komende editie, StuBru zal hun muziek wel plat draaien.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Iggy Pop met viltstift opschrijven nav die tourdata dat ie net heeft aangekondigd?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Imagine Dragons waarschijnlijk een nieuwe headliner op Mad Cool. Ik dacht dat het werkelijke headlinerrijtje van Werchter (voor mij) niet nog slechter kon dan wat er hier al werd voorgesteld, maar met Imagine Dragons kan er alvast een nieuwe poging gedaan worden ?.

Royal Blood - Imagine Dragons - RHCP op zondag? 2 StuBru-darlings en RHCP. Misschien kan Boutique ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Imagine Dragons waarschijnlijk een nieuwe headliner op Mad Cool. Ik dacht dat het werkelijke headlinerrijtje van Werchter (voor mij) niet nog slechter kon dan wat er hier al werd voorgesteld, maar met Imagine Dragons kan er alvast een nieuwe poging gedaan worden ?.

Royal Blood - Imagine Dragons - RHCP op zondag? 2 StuBru-darlings en RHCP. Misschien kan Boutique ook wel.
Jezus, nee bedankt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
#staypositive

I Love You Heart Hands GIF by Taylor Swift
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Brian

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.094
5.462
Doe dan maar tegelijk Beach House of Interpol in een tent. Dan ga ik daar wel heen. :love:
Al vind ik Imagine Dragons ook niet dé verschrikking die sommigen het vinden.
Vanaf Evolve echt verschrikkelijk, daarvoor kon ik die band zeker pruimen, al zou dat nu anders zijn als die nummers nu zouden uitkomen, denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Mad Cool poster gelekt. Qua undercard: vooralsnog geen Anderson .Paak en geen HAIM...

Wel St. Vincent erbij. Da's echt wel een nieuwe ten opzichte van vorig jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken