Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
2022 spelen we Champions League...
In het begin gelachen met Herman zijn woorden maar hij gaat het flikken :cool:
Dan wel de Champions League van 2004 of zo ...

Nee, begrijp wel dat veel mensen er blij mee zijn, maar dit is toch niet mijn ding. Enkel nog benieuwd naar wat in de plaats komt van Red Hot Chilli Peppers. Ik verwacht Imagine Dragons (vandaag ook voor NOS Alive aangekondigd).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Hopen op een geweldige Barn lineup op die eerste twee dagen. En een iets spannendere set headliners op de andere 2 dagen.

Wel blij voor de SOAD ticketkopers. hebben ze een waardige vervanger mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.638
2.244
Dan wel de Champions League van 2004 of zo ...

Nee, begrijp wel dat veel mensen er blij mee zijn, maar dit is toch niet mijn ding. Enkel nog benieuwd naar wat in de plaats komt van Red Hot Chilli Peppers. Ik verwacht Imagine Dragons (vandaag ook voor NOS Alive aangekondigd).
Alles aan deze post is fout. Behalve je eigen smaak.
Imagine Dragons als headliner op RW, dan speel je de eerste voorronde van de conference league en moet je het afleggen tegen ploegen uit Gibraltar waar de lokale slager met een bmi van 40 een hattrick scoort.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Alles aan deze post is fout. Behalve je eigen smaak.
Imagine Dragons als headliner op RW, dan speel je de eerste voorronde van de conference league en moet je het afleggen tegen ploegen uit Gibraltar waar de lokale slager met een bmi van 40 een hattrick scoort.
En toch zal Imagine Dragons ergens in België als headliner staan hoor. Verkochten in 2018? het Sportpaleis uit in enkele seconden en konden met gemak nog een tweede vullen. Ik vind ze ook niet goed, maar ze zijn wel gigantisch populair.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.333
7.324
Wat is er mis met Imagine Dragons als Werchter headliner? Leuke band, verkopen grote zalen uit en staan op andere festivals ook als headliner toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.094
5.462
Ik vraag me echt af wat de zondag gaat brengen. Soad tourt niet, RHCP lijkt ook niet te touren. Ik ben in ieder geval al zeer blij met Pearl Jam en Metallica.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Wat is er mis met Imagine Dragons als Werchter headliner? Leuke band, verkopen grote zalen uit en staan op andere festivals ook als headliner toch?
Inderdaad, grote zalen. Werchter heeft voor dagen uit te verkopen wel degelijk bands nodig die stadiums uitverkopen. En zelf dan ligt het nog twijfelachtig (MUSE).
Imagine Dragons zal zeker geen nadeel zijn voor de ticketverkoop, maar of het het groot lot wordt, daar kan je al zeker neen op zeggen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.811
Inderdaad, grote zalen. Werchter heeft voor dagen uit te verkopen wel degelijk bands nodig die stadiums uitverkopen. En zelf dan ligt het nog twijfelachtig (MUSE).
Imagine Dragons zal zeker geen nadeel zijn voor de ticketverkoop, maar of het het groot lot wordt, daar kan je al zeker neen op zeggen.
Imagine Dragons zal best kunnen, maar wel als coheadliner imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Imagine Dragons zal best kunnen, maar wel als coheadliner imo.
Ik zal de co-sub discussie maar niet openen hier zeker ;-) Ze zullen alleszins in het groot op de affiche staan maar voor velen niet als "de headliner" gezien worden van die dag. Tenzij ze Greta Van Fleet ervoor gooien, dan hebben we geen keuze.
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.479
4.811
Mij wat te snel.
Combi primavera - werchter voor volgend jaar lijkt me wel wat! Dan maar hopen op swap volgend jaar..

Mocht het op korte termijn uitverkopen:
Mensen die al een kaartje voor 2020/2021 hadden, kunnen hun ticket tot 30 september 2021 omzetten in een voucher. Dus mogelijk dat in oktober er weer tickets vrijkomen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Mocht het op korte termijn uitverkopen:
Mensen die al een kaartje voor 2020/2021 hadden, kunnen hun ticket tot 30 september 2021 omzetten in een voucher. Dus mogelijk dat in oktober er weer tickets vrijkomen.
Das een goeie om in de gaten te houden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken