Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel zeker, ik zie er echter enkel Bicep en Phoebe Bridgers van doorkomen. En dan ben ik nog benieuwd of die laatste wel komt, want zie haar absoluut geen vrede meer nemen met de Slope (en terecht).
Heel zeker, ik zie er echter enkel Bicep en Phoebe Bridgers van doorkomen. En dan ben ik nog benieuwd of die laatste wel komt, want zie haar absoluut geen vrede meer nemen met de Slope (en terecht).
Tom Grennan en Wolf Alice stonden in 2018 ook op the Slope, terwijl ze op Best Kept Secret op One stonden.
Maar goed, denk inderdaad niet dat het The Slope voor haar gaat worden.
Als Phoebe Bridgers komt (dat moet toch haast wel!) dan aub een mooie Barn plek. Zo'n plek als Courtney Barnett in 2016, een goed uur lekker in de middag, past haar precies.
Do: QOTSA en Pearl Jam (main) - ALT-J (barn)
Vr: Volbeat - Metallica (main) - TWOD (barn)
Za: Top en ID (main) - FNM (barn)
Zo: The Killers en RHCP (main) - Royal Blood (barn)
Dat is ook waar ik op reken ja. De organisatie wordt hier afgerekend op de headliners die op safe spelen, maar de meerderheid van de memorabele momenten die ik de afgelopen 5-10 jaar op RW meegemaakt heb vonden in de tenten plaats (of 's namiddags op de main).
In 2016 nota bene een dagticket gekocht voor de zaterdag en meer dan waar voor mijn geld gekregen, zonder zelfs 5min aan het hoofdpodium geweest te zijn.
Dat is ook waar ik op reken ja. De organisatie wordt hier afgerekend op de headliners die op safe spelen, maar de meerderheid van de memorabele momenten die ik de afgelopen 5-10 jaar op RW meegemaakt heb vonden in de tenten plaats (of 's namiddags op de main).
In 2016 nota bene een dagticket gekocht voor de zaterdag en meer dan waar voor mijn geld gekregen, zonder zelfs 5min aan het hoofdpodium geweest te zijn.
Precies. Er hebben duidelijk voor een bepaalde main gekozen, dus dan mag de peper wat meer in de tentnamen zitten. Maar als ze dan met weer Alt-J afkomen...
Als ik er al bij ben, zie je mij, op FNM na, tot nu toe ook geen minuut aan de main met deze namen.
Do: QOTSA en Pearl Jam (main) - ALT-J (barn)
Vr: Volbeat - Metallica (main) - TWOD (barn)
Za: Top en ID (main) - FNM (barn)
Zo: The Killers en RHCP (main) - Royal Blood (barn)