Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
J Balvin op de main svp, heerlijk hitkanon met een fantastische podium présence.
Werkte paar jaar geleden op Pinkpop ook fantastisch, las ik toen. Zou ik bij mijn festivals ook heel erg toejuichen.

Staat op Bilbao zelfs bovenaan het affiche.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
852
789
Arctic Monkeys komen met een nieuw album en plannen een zomer tour. Schrijf ze met Potlood op
 
  • Leuk
Waarderingen: waldorf

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Oke het is vrijdag en oke er kwam woensdag een naam en oke ik geloof er niet in op een brugdag. Maar ik zal waarschijnlijk toch refreshen binnen een dikke 10 minuten?
Juist vanwege de aankondiging van the killers heb ik hoop dat we straks het eerste pakketje krijgen. Maar voor hetzelfde geld moeten we nog even geduld hebben.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Juist vanwege de aankondiging van the killers heb ik hoop dat we straks het eerste pakketje krijgen. Maar voor hetzelfde geld moeten we nog even geduld hebben.
Brugdag he, zit niemand aan de bureau. Het zou zo maar kunnen dat de vrijdag 16h de laatste enter van de werkweek is op kantoor. 'Fijn weekend iedereen, kan er nog iemand op enter duwen, de ander doet het licht uit. De shitstorm van op Festileaks analyseren we maandag wel! Doei!'
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
902
315
Ik denk dat ze niet meer onder de indruk zijn van onze shitstorm.
Ze zijn denk ik meer verrast wanneer we positief zijn!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Brugdag he, zit niemand aan de bureau. Het zou zo maar kunnen dat de vrijdag 16h de laatste enter van de werkweek is op kantoor. 'Fijn weekend iedereen, kan er nog iemand op enter duwen, de ander doet het licht uit. De shitstorm van op Festileaks analyseren we maandag wel! Doei!'
“Hoop zou in het geheel geen hoop zijn, als ze niet kon worden teleurgesteld.”
Ernst Bloch, Duits filosoof
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Ken bevestigt dat we volgende week normaal gezien "a lot more" krijgen. Klinkt toch als een pakketje van 20-30 namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.942
6.188
Arctic Monkeys komen met een nieuw album en plannen een zomer tour. Schrijf ze met Potlood op
Sportpaleis. Hebben RW 2018 gedaan en sinds AM niet meer in een zaal gestaan. Werden wel al gerumoured voor R&L.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken