Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Slordig. Op de website gebruiken ze ook dit plaatje. Als je doorklikt krijg je wel Billie Eilish. De Engelse tekst is ook wat slordig. Er wordt naar Billie verwezen als ‘her’, ‘it’ en ‘he’.

01B56412-8181-4E5B-B9C8-C44BE0755621.jpeg

Laatst bewerkt:
En, verwachten we dit jaar nog namen nu het ook weer in België begint te spoken bij de regering?

Waarom niet? In Belgie ligt de livesector nog niet op z'n gat zoals in ons land..

Heeeel benieuwd of die mannen dat nog vol krijgen eerlijk gezegd.
In NL staan ze op een nog grotere locatie, dus dat wordt nog wat. Denk dat het ze hier minder gaat lukken dan in België. Maar goed, Iron Maiden kreeg het ook niet uitverkocht.
Wilde zelf KoL nog zien, dus denk dat ik dit wel ga doen.

Laatst bewerkt:
Heeeel benieuwd of die mannen dat nog vol krijgen eerlijk gezegd.
Ik betwijfel het, goeie graadmeter ook wel nog eens om te zien of ze dat nog kunnen. Staan volgens mij iedere keer wel gevoelsmatig ofwel op PKP of RW ofzo.

Verdomme verdomme verdomme.

Steekt toch weer. Zeker na alweer zo’n sterk album van hem dit jaar, en de bijbehorende liveshow. Dit is het soort act die een vastgeroeste lineup als die van RW een schop onder zijn gat had gegeven.

Maar hey: wij hebben The Killers he.

Laatst bewerkt:
Verdomme verdomme verdomme.

Steekt toch weer. Zeker na alweer zo’n sterk album van hem dit jaar, en de bijbehorende liveshow. Dit is het soort act die een vastgeroeste lineup als die van RW een schop onder zijn gat had gegeven.

Maar hey: wij hebben The Killers he.
Wou enkel maar headlinen. Zoals we al lang wisten en het dus ook geen zin heeft om je daarover op te winden.

Users who are viewing this thread