Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Meeste van die namen zijn toch niet extreem duur? Hebben op RW wel duurdere combi’s gestaan.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Geen idee hoe dit nu verder gaat.
Rock in Roma is verspreid van mei t/m juli en op Open’er staat Kendrick op woensdag 30 juni 2021.
Op de zaterdag zie ik hem niet meer terugkomen.

Optie kan nog zijn dat je op vrijdag The Strokes / Kendrick krijgt en dan Liam eventueel naar Pukkelpop?
Of Liam moet genoegen nemen met een plek voor de 2 headliners of in de Barn gaan staan. Weet niet of hij dat zou willen.

– edit – mits Liam natuurlijk terugkomt in 2021 op de vrijdag.

Ik denk dat als the strokes komen, Kendrick niet na hun zal spelen. Strokes zullen gewoon de dag afsluiten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Tame Impala lijkt me deze keer toch niet mis te kunnen gaan. Alles wijst naar een verschoven tour in juni-juli.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
In Het Nieuwsblad van vandaag staat trouwens, naar aanleiding van een recensie van haar nieuwe album, dat Roisin Murphy normaal gezien op Rock Werchter 2020 gestaan had. Was nog niet bekend geloof ik.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
In Het Nieuwsblad van vandaag staat trouwens, naar aanleiding van een recensie van haar nieuwe album, dat Roisin Murphy normaal gezien op Rock Werchter 2020 gestaan had. Was nog niet bekend geloof ik.

Spotje à la Robyn in 2019 zou schitterend geweest zijn. Mag wat mij betreft volgende zomer weer gewoon terugkomen. :)
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Iets anders maar ook mogelijk wel met gevolgen: Heb horen waaien dat Tomorrowland gaat aankondigen (weet niet wanneer) dat er geen editie 2021 komt.
Zij zullen dit waarschijnlijk ook vroeger moeten beslissen dan andere majors gezien hun hogere kosten inzake podia, omkadering,...
Ikzelf vermoed trouwens dat dit ook voor andere majors zal zijn (persoonlijke mening uiteraard).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Iets anders maar ook mogelijk wel met gevolgen: Heb horen waaien dat Tomorrowland gaat aankondigen (weet niet wanneer) dat er geen editie 2021 komt.
Zij zullen dit waarschijnlijk ook vroeger moeten beslissen dan andere majors gezien hun hogere kosten inzake podia, omkadering,…
Ikzelf vermoed trouwens dat dit ook voor andere majors zal zijn (persoonlijke mening uiteraard).
Die kan dus ook op de lijst. Hellfest maakt die beslissing in januari. Voor zover ik weet dus twee festivals die redelijk snel deze beslissing gaan maken.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
bicky wrote:
Iets anders maar ook mogelijk wel met gevolgen: Heb horen waaien dat Tomorrowland gaat aankondigen (weet niet wanneer) dat er geen editie 2021 komt.
Zij zullen dit waarschijnlijk ook vroeger moeten beslissen dan andere majors gezien hun hogere kosten inzake podia, omkadering,…
Ikzelf vermoed trouwens dat dit ook voor andere majors zal zijn (persoonlijke mening uiteraard).

Die kan dus ook op de lijst. Hellfest maakt die beslissing in januari. Voor zover ik weet dus twee festivals die redelijk snel deze beslissing gaan maken.

TML info kan idd kloppen. Eerstdaags gaan daarrond knopen doorgehakt worden...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
BadBadNotGood en Destroyer op Opener. Lijken met twee interessante namen voor erbij, op RW.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
wenteldave wrote:

bicky wrote:
Iets anders maar ook mogelijk wel met gevolgen: Heb horen waaien dat Tomorrowland gaat aankondigen (weet niet wanneer) dat er geen editie 2021 komt.
Zij zullen dit waarschijnlijk ook vroeger moeten beslissen dan andere majors gezien hun hogere kosten inzake podia, omkadering,…
Ikzelf vermoed trouwens dat dit ook voor andere majors zal zijn (persoonlijke mening uiteraard).


Die kan dus ook op de lijst. Hellfest maakt die beslissing in januari. Voor zover ik weet dus twee festivals die redelijk snel deze beslissing gaan maken.

TML info kan idd kloppen. Eerstdaags gaan daarrond knopen doorgehakt worden…
Bij alle major festivals zitten ze met deze knoop (spijtig genoeg)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Mijn god was is het stil hier. Normaal gezien is het rond 12 oktober een feest qua geruchten.

Heb meer dan ooit zin in wat nieuws. Iets opbeurends op die ellendige social media newsfeed. Iets waarbij we een beetje kunnen uitkijken naar volgend jaar. Wordt een beetje ellendig van de stilte. ? Niet alleen hier maar op alle boards.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Ergens mag er wel iets komen ja. Maar langs de andere kant, de situatie hier vraagt niet om een goed nieuws show. Bij mij komt nu al de vraag, 'Gaat dit wel doorgaan?'. En dan vrees ik eerder van niet.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
jefferke wrote:
Maar langs de andere kant, de situatie hier vraagt niet om een goed nieuws show.

Net wel toch?

(En tuurlijk gaat RW gewoon door, komaan.)
Tgoh, ik spreek natuurlijk voor mezelf, waar ik andere jaren hier ieder uur te vinden ben, is dit dit jaar echt veranderd. Ik denk dat ik men hype pas terug zal vinden als ik de wei op wandel. Het laat me warm nog koud tegenwoordig, zeer jammer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Het is gewoon lastig om blij te worden van nieuwe namen omdat er altijd een stemmetje in je hoofd roept dat het mogelijk niet door gaat. Soms heb je de smaak even te pakken, maar lees/zie/hoor je het nieuws weer en de pret weer snel voorbij.

Life sucks nu om een festival liefhebber te zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik heb mezelf opgelegd: lekker naar uitkijken. Een groot stuk van de festivalervaring is het anticiperen. Dat doe ik nu, en heel intens ook. :) Kunnen ze me dat alvast niet afnemen. En stel dat het niet doorgaat, dan zien we later dan wel weer.

Denk dat het mentaal ook niet te doen is om met een beeld te zitten dat we volgend jaar weer zo'n absolute rotzomer hebben. Dus waarom jezelf dat aandoen. Los daarvan weet ik ook gewoon niet wat anders te doen. Heb heel hard ontdekt dat ik buiten mijn werk (doe ik erg graag) en festivals/concerten helemaal niet veel doe. Heb het geprobeerd hoor, zo'n serie kijken. Maar is echt mijn ding niet.

Festivals zijn m'n leven.
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Om effe te nuanceren: TML zou over de wintereditie gaan... Het is nu nog veel te vroeg blijkbaar om ook volgende zomer al af te schieten.
Ik volg Mattman dus en blijf focussen op een nieuwe gevulde festivalzomer! En tegen beter weten in hoop ik SOAD toch nog te zien volgend jaar (op Werchter of Graspop maakt me dan zelfs niks uit)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Om effe te nuanceren: TML zou over de wintereditie gaan… Het is nu nog veel te vroeg blijkbaar om ook volgende zomer al af te schieten.
Ik volg Mattman dus en blijf focussen op een nieuwe gevulde festivalzomer! En tegen beter weten in hoop ik SOAD toch nog te zien volgend jaar (op Werchter of Graspop maakt me dan zelfs niks uit)

Ze zijn volop allerlei dingen aan het exploreren om te zien dat volgend jaar doorgang kan vinden. Veel festivals samen.
Tml is met zijne vele buitenlanders een erg apart karakter.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken