jimmywe wrote:
Gewoon een bedenking die ik in de groep gooi.
Totaal GEEN toeval lijkt me dat RW vandaag 7 overlappende namen met Pinkpop bekend maakt. Het zijn geen concurrenten maar wel goede collega’s, maar elke persoon die een ticket koopt voor Pinkpop ipv RW is er wel 1 verloren.
Edit: en met Lewis Capaldi eigenlijk een naam die ook perfect Pinkpop zou kunnen hebben. Maf dat die zo vlot Vorst uitverkoopt.
Maar gaan er dan zoveel Belgen elk jaar naar Pinkpop? Ik weet het niet hoor, ben er nog nooit geweest, maar had precies altijd het gevoel dat er toch meer Belgisch volk naar BKS,maar zeker naar DTRH gaat dan naar Pinkpop.
Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre dat het RW ‘raakt’ dat DTRH dit jaar in hetzelfde weekend zit.
Het feit dat Capaldi Vorst uitverkoopt doet me alleszins toch vrezen voor een subpositie of zo.
Capaldi gaat erg hoog staan in een tent, maar toch echt niet op main. Ze zijn bij Werchter toch echt slim genoeg om te weten dat de muziek van die man gewoon veel beter werkt in een kleinere afgesloten setting dan op main. Ik denk dat het te vergelijken valt met Ben Howard. Die muziek past gewoon niet voor een wei waar het volk tot ruim 150 meter van het podium staat.