Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Beck en Anderson Paak zijn leuk. Heel leuk (al is Paak wel héél snel terug na 2018).

Maar voor de rest een serieuze domper zeg. Sul 41 en Keane zijn genante boekingen voor een festival als RW. Pure Suikerrock/Zeverrock namen.

Ik vind het een beetje mixed, maar zeker niet slecht. Okay...ik gruwel van Keane en Volbeat is een beetje de Cola Zero variant van een metalband, maar dingen als Anderson Paak, Pretty Reckless, Sum 41, Meute...leuk leuk. Beck heb ik ook niks mee, maar die staat de Barn te headlinen tijdens Pearl Jam dus dat maakt niks uit.

Al bij al niet verkeerd.

Om positief te blijven: Die zaterdag is wel heel vet zeg!

Even de komende weken afwachten of het een zaterdag dag of weekendticket wordt maar op die zaterdag ben ik er sowieso bij.

Snap ik helemaal! Die Zaterdag is echt enorm sterk tot nu toe en wordt alleen maar beter! Tenzij er klote clashes komen wat ik wel verwacht met deze namen tot nu toe....

Wat een deceptie. Slechts één highlight met .Paak; Beck en Black Pumas zijn ook mooi meegenomen. Die zondag is een drama voor mijn smaak, SOAD wil ik nog wel zien maar voor de rest zal ik waarschijnlijk niet aan de mainstage te vinden zijn. Hopelijk volgende week beter!

Beck en Anderson Paak zijn leuk. Heel leuk (al is Paak wel héél snel terug na 2018).
Maar voor de rest een serieuze domper zeg. Sul 41 en Keane zijn genante boekingen voor een festival als RW. Pure Suikerrock/Zeverrock namen.
Je moet op dit forum iedere reactie wikken of wegen of je krijgt een shitload aan negatieve reacties. Maar Sum 41 en Keane genante boekingen noemen, gaat anders ook ver. Sum 41 stond 2 weken terug nog in de Lotto Arena, heeft nog altijd een grote fanbase en zijn live best wel goed. Het is je genre niet, oké, maar genant is toch allesbehalve de juiste omschrijving.

Heb zelf verder niet zoveel met beide bands (Sum 41 kan ik wel appreciëren), maar voor een vroege mainstage namiddag act zijn dat gewoon goeie boekingen.

@Christiaan: Je bent zeker niet de enige, het is begrijpelijk dat je als ambassador wat mensen wil aanbrengen, maar hier wordt niemand echt vrolijk van.

om maar even te wijzen op hoe verschillend dit forum is met de publieke opinie. Ik zie veruit het meeste enthousiasme voor volbeat en sum41 op social media.

Ben ik de enige die het best wel gênant vindt dat er bij een vierde van de line-up nog steeds geen enkel vrouw op de line-up staat? (Nou ja, The Pretty Reckless)

Werchter is meer dan groot genoeg om die dan te ontlopen. No stress!

Mensen kunnen ook azeinzeiken zeg.

Lewis capaldi, rag n bone man,, Keane, beck prima voor in de barn
Sum41 , the lumineers zullen niet laat op de main staan
The pretty reckless slope of vroeg barn
The black pumas the slope prima band

Anderson paal en volbeat topnamen en voor volbeat staat nergens dat ze headliner dus er komt nog na soad iets groters.

Dus hold your tits mensen er komt nog echt zat meer de komende weken. Je kan toch niet verwachten dat alle grote in 1 keer worden gedropt.

Heb je zeker gelijk in! En misschien ook te vroeg inderdaad. Zou verder wel leuk zijn als alles in 1 x gedropt wordt maar snap de marketing strategie heel goed.

Heel benieuwd hoe ze die zaterdag nu gaan indelen met Faith No More, 21 Pilots, Kendrick en Anderson Paak. Hoop graag deze namen(behalve 21 Pilots) te kunnen zien, maar vrees dat ik ergens een keuze zal moeten gaan maken.
Paak > TOP > Kendrick
FNM in de Barn tijdens TOP, denk ik.

Kan werkelijk niets met deze worp.

om maar even te wijzen op hoe verschillend dit forum is met de publieke opinie. Ik zie veruit het meeste enthousiasme voor volbeat en sum41 op social media.

Geeft misschien aan dat het doelpubliek van Werchter toch nog steeds voor een groot deel bestaat ook rockliefhebbende 20'ers en 30'ers. Zoals ikzelf.

xydroh wrote:

Geeft misschien aan dat het doelpubliek van Werchter toch nog steeds voor een groot deel bestaat ook rockliefhebbende 20’ers en 30’ers. Zoals ikzelf.
Of we kunnen ook wereldwijde data van Facebook geloven die duidelijk stelt dat de engagement, waaronder dus comments, het hoogst ligt bij een ouder doelpubliek ;-)

....Volbeat gaat toch echt niet headlinen hoop ik. Zouden ze hun headliners niet gewoon in een aparte aankondiging willen?

Om positief te blijven: Die zaterdag is wel heel vet zeg!

Even de komende weken afwachten of het een zaterdag dag of weekendticket wordt maar op die zaterdag ben ik er sowieso bij.

Ik vind zaterdag net de minste dag. Behalve FNM dan. Het leuke aan werchter, voor elk wat wils en er komtnog meer

Ik schrik een beetje van de reacties hier. Oké dit is geen worp vol toppers. Vrij uiteenlopende acts. Maar dat was ergens wel te verwachten. RW is net wakker uit hun winterslaap. Woensdag hebben ze de iets oudere, iets meer alternatieve rockliefhebbers een plezier gedaan met the strokes. Vandaag veel jonge crowdpleasers en poppy namen.

Paak en Beck zijn gewoon top, volbeat doet mij minder, maar lijken inderdaad geen headliner dus das ook sterk. Als ze nu al alle toppers bekend maken, wordt het wel heel saai de volgende weken. Ik blijf positief.

Oow die zondag... 8-O

Begint bijna op een 5de Graspop dag te lijken. Met enige zin voor overdrijving.
Donderdag ook al heel mooi, benieuwd welke kant de vrijdag nog op zal gaan.

De teller staat op 24. Er is een grote band die 25 jaar wordt en veel doet rond hun 25ste verjaardag. Het zal toch niet naam 25 worden? :lol:

Users who are viewing this thread