Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Geen perfecte worp om het zo te zeggen, maar ben in ieder geval erg blij met Anderson Paak erbij. Was een vd beste shows van het weekend de vorige keer. Volbeat wil ik ook nog een keer graag zien dus ook wel blij mee opzich en verder is Beck ook een erg mooie naam om erbij te hebben.

wie zei er dat sum41 niet kon op zondag? SOAD, volbeat en sum41 maken dit wel een fijne zondag voor mij

Eerder zwak voor mij. Alleen Anderson Paak die me genoeg boeit...

Zou SOAD - Volbeat de 2 topnamen zijn? Verwacht toch ietsje meer voor RW standaarden om eerlijk te zijn.

Anderson Paak, Keane n Sum41 zijn tof. Beck wel ok. En dat ist wel.

Tegenvallend worpje.

Eerder zwak voor mij. Alleen Anderson Paak die me genoeg boeit…

Zou SOAD – Volbeat de 2 topnamen zijn? Verwacht toch ietsje meer voor RW standaarden om eerlijk te zijn.

Ik hoop toch echt dat hier nog een grotere naam bij komt anders ben ik persoonlijk toch aardig teleurgesteld in die dag. Denk dat ik dan een dagje aanwezig ben in de Barn als exceptie SOAD.

Om nog eens tegen de menigte in te gaan, zijn voor mij Beck, Lumineers, Lewis Capaldi, Anderson. Paak, Dermot Kennedy, Keane en Meute topboekingen.
Nu nog die twee extra headliners voor vrijdag en zondag en die duizenden ambassadors hier kunnen op een verkoopje rekenen.

Wat zwak zeg. En bij de organisatie hebben ze precies schrik van vrouwelijke artiesten ...

Meute is leuk. Anderson. Paak ook natuurlijk, maar al vaak gezien. De rest opgevist uit het verleden of one hit wonders die veel te hoog gaan eindigen

Edit: Black Pumas ook zeer leuk natuurlijk!

wie zei er dat sum41 niet kon op zondag? SOAD, volbeat en sum41 maken dit wel een fijne zondag voor mij

Staan die dag ook op Main Square, dus was een logische uitspraak.

Wil ook zeggen dat ze op RW ofwel vroeg, ofwel laat spelen. Late namiddag wordt moeilijk zo.

Nou, dit valt niet mee zeg. Enkel Beck en The Pretty Reckless echt interessant. Keane en The Lumineers zijn ook nog wel ok, maar de rest? Volbeat staat voor SOAD duidelijk. Daarna gaat nog wel iets komen. Maar al met al niet overtuigd.

Om nog eens tegen de menigte in te gaan, zijn voor mij Beck, Lumineers, Lewis Capaldi, Anderson. Paak, Dermot Kennedy, Keane en Meute topboekingen.
Nu nog die twee extra headliners voor vrijdag en zondag en die duizenden ambassadors hier kunnen op een verkoopje rekenen.

Heb het zelfde lijstje namen uit deze drop! En oehhh dat klinkt weer zeer aantrekkelijk ;) Stuur maar een PM'etje als je overtuigd bent!

hoe het er nu voor staat zou ik wel een dagticket voor zondag overwegen, ben enkel nog aan het afgewegen als MCR nog zou komen of niet, dat kan er nog voor zorgen dat het een weekend kaart wordt of niet.

Wat een matige drop voor mij persoonlijk. Die zondag 2020 is de nieuwe zaterdag 2017, wat een verschrikking. Thank god voor Thom Yorke.

Paak is top natuurlijk, maar nadeel is: het gaat nooit meer in de buurt komen bij zijn show in 2018.

Mooie boekingen.
Ik gok dat sum41 vroeg gaat spelen en op main square een grotere act is. Volbeat geen Co headliner, benieuwd hoe die zondag er gaat uitzien nog. Beck altijd leuk. Keane tja, op lokerse feesten vorig jaar wel ambiance, niet m'n ding maar moet kunnen. Niet slecht deze worp en er moet nog zoveel bijkomen

Users who are viewing this thread