Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Heel benieuwd hoe ze die zaterdag nu gaan indelen met Faith No More, 21 Pilots, Kendrick en Anderson Paak. Hoop graag deze namen(behalve 21 Pilots) te kunnen zien, maar vrees dat ik ergens een keuze zal moeten gaan maken.

Toch wel teleurgesteld eigenlijk, buiten Anderson. Paak niet echt iets dat ik wil zien :/
Volbeat oké als er dan nog iets sterks bij komt. Veel namen die wel eens een te hoge spot kunnen claimen (the lummineers, Rag'n Bone man, Dermot Kennedy, Lewis Capaldi,...)

Maar goed er komen nog weken :)
+ bij deze een vriendelijke herinnering dat ik ambassadeur ben :D Stuur maar een PM als je van plan bent een van deze een ticketje wilt kopen aan korting :)

Paak en Beck zijn top, sum 41, Kean, Black Pumas best leuk, Volbeat ook indien geen headliner, de rest minder. Al bij al wel blij mee.

Volgende week nog een headliner voor vrijdag of zondag?

Lewis Capaldi gaat een hoge spot innemen, en op herhaling. Is de 3de naam uit de aankondiging. Kan je ook altijd wat uit afleiden.

Om positief te blijven: Die zaterdag is wel heel vet zeg!

Even de komende weken afwachten of het een zaterdag dag of weekendticket wordt maar op die zaterdag ben ik er sowieso bij.

Over doemdenken gesproken. Beck of Pixies gaat tegenover Pearl Jam staan hé? Of tegenover elkaar?

Heel benieuwd hoe ze die zaterdag nu gaan indelen met Faith No More, 21 Pilots, Kendrick en Anderson Paak. Hoop graag deze namen(behalve 21 Pilots) te kunnen zien, maar vrees dat ik ergens een keuze zal moeten gaan maken.

Ik ben heel erg bang dat Anderson in de barn speelt tijdens TOP/Kendrick :(

Mensen kunnen ook azeinzeiken zeg.

Lewis capaldi, rag n bone man,, Keane, beck prima voor in de barn
Sum41 , the lumineers zullen niet laat op de main staan
The pretty reckless slope of vroeg barn
The black pumas the slope prima band

Anderson paal en volbeat topnamen en voor volbeat staat nergens dat ze headliner dus er komt nog na soad iets groters.

Dus hold your tits mensen er komt nog echt zat meer de komende weken. Je kan toch niet verwachten dat alle grote in 1 keer worden gedropt.

Lewis Capaldi gaat een hoge spot innemen, en op herhaling. Is de 3de naam uit de aankondiging. Kan je ook altijd wat uit afleiden.
Zal wel op de Angèle spot staan van vorig jaar. Of misschien ergens rond 18- 20u op de Main.

En Sum 41 staat boven Yungblud. Die gaan dus ook al veel te hoog eindigen.

Wat een armoede, deze worp.

Ik weet niet waarom sum41 ooit een positie onder yungblud zou moeten innemen eigenlijk. Die zijn objectief gezien gewoon een grotere band. spelen grotere zalen, hebben grotere hits, ...

Aike wrote:

Ik ben heel erg bang dat Anderson in de barn speelt tijdens TOP/Kendrick
1f641.svg

Denk het niet. Paak staat volgens mij net op die dag om de Kendrick fans te pleasen.

Lewis capaldi een hoge spot? Ik had eerlijk waar nog nooit van die kerel gehoord.
Sum 41 zal toch wel een drukke dag hebben. Stel dat ze in Werchter van 16-17u spelen en bv. om 21u op Main Square, wordt dat toch best krap.
Volbeat staat volgens mij op dezelfde hoogte als SOAD (gezien Thom Yorke de volgende naam is en dat alfabatisch niet klopt, kan je dus wel afleiden dat zowel Volbeat als SOAD als grootste van die dag staan). Ik zie hier geen headliner meer bijkomen.

Om toch even tegen de stroom in te roeien, ben ik wel blij met deze worp. Volbeat vind ik top. Met Sum 41 en Beck ben ik ook blij, al wordt donderdag nu al wel een heel volle dag. :) Met The Strokes van woensdag erbij zijn dat 4/13 bands die ik graag wil zien. Kon erger! ;)

Lewis capaldi een hoge spot? Ik had eerlijk waar nog nooit van die kerel gehoord.
Sum 41 zal toch wel een drukke dag hebben. Stel dat ze in Werchter van 16-17u spelen en bv. om 21u op Main Square, wordt dat toch best krap.
Volbeat staat volgens mij op dezelfde hoogte als SOAD (gezien Thom Yorke de volgende naam is en dat alfabatisch niet klopt, kan je dus wel afleiden dat zowel Volbeat als SOAD als grootste van die dag staan). Ik zie hier geen headliner meer bijkomen.

verkoopt ook prima uit met SOAD en volbeat als headliners. zie niet in waarom werchter hier zou moeten bijsturen.

In tegenstelling tot de meesten hier ben ik wel heel enthousiast over die zondag. The Pretty Reckless, YUNGBLUD, Sum 41, Volbeat, SOAD. Wordt een leuk dagje (voor mij persoonlijk)!

Je zit toch met een aantal moeilijkere massa headliners, niet die kanonnen zoals anders (nu ziet het er zeker naar uit dat Tame Impala op vrijdag The Strokes komt versterken). Eigenlijk hebben ze maar 1 meganaam: Pearl Jam.
Compenseren ze dus met makkelijke crowdpleasers zoals Rag N Bone Man, Lewis Capaldi en Dermot Kennedy op hoge posities (vrees ik) in de tenten. Dat is ergens wel zonde.
Maar je kan niet alles hebben zeker?

Je zit toch met een aantal moeilijkere massa headliners, niet die kanonnen zoals anders (nu ziet het er zeker naar uit dat Tame Impala op vrijdag The Strokes komt versterken). Eigenlijk hebben ze maar 1 meganaam: Pearl Jam.
Compenseren ze dus met makkelijke crowdpleasers zoals Rag N Bone Man, Lewis Capaldi en Dermot Kennedy op hoge posities (vrees ik) in de tenten. Dat is ergens wel zonde.
Maar je kan niet alles hebben zeker?

Kendrick Lamar is ook een meganaam....

Users who are viewing this thread