mooie poster!!
Die eerste dag lijkt mij net iets te sterk in de bovenste laag: Editors stond een paar jaar geleden nog gewoon als afsluiter samen met RHCP. En met Editors, Eminem, Bon Iver, Tame Impala, The National, The Weeknd en Billie Eilish staan er wel heeeeeel veel co-headliner waardige namen op de eerste twee dagen.
Verder lijkt Cardi B mij geen naam die Werchter gaat proberen boeken, zal enorm duur zijn en niet echt heel betrouwbaar.
Mike Shinoda gaat toch eerst met nieuwe muziek moeten komen voor hij zijn tour nog eens verlengt.
Sam Fender twee keer zou ik niet erg vinden
+ maar als je hem ergens moet schrappen, schrap hem dan op donderdag en vervangen door Highly Suspect (die dag kan nog wel een stevig gitaartje gebruiken). Sam Fender x Lewis Capaldi lijkt me heerlijk. Ben zelf niet zo’n van fan Lewis zijn muziek maar is gewoon een heerlijk grappige kerel en zijn filmpjes over zijn rivaal Sam Fender zijn gewoon hilarisch!
+ Architects op Werchter zou ik GEWELDIG VINDEN!! LET IT HAPPEN!
Oh ja en als we dan toch bezig zijn met commentaar te geven om hier zo een realistisch mogelijke poster van te maken: op dag 1 staan als ik mij niet vergis 6 belgische namen, dag 2 2, dag 3 3, en dag 4 geen. (don’t shoot me if i’m wrong). Dus mss wat namen van donderdag naar zondag zetten