Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.667
Fysieke uitputtingsslag wel zo op die laatste dag.

Haha ja dat wel. Dit wordt wederom kapotgaan ergens voorin. Wat was 2017 een ongelofelijk goed optreden. Ben benieuwd wat erna komt te staan. Moet een verdomd sterke act zijn om daarna nog mijn aandacht vast te houden.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Op stubru zeggen ze 3e headliner maar ik vermoed idd dat er nog iets na soad gaat komen als afsluiter. Foo fighters zou mooi zijn. Vorige passage Soad was idd onvergetelijk.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Benieuwd wie het vandaag gaat worden. Gisteren wel het idee gehad dat het Kendrick of 21 Pilots zou worden en dat bleek waar te zijn(net de grote headliner op maandag gehad, dus een wat ‘kleinere’ erna). Ik zie System of a Down vandaag wel aangekondigd worden op zich.
En wat wordt er morgen aangekondigd? ;-)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Aike wrote:
Benieuwd wie het vandaag gaat worden. Gisteren wel het idee gehad dat het Kendrick of 21 Pilots zou worden en dat bleek waar te zijn(net de grote headliner op maandag gehad, dus een wat ‘kleinere’ erna). Ik zie System of a Down vandaag wel aangekondigd worden op zich.

En wat wordt er morgen aangekondigd? ?

hahaha, stoppen op het hoogtepunt hé.

Ik ga voor Kendrick morgen, tenzij de 20u naam voor BKS een kanshebber zou kunnen zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Ken19: "For a lot of people Graspop and SOAD was logic. But the booking of SOAD is very interesting for the organization. The ticket sales, the show, the band, everything was impressive. Also on an economic base, perfect booking. The fans of SOAD are not bad for the drink sales ;-). "

als reden waarom SOAD niet op GMM staat, ook duidelijk vermeld dat SOAD een van de headliners is
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik ga weer te negatief zijn, maar tot nu toe 0/3 voor mij. Een herhalingsoefening van 2017. Die setlist wordt dus gewoon 1

Enige positief puntje, m'n voorspelling die ik vorige week deelde komt aardit uit. Nu nog hopen dat we de (voor mij) leuke namen snel krijgen...

DO: Volbeat – Pearl Jam
VRIJ: RHCP – Kendrick
ZAT: 21P – Foos
ZON: SOAD – The Strokes

 

katrienmo

Playlistbediener
1 dec 2019
16
0
Wanneer droppen ze eigelijk meerdere namen tegelijkertijd? Ik word een beetje heel ongeduldig :lol:
 

Regi poortakkers

Playlistbediener
29 okt 2015
17
14
Ja man zijn er toch ook bij die nooit content zijn ze... Toch al 3 mooie name zekers...2 gevestigde rockname en iets voor de jongere generatie ...iedereen wil hier variatie emaar langs ene kamt ook rock en dan komt dat en ist weer ni goe ?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Belgium – We’re headlining Rock Werchter on 5th July. Tickets available this Friday, 6th Dec. at systemofadown.com. #RW20
Ziet eruit alsof ze headline, als ze het zelf zo aangeven.
2 van de 3 namen zitten in m'n top 1 favoriete bands. Dus heel netjes!
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Tjee, mooie namen al in het mandje. Van mij mag SOAD op beide laatste spots (sub)headlinen, zal vast iets stevigs voor of na staan..
Dan verwachten we Kendrick Lamar, RHCP, Volbeat en mogelijk iets van Tame Impala, Strokes of Foo Fighters nog?
Ik ben vooralsnog tevreden hoor!

Nu al ben ik vooral benieuwd naar de barn en minder dikgedrukte namen op het affiche.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
na de show in 2017 zou het toch ook onverantwoord zijn om SOAD niet te laten headlinen? het dak ging er letterlijk vanaf. Beste show die ik de laatste 3 jaar gezien heb.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Bericht twitter: Belgium – We’re headlining @RockWerchter on 5th July. Tickets available this Friday, 6th Dec. at systemofadown.com. #RW20

Wel degelijk headliner dus.
Dat waren ze in 2017 ook maar toen stond Linkin Park er nog achter. Op Werchter kan veel hoor.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik ga weer te negatief zijn, maar tot nu toe 0/3 voor mij. Een herhalingsoefening van 2017. Die setlist wordt dus gewoon 1

Enige positief puntje, m’n voorspelling die ik vorige week deelde komt aardit uit. Nu nog hopen dat we de (voor mij) leuke namen snel krijgen…

DO: Volbeat – Pearl Jam
VRIJ: RHCP – Kendrick
ZAT: 21P – Foos
ZON: SOAD – The Strokes

Ik was gister nog positief omdat het op zich twee goede namen zijn voor Werchter en ik dacht dat Kendrick vandaag toegevoegd zou worden, maar ik vind dit ook wat mager.
Pearl Jam is zo groot dat ik wel snap dat je die snel nog een keer boekt, maar opnieuw SOAD die zonder nieuwe muziek een headlinespot innemen?
Had dan liever een Taylor Swift (waar ik echt helemaal niks mee heb) de kans gegeven, is tenminste wat nieuws.
Bovendien heb je nu al op drie dagen headliners waar ik (en jij dus waarschijnlijk ook, Mattman) geen ticket voor zou kopen, laat Kendrick maar snel toegevoegd worden.
 

katrienmo

Playlistbediener
1 dec 2019
16
0
Ik verwacht My Chemical Romance ook nog. Op efestivals was er iemand die de reünie had aangekondigd wat overigens klopte. Die persoon wist ook te vertellen dat ze komen op Mad Cool én Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken