mattman wrote:
The XX vond op Pukkelpop in 2017 (maar ook in 2013) een sterke headliner. Weet alleen niet in welk jaartal we nog iets van die band gaan horen…
Zou wel goed passen in 2020. Twenty Twenty. Met een beetje verbeelding XX XX in Romeinse cijfers. Maar dat is ook wel weer érg vergezocht natuurlijk.
RubenFrusciante wrote:
Timmetje wrote:
RubenFrusciante wrote:
Timmetje wrote:
Kendrick, Cave of Lana del Rey.
Cave is net geweest en een ander geval dan Pearl Jam dus laat die maar over 1 of meer jaar terugkomen als het dan toch moet. Lana is geen headliner op RW. Kendrick is wel plausibel.
Pilots zijn ook geen headliner dus aankondiging Lana (samen met BKS vandaag) is mogelijk.
Cave heb je gelijk in. Passage op 2018 zelf gemist dus hij is imo wel zeker welkom.
21Pilots zal wel een co-headconstructie zijn met bijvoorbeeld een Kendrick.
Ik zou Lana heel erg toejuichen, dat laatste album is echt top, maar ik denk niet dat ze een aparte aankondiging krijgt van RW zo vroeg al. Ideale Barn afsluiter of plek voor de sub lijkt mij.
Wat betreft Cave, kan ik je wel volgen, denk een kanshebber voor 2021.
Laten we dan hopen dat ze in de Barn staat. Al weet ik überhaupt niet of Lana is gemaakt om op grote festivals te spelen. Is toch wel écht muziek waar je de aandacht bij moet hebben en waar praters het hele concert kunnen verstoren. Aan de andere kant was London Grammar in 2018 wel een groot succes, dus ben benieuwd