Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.
RHCP dan wel na die piloten.
Niet de beste dag maar ook niet geheel verschrikkelijk.
Tijdens My Chemical Romance en 21 Pilots valt er wel iets anders te doen. (Rode Duivels blijkbaar)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.

Op de Peppers na best een tof lijstje imo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.

Iemand op Efestials noemde het nog Rock Zottegem XL.

Ach, er is altijd wel een dagje die minder je smaak is. Gewoon weer volle moed uitkijken naar 16u. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Is er een kans dat BKS en Werchter vandaag dezelfde headliner delen (Tame Impala? Lana Del Rey? The Strokes?) en dat het nieuws daardoor vandaag pas om 20u komt?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.

Tja, smaken verschillen natuurlijk. Maar met dit lijstje sta ik de hele dag bij de Mainstage. Allemaal bands die ik wel wil meepakken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Is er een kans dat BKS en Werchter vandaag dezelfde headliner delen (Tame Impala? Lana Del Rey? The Strokes?) en dat het nieuws daardoor vandaag pas om 20u komt?

Zo'n aankondiging is totaal niet van BKS gewoonte een "live" doen en dan zeker niet om zo'n uur. Denk inderdaad dat een headliner vanavond een (groot deel) van een tour bekend maakt. Misschien iets dat we nog niet weten...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Yannick wrote:
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.

Tja, smaken verschillen natuurlijk. Maar met dit lijstje sta ik de hele dag bij de Mainstage. Allemaal bands die ik wel wil meepakken.
Idem
 

simonbolivar

Randprogramma
3 jul 2019
150
142
Timmetje wrote:
Is er een kans dat BKS en Werchter vandaag dezelfde headliner delen (Tame Impala? Lana Del Rey? The Strokes?) en dat het nieuws daardoor vandaag pas om 20u komt?

Zo’n aankondiging is totaal niet van BKS gewoonte een “live” doen en dan zeker niet om zo’n uur. Denk inderdaad dat een headliner vanavond een (groot deel) van een tour bekend maakt. Misschien iets dat we nog niet weten…

The Strokes?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Ik voegde alvast het EK toe aan de clashfinder… ?
Waarom zelfs? Er is nog niets bekend daarover, waar het eventueel zal worden gestreamd op/naast het terrein, wie tegen wie zal spelen etc. Dat komt wel maar is nu nog niet van toepassing imo. Heb sowieso een hekel aan clashfinders die bol staan van wishlists en voorspellingen, maar dat terzijde.
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Brutus > Jimmy Eat World > My Chemical Romance > Sum 41 > Foals > Red Hot Chili Peppers > Twenty One Pilots

Lmao. Het ergste is dat dit waarschijnlijk ook nog eens zo goed als zou kunnen kloppen.
En ik zou dat dan weer een schitterende dag vinden. Zo zie je maar
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Kachelle wrote:
Ik voegde alvast het EK toe aan de clashfinder…
1f600.svg


Waarom zelfs? Er is nog niets bekend daarover, waar het eventueel zal worden gestreamd op/naast het terrein, wie tegen wie zal spelen etc. Dat komt wel maar is nu nog niet van toepassing imo. Heb sowieso een hekel aan clashfinders die bol staan van wishlists en voorspellingen, maar dat terzijde.

Is net het enige die al bekend is. Het uur van de wedstrijden. En als de Belgen spelen, dan is het 100% zeker dat ze die op het terrein uitzenden.
 

ptjaeckx

Playlistbediener
2 jan 2018
10
0
Is er nog een kans dat een onverwachte naam opduikt die nog nergens is aangekondigd. The XX lijkt me een goede naam, aangezien ze zelf in der zomer aangaven dat ze aan een nieuw album werken. Lijkt me dan een reden om pas na aankondiging album pas de tourdata vrij te geven.
 

youp92

Playlistbediener
6 mrt 2019
18
0
Is er nog een kans dat een onverwachte naam opduikt die nog nergens is aangekondigd. The XX lijkt me een goede naam, aangezien ze zelf in der zomer aangaven dat ze aan een nieuw album werken. Lijkt me dan een reden om pas na aankondiging album pas de tourdata vrij te geven.
Ik zou het toejuichen. Namen die nu bekend zijn gemaakt zijn een beetje bord-op-schoot aankondigingen. Had iedereen kunnen verzinnen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Is er nog een kans dat een onverwachte naam opduikt die nog nergens is aangekondigd. The XX lijkt me een goede naam, aangezien ze zelf in der zomer aangaven dat ze aan een nieuw album werken. Lijkt me dan een reden om pas na aankondiging album pas de tourdata vrij te geven.

Zeker mogelijk. Mad Cool heeft nog twee plekken voor headliners vrij namelijk.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
ptjaeckx wrote:
Is er nog een kans dat een onverwachte naam opduikt die nog nergens is aangekondigd. The XX lijkt me een goede naam, aangezien ze zelf in der zomer aangaven dat ze aan een nieuw album werken. Lijkt me dan een reden om pas na aankondiging album pas de tourdata vrij te geven.

Zeker mogelijk. Mad Cool heeft nog twee plekken voor headliners vrij namelijk.

Niet de allerbeste redenering... Vorig jaar speelde amper 1 van de Mad Cool headliners ook op Rock Werchter... Dus voor hetzelfde geld verschillen ze weer enorm wat headliner betreft!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Joslittel wrote:

ptjaeckx wrote:
Is er nog een kans dat een onverwachte naam opduikt die nog nergens is aangekondigd. The XX lijkt me een goede naam, aangezien ze zelf in der zomer aangaven dat ze aan een nieuw album werken. Lijkt me dan een reden om pas na aankondiging album pas de tourdata vrij te geven.


Zeker mogelijk. Mad Cool heeft nog twee plekken voor headliners vrij namelijk.

Niet de allerbeste redenering… Vorig jaar speelde amper 1 van de Mad Cool headliners ook op Rock Werchter… Dus voor hetzelfde geld verschillen ze weer enorm wat headliner betreft!

Was zeker niet de intentie van de opmerking dat dit automatisch goed nieuws is voor RW. Enkel de constatering dat er nog meerdere gaten te bespeuren zijn bij grote festivals waardoor het niet uitgesloten is dat er nog bands als verrassing gaan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken