Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Vind Top Toch Niet zo Top! Van mij mogen ze voor headlinertje spelen als ze hun dag delen met RHCP. Dan mogen ze zelf afsluiten van mij!

Vind Top Toch Niet zo Top! Van mij mogen ze voor headlinertje spelen als ze hun dag delen met RHCP. Dan mogen ze zelf afsluiten van mij!

Maar RHCP zou de dag er echt niet beter op maken vind ik. Da's gewoon een heel tegenvallende liveband.

Ik vond die eerste twee albums van Twnety One Pilots echt nog tof. Mara het laatste vind ik echt geen ruk aan.
Heb ze toen live gezien met het tweede in een niet al te grote zaal, voor deze band (capacity 1.000 man denk ik) en dat was toen wel vet. Maar de laatste tijd met dat laatste album vind ik ze toch ineens té overhyped. Heb een deal van hun Pukkelpop show achteraf herbekeken op Youtube en dat was inderdaad niet al te best en een kut-setlist voor wie het laatste album maar niets vind.

Hoefde niet voor mij, maar als er niets anders speelt kan ik me op de oudere nummers wel amuseren.

Ik vind TOP best een goeie act wel, als ze maar hun eigen zaal en publiek hebben,heb dit eerder op een festival gezien en de ganselijke TOP Clique van 14-jarige flauwvallende meisjes komt op dit concert af, bepaald sfeervol publiek is het niet op het moment dat TOP nog niet speelt, Johnny Marr heeft op Sziget dit probleem gehad en had er een kwartier voor tijd genoeg van, nooit z'n set afgemaakt. voor de algehele sfeer hoop ik aldus dat TOP niet headlined, en als ze dat wel doen, als eerste van 2, dan is dat vervelende publiek weg bij de tijd dat we nog een echt goede festival act krijgen.

p.s. TOP zaalshows zijn fantastisch, maar hun festivalset vorig jaar met medleys en awkward covers was gewoon niet goed, ik zie ze graag nog een keer, maar niet op een festival

Die medleys en covers hebben ze ook helemaal niet nodig. Ze hebben inmiddels genoeg eigen materiaal wat daardoor niet kan worden gespeeld en dat is toch zonde.

Fonske122 wrote:

Maar RHCP zou de dag er echt niet beter op maken vind ik. Da’s gewoon een heel tegenvallende liveband.

Beste Mattman,
ik denk dat je uw punt intussen tot in den treure hebt duidelijk gemaakt...
We weten intussen allemaal dat je de RHCP niet goed genoeg vindt, dat PJ er teveel op herhaling staat en dat Dave Grohl teveel praat verkoopt tussen de nummers.
Dat elke keer opnieuw posten gaat niemands mening veranderen en de uwe kennen we intussen (uw goed recht trouwens!)
En ik hoop voor u dat Kendrick wordt aangekondigd... Ikzelf vindt er helemaal niks aan maar ik gun iedereen "zijn" favoriete headliner...

Zo, Twenty One Pilots dus co-headliners met Bob Dylan. Gaan elkaar goed aanvullen, lekker complementair!

mattman wrote:

Fonske122 wrote:

Maar RHCP zou de dag er echt niet beter op maken vind ik. Da’s gewoon een heel tegenvallende liveband.

Beste Mattman,
ik denk dat je uw punt intussen tot in den treure hebt duidelijk gemaakt…
We weten intussen allemaal dat je de RHCP niet goed genoeg vindt, dat PJ er teveel op herhaling staat en dat Dave Grohl teveel praat verkoopt tussen de nummers.
Dat elke keer opnieuw posten gaat niemands mening veranderen en de uwe kennen we intussen (uw goed recht trouwens!)
En ik hoop voor u dat Kendrick wordt aangekondigd… Ikzelf vindt er helemaal niks aan maar ik gun iedereen “zijn” favoriete headliner…

Is het zo opvallend veel dan? Want irriteren is natuurlijk ook niet mijn bedoeling. Als ik dingen op het forum lees, reageer ik daar altijd heel direct op (waar ik trouwens best van hou, op een forum). Maar ik weet ook van mezelf: ben een redelijk emotioneel persoon. Als ik iets niet tof vind, ga ik dat misschien iets te nadrukkelijk duidelijk maken. Andersom kan ik ook ongelofelijk enthousiast worden van dingen. Maar ik verwacht -en verlang- niet dat ik daarmee meningen verander. Verre van zelfs. Dus ik ben heel blij dat je dit eens aangekaart hebt. ? Kan ik er in het vervolg op letten.

mattman wrote:

Fonske122 wrote:

Beste Mattman,
ik denk dat je uw punt intussen tot in den treure hebt duidelijk gemaakt…
En ik hoop voor u dat Kendrick wordt aangekondigd… Ikzelf vindt er helemaal niks aan maar ik gun iedereen “zijn” favoriete headliner…

Hmm, iemand die zijn mening verkondigd op een forum is toch niet zo gek eigenlijk? En bovendien doet Matt het over het algemeen met genoeg nuance en moedigt hij een gezonde discussie aan. Zie het probleem niet zo eigenlijk, is toch relevant zo?

Vette naam. Werchter is goed bezig. Morgen hopelijk Kendrick erbij en dan haal ik zaterdag een weekendticket.

Vergadercyclus weer overleefd om te zien dat 21 pilots is aangekondigd. Absoluut geen verrassing natuurlijk. Popnaam die ik zelf goed kan hebben. Hebben paar goede nummers, zelfs met wat pit erin. Vorm graag een eigen mening over hun live show (op pukkelpop in 2015 gezien, was best tof maar tel ik ff niet mee). Ben dus wel blij met deze aankondiging.

Users who are viewing this thread