Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

21 Pilots dus, was een te verwachte naam wel. Niet echt m'n ding, maar het positieve is dat ze niet als headliner of dergelijke volgens mij zijn aangekondigd. Ik verwacht er minstens nog iets voor of na, en dan denk ik dat dat RHCP of Kendrick zal zijn.

Matig/voorspelbaar begin zo met Pearl Jam en 21 Pilots. Benieuwd of ze ook nog met een echte klepper komen deze week.

Komaan Werchter. Dit is maar een flets begin zo.

Hoe matig is dit nu weer zeg.

Ik zat door PJ te denken om voor het eerst een weekendje te pakken als de andere namen me bevallen. Nu zie ik TOP. Goede band, maar is het een van de headliners? Zie het nergens staan iig. Niet op Facebook of de site. Dus denk 't niet dan he?

21Pilots, niet super blij mee maar ook geen ramp persoonlijk.
Wel een logische boeking en hopelijk nog een RHCP, Kendrick, Tame Impala erna.
Benieuwd naar de naam van morgen.

Matig/voorspelbaar begin zo met Pearl Jam en 21 Pilots. Benieuwd of ze ook nog met een echte klepper komen deze week.

Hoe erg eigenlijk dat wij zo gewend zijn geworden aan Pearl Jam, terwijl andere delen van de wereld er al enkele jaren naar verlangen.

Mensen rustig aan is geen headliner, miss RHCP of kendrick lalamar erna en alsnog als er rap als headliner staat zal er een bandje in the barn

Black Lies wrote:

Hoe erg eigenlijk dat wij zo gewend zijn geworden aan Pearl Jam, terwijl andere delen van de wereld er al enkele jaren naar verlangen.

Och, zo erg is dat toch niet? De band speelt gewoon graag op Werchter. Niks mis mee. Maar betekent wel dat de vaste bezoekers wat verveeld gaan raken. Waar de rest van de wereld naar verlangt is niet echt ons probleem...

Die boys hebben vorig jaar Pukkelpop afgesloten en ik was niet onder de indruk. Meer een medley van andere nummers dan eigen nummers. Meer spektakel dan iets anders... (drummer op het publiek, vuurwerk, meer het publiek laten zingen dan zelf zingen...)

En nu weer 24 uur wachten op een volgende naam. Kunnen ze niet gewoon een hele resem aan namen posten in één keer haha?

Ik vond het vorig jaar op Pukkelpop ook enorm zwak. Zou ook niet begrijpen op basis waarvan 21 Pilots een hogere spot zou verdienen dan bijvoorbeeld een Royal Blood. De aankondiging zat er wel aan te komen. Op een vroeg genoeg uur heb ik er geen problemen mee. Morgen meer geluk.

Ik zat door PJ te denken om voor het eerst een weekendje te pakken als de andere namen me bevallen. Nu zie ik TOP. Goede band, maar is het een van de headliners? Zie het nergens staan iig. Niet op Facebook of de site. Dus denk ’t niet dan he?
Hoewel RW nog wel eens mooie dingen voor elkaar krijgt, verwacht ik ze toch echt wel als co-headliner. Sloten Pukkelpop en Lowlands af en zijn ook op Mad Cool co-headliner.

Users who are viewing this thread