Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Bob Dylan + Neil Young op dezelfde dag, dat zou natuurlijk wel een mooi duo zijn en dan kan niemand klagen over 'altijd maar hetzelfde'. Zou ook wel goed verkopen denk ik.

Organisator Hellfest zegt dat RATM pas in 2021 een Europese Tour doet. Hoe graag ik ze ook volgend jaar zou zien in Werchter, ik denk toch ook dat het realistischer is om te denken dat het pas voor dan is. Als ze voor nieuwjaar niet aangekondigd worden dan noteren we ze alvast voor 2021.

Niets vandaag?
Rock Werchter heeft gisteren om 11u Pearl Jam aangekondigd omdat PJ zelf met de aankondiging van hun tour kwam. Vandaag gaan ze misschien gewoon opnieuw voor 16u. Het lijkt me wel wat te voorbarig om nu al te besluiten dat er niets zou komen vandaag :)

Niets vandaag?
Tis nog geen 16h he. Gisteren was het de aankondiging van PJ zelf, nu hebben ze het misschien terug in eigen hand en gaan we terug naar hun eigen uur. Daarnet ook een 2de afscheidsconcert van Elton John bekend gemaakt door Live Nation, nieuws wat spreiden gedurende de dag.

daanvandingenen wrote:

werchter12 wrote:
Vandaag FKA Twigs gezien in Brussel. Werkelijk fantastisch! Zij verdient absoluut die hoge plek in de Barn!

Laatste keer dat ze er stond (tegelijk met Mumford and sons stond de tent nog niet voor een 3de vol. Ze is ook niet echt veel groter geworden dan toen ondanks het nieuwe album dus ik denk dat ze eerder naar Dour of Pukkelpop wordt doorgeschoven.

Was wel echt zo goed toen… Hoop haar echt weer ergens op de festivals te zien.

FKA Twigs nu 2x gezien en 2x fantastisch, die past naar mijn mening op elk festival op een niet TE GROTE stage :-)

Wie allemaal basht er al sinds vanochtend ieder uur zijn F5-knop kapot eigenlijk ? :lol: #schuldig

Bob Dylan + Neil Young op dezelfde dag, dat zou natuurlijk wel een mooi duo zijn en dan kan niemand klagen over ‘altijd maar hetzelfde’. Zou ook wel goed verkopen denk ik.

Van mij mag het zeker, maar wie zou je dan laten afsluiten? Qua live show anno 2019 zonder enige twijfel Neil Young. Qua 'naam' volgens mij dan weer absoluut Bob Dylan.

Zelf ben ik van beide groot fan, maar de show van Bob Dylan die ik ooit zag in Vorst (2009, aan de setlists te zien), vind ik wel met voorsprong het slechtste optreden dat ik ooit zag. Tijdens het eerste bisnummer (All along the watchtower) zijn we toen naar buiten gegaan omdat ik het eigenlijk oprecht niet meer kon aanhoren...

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik hem een herkansing zou willen geven of niet. In combinatie met Neil Young (of een andere artiest die ik goed vind) op zich wel. Als enige headliner die dag eerder niet.

Gisteren een tweet gepost dat “sterke” bronnen zeggen dat bob dylan de zaterdag headliner wordt.
Ondanks dat dit mij grote held is laten we hopen dat dit niet waar is

Van welk twitteraccount kwam dit?

In 96 Neil young op werchter vond ik zalig. En daarvoor rhcp en rage. Wat een dag was dat.. Zou er zo terug voor tekenen.

Ja lastig als je niet weet om welk uur ze komen. Maar ga nu ook uit van 16u.

Gisteren een tweet gepost dat “sterke” bronnen zeggen dat bob dylan de zaterdag headliner wordt.

@Ihadtoomuchdrugstoday

@Ihadtoomuchdrugstoday

Klinkt betrouwbaar.

Tyler Wilcox was het Twitter account en op #dylanrymours.
Ik ga er ook vanuit dat het niet waar is.

Laten we het hopen. Stem van Dylan is echt kapot. Op dit forum hebben we lopen klagen over Sir Macca, Kiss of Axl Rose, maar Dylan is vele malen erger.

Bob Dylan zie ik (spijtig genoeg) niet gebeuren. Voor mij zou dat het beste nieuws zijn dat mogelijk is. Maar Dylan mag dan een supergrote naam zijn (één van de grootste voor mij): op de Werchterweide zal dat niet echt pakken vrees ik.
Afsluiten van The Barn zou wel de max zijn.
De concerten van zijn huidige tournee zijn wel fantastisch goed (veel beter bvb dan Vorst 2009)

Users who are viewing this thread