Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
SOAD opzich blij mee. Ben benieuwd of er die dag nog een grote naam zal staan of dat SOAD echt gaat afsluiten.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Lijkt me dat ze geen alleenstaande headliner zijn door de aankondiging. Max co-headliner waardoor er zeker nog een degelijke naam die dag ook bij zal komen denk ik.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De opmerking die ik nu heb: DAMN, niet op Graspop.
Maar vooral: die hebben in meer dan 10 jaar geen nieuw album gemaakt, en zonder nieuw album op zak staan ze gewoon opnieuw op Werchter. Toch best opvallend dit.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Tevreden met System of a Down. Waren toch ontzettend goed in 2017!

Zeker waar! Heerlijke sfeer was er toen ook! Helaas aan t eind weg gegaan om Bonobo te zien die toch een beetje tegen viel.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Ook deze aankondiging geen headliner, benieuwd wie hierachter het festival mag afsluiten. Hopelijk iets beter dan het Linkin Park van 2017.
 

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Toffe naam en geen headliner dat betekend dat de ff waarschijnlijk afsluiten of the strokes
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.629
Ook deze aankondiging geen headliner, benieuwd wie hierachter het festival mag afsluiten. Hopelijk iets beter dan het Linkin Park van 2017.

SOAD zijn gewoon headliner maar geen absolute headliner. zal dus een 2e headliner bij komen maar wil niet zeggen dat SOAD het festival niet afsluit.

the cure, tool, mumford and sons en florence werden allemaal niet als headliner aangekondigd vorig jaar
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
De opmerking die ik nu heb: DAMN, niet op Graspop.
Maar vooral: die hebben in meer dan 10 jaar geen nieuw album gemaakt, en zonder nieuw album op zak staan ze gewoon opnieuw op Werchter. Toch best opvallend dit.

Heeft denk ik onder andere te maken met het feit dat ze in 2017 wel echt heel goed waren live en ze hen kennelijk naast/onder een andere grote naam kunnen zetten wat toen ook al kon.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik hoop eerlijk gezegd weer op Foo Fighters als ik eerlijk ben! Vind hun muziek heerlijk ondanks ze 13 minuut over 1 liedje doen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Meestal zegt RW er toch expliciet iets bij als "Deze act sluit het festival af"?
Wel erg blij mee, prima naam, was er 3 jaar terug niet bij dus ga zeker kijken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken