xydroh wrote:
pigital wrote:
xydroh wrote:
daanvandingenen wrote:
Benjamin wrote:
Ik denk niet dat na deze 3 bands nog grotere bands geboekt gaan worden. Dan zou RW wel echt een heel sterk affiche hebben, ongeacht of je de muziek wel of niet leuk vind.
Natuurlijk zijn dit gewoon de eerste 3 headliners, daarom worden ze ook gewoon zo aangekondigd.
Wat mij betreft 3 prima namen, maar allemaal acts die ik al vaker gezien heb.
Tuurlijk komen er grotere namen als SYOD en 21P… Beide hebben welgeteld respectievelijk op Stubru maar 2 en 3(mss 4 ) radiohits gehad. Ze zijn beide ontegensprekelijk co-headlinerwaardig maar het is zever om te zeggen dat één van deze 2 een absolute headliner is van het kaliber Pearl Jam/Muse/foo Fighters/Metallica/coldplay. Ik verwacht dus nog een andere headliner die op zondag afsluit.
Als we Ken19 mogen geloven op efestivals was de ticketverkoop voor SOAD in 2017 waanzinnig goed. Ik denk dat je als festival dan ook maar goed beseft dat deze band heel gemakkelijk kan afsluiten. Ok hier moet nog een headliner bij, maar die moet niet persee afsluiten.
heb je de weide gezien in 2017? die was gewoon voor de helft leeg na SOAD, ik kon nog in het voorvak bij linkin park geraken 5 minuten voor de show begon. Dat was gewoon een weide SOAD fans bij elkaar. Een halve weide wil je geen enkele band aan doen, volgens mij komt er dus nog een headliner voor en niet achter SOAD.
Of mensen zaten net dan in de tent en kwamen erna naar Linkin Park. Beetje gek ook hoe je vanuit het voorvak kan concluderen hoeveel volk er nog staat te kijken vanop een afstandje. Ik zie namelijk nooit vanaf de bomen (RIP) of het voorvak vol of niet vol zit.
Ik zat er zelf tussen, ik kon met moeite bij de hekken geraken bij SOAD 20 minuten voor aanvang, een half uur in linkin park ben ik naar het toilet geweest en ik kon gewoond
in 1 rechte lijn terug naar het eerste vak. Dat is toch duidelijk dan?
Dat kan allemaal wel, maar de al dan niet lege wei Van Linkin Park verandert toch niets aan de positie of kwaliteit van SOAD?