Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Veel plezier aan alle Werchtergangers! Ik ben benieuwd naar al jullie verslagen achteraf :)

Vandaag volg ik nog via Studio Brussel, morgen ook op de wei te vinden, gaat een mooie dag worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
Ik ga nu de wei op. Veel plezier aan alle Werchterhangers hier! En misschien tot op een meeting.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Bij het zien van de foto’s op Facebook en jullie verhalen toch wel jaloers hoor. Werchter blijft ‘mijn kindje’ onder de festivals! Helaas laat het budget en de vakantiedagen maar één meerdaags festival per jaar toe en viel de keuze nu een keer op Lowlands. Enjoy iedereen die gaat!

Nog even nieuwsgierig: hoe was de rij bij The Hive woensdag?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.005
263
Toevallig iemand die weet of er taxi’s met een vaste standplaats zijn aan het station van Leuven? (Na afloop dus)
Geen vast taxi stop
Wel zijn er shuttlebussen tot Station Leuven (tot 04u). Deze bevinden zich op de Wijgmaalsestenweg (bij het naar buiten gaan van het festival naar LINKS richting haacht gaan)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Baal nog steeds als een stekker dat ik niet kan, maarja niks aan te doen meer. Iedereen die er al is of er nog naartoe gaat: Veel plezier!

Blijft een mooi festival met erg (veel) goede muziek ondanks de misschien ietswat tegenvallende line-up. Ik zou elke dag in ieder geval goed volgepland kunnen hebben.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Livestream:
Raleigh Ritchie
27/06 17:15
Bang Bang Romeo
27/06 17:25
Bastille
27/06 20:20
Paul Kalkbrenner
27/06 21:05
Elbow
27/06 22:35
Whispering Sons
28/06 13:00
The 1975
28/06 16:05
Weezer
28/06 17:45
Tom Misch
28/06 19:30
The Cure
28/06 21:30
Portland
29/06 13:00
SYML
29/06 15:15
Bear's Den
29/06 17:35
The Good, The Bad & The Queen
29/06 21:50
Lewis Capaldi
30/06 14:15
Mahalia
30/06 15:00
Yungblud
30/06 15:10
Tamino
30/06 15:40
Balthazar
30/06 18:25

http://live.rockwerchter.be/nl/channel1
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Blijkbaar was de KluB C al vol voor Black Box Revelation, dat wordt gezellig vanavond! Hopelijk kunnen de Pink-ontwijkers zoveel mogelijk dingen zien in de tenten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.521
Blijkbaar was de KluB C al vol voor Black Box Revelation, dat wordt gezellig vanavond! Hopelijk kunnen de Pink-ontwijkers zoveel mogelijk dingen zien in de tenten.

Nu al, damn. Mocht je Elbow willen zien dan zou ik alvast in de Barn gaan staan..
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Blijkbaar was de KluB C al vol voor Black Box Revelation, dat wordt gezellig vanavond! Hopelijk kunnen de Pink-ontwijkers zoveel mogelijk dingen zien in de tenten.

Zal grotendeels ook wel zijn zoals vorig jaar. Warm weer -> mensen zoeken schaduw op => blijven aan de uiteinde van de tenten "hangen" => voor de security lijkt het overvol => sluiten de ingang...

Dat terwijl je vaak gewoon door de eerste paar meter moet ploeteren en er dan nog plaats zat is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Thijs wrote:
Blijkbaar was de KluB C al vol voor Black Box Revelation, dat wordt gezellig vanavond! Hopelijk kunnen de Pink-ontwijkers zoveel mogelijk dingen zien in de tenten.

Zal grotendeels ook wel zijn zoals vorig jaar. Warm weer -> mensen zoeken schaduw op => blijven aan de uiteinde van de tenten “hangen” => voor de security lijkt het overvol => sluiten de ingang…

Dat terwijl je vaak gewoon door de eerste paar meter moet ploeteren en er dan nog plaats zat is.

Al moet ik ook wel zeggen dat Black Box eigenlijk die tent zou kunnen afsluiten... Verdienen dat meer dan een Bazart of Oscar wat mij betreft.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
neracroft wrote:

Thijs wrote:
Blijkbaar was de KluB C al vol voor Black Box Revelation, dat wordt gezellig vanavond! Hopelijk kunnen de Pink-ontwijkers zoveel mogelijk dingen zien in de tenten.


Zal grotendeels ook wel zijn zoals vorig jaar. Warm weer -> mensen zoeken schaduw op => blijven aan de uiteinde van de tenten “hangen” => voor de security lijkt het overvol => sluiten de ingang…

Dat terwijl je vaak gewoon door de eerste paar meter moet ploeteren en er dan nog plaats zat is.

Al moet ik ook wel zeggen dat Black Box eigenlijk die tent zou kunnen afsluiten… Verdienen dat meer dan een Bazart of Oscar wat mij betreft.

Jazeker, vergeet niet dat ze bij hun laatste passage in 2017 (of 16, niet helemaal zeker) rond 17u30 op de main stonden...
Staat ook niks op de main nu, dus iedereen in de tenten en aan de slope.
Maar toch, voor wlbow op tijd zijn hoor!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Veel plezier iedereen! Zag al een stukje Zwangere Guy op de stream, hoe was dat? Zag er tof uit op stream..
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Veel plezier iedereen! Zag al een stukje Zwangere Guy op de stream, hoe was dat? Zag er tof uit op stream..

Dat was een herhaling van Stikstof vorig jaar in KluB C. Denk dat er tot nu toe nog niets van vandaag op geweest is, enkel herhalingen van London Grammar en Rae Sremmurd vorig jaar (behalve als jij nog een andere stream hebt buiten de officiële).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ow echt ?vond het al vreemd dat ie niet in zijn eentje op het podium stond. Beschouw deze reacties dan maar als niet geplaatst.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.940
Net Richard Ashcroft in een volle Barn gezien, erg veel actieve crowdcontrol door crew die met lichtstokken mensen doet aansluiten. Interessant gezicht vanaf de tribune, ben benieuwd naar de reacties. Veel irritatie gezien. Maar het werkte wel! Meerdere malen de deuren tijdelijk terug open kunnen doen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.940
Concert was best fijn trouwens, die man heeft een goede stem! Net voor het einde weggegaan en nu redelijk vooraan bij Charlotte Gainsbourg, zin in.
 

xa4-melis

Nieuw lid
31 jan 2018
4
0
Door omstandigheden moet ik morgen met het openbaar vervoer naar werchter. Heeft iemand een idee hoeveel tijd ik moet rekenen om van Leuven station tot op de weide te geraken?
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
8
1
Complimenten voor de logistieke zaken dit jaar. Geen file bij aankomst gistermiddag, geen rij bij tassencontrole bij The Hive Resorte, geen rij vpor de douches en ook binnen 10 min. festivalterrein op
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.187
3.008
Net Richard Ashcroft in een volle Barn gezien, erg veel actieve crowdcontrol door crew die met lichtstokken mensen doet aansluiten. Interessant gezicht vanaf de tribune, ben benieuwd naar de reacties. Veel irritatie gezien. Maar het werkte wel! Meerdere malen de deuren tijdelijk terug open kunnen doen.
Goed dat de organisatie iets probeert te doen met de feedback. Tuurlijk is het irritant als je plots moet rechtstaan en op elkaar geduwd wordt maar dat zorgt uiteindelijk wel voor minder teleurgestelde mensen die niet meer binnenkunnen.

Door omstandigheden moet ik morgen met het openbaar vervoer naar werchter. Heeft iemand een idee hoeveel tijd ik moet rekenen om van Leuven station tot op de weide te geraken?
Hangt een beetje af van je timing. Ik reken altijd minstens 20min op de bus en dan nog eens 20min voor de wandeling naar de wei. Met een slechte timing zal je misschien even moeten wachten aan de bussen en de ingang maar behalve op donderdag valt dat eigenlijk altijd heel goed mee vind ik.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Net Richard Ashcroft in een volle Barn gezien, erg veel actieve crowdcontrol door crew die met lichtstokken mensen doet aansluiten. Interessant gezicht vanaf de tribune, ben benieuwd naar de reacties. Veel irritatie gezien. Maar het werkte wel! Meerdere malen de deuren tijdelijk terug open kunnen doen.
Zo hoort het ook, als je ergens wil gaan zitten doe je dat niet aan de ingang van een tent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken