Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Complimenten voor de logistieke zaken dit jaar. Geen file bij aankomst gistermiddag, geen rij bij tassencontrole bij The Hive Resorte, geen rij vpor de douches en ook binnen 10 min. festivalterrein op

The Hive Resort is altijd stuk rustiger dan The Hive zelf ;) Ik snap dat daar alles vrij vlot gaat. Bij de normale Hive is dat wel anders (althans, andere jaren).
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Festileaks meet-up op Rock Werchter 2019

Hi all,

Morgen - vrijdag 28 juni - is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes (zei iemand Mojito's?) om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar! :)

Wanneer: Vrijdag 28 juni
Hoe laat: 14:00 uur
Waar: Casa Bacardi

Cheers!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.458
6.192
Dr. Hannibal wrote:
Net Richard Ashcroft in een volle Barn gezien, erg veel actieve crowdcontrol door crew die met lichtstokken mensen doet aansluiten. Interessant gezicht vanaf de tribune, ben benieuwd naar de reacties. Veel irritatie gezien. Maar het werkte wel! Meerdere malen de deuren tijdelijk terug open kunnen doen.

Zo hoort het ook, als je ergens wil gaan zitten doe je dat niet aan de ingang van een tent.

Oh nee het ging niet om zittende mensen overeind zetten, maar de al staande mensen dichter op elkaar proppen. En met een knipperende lichtstok in hun gezicht zwaaien tot ze luisteren. Vond de irritatie vrij begrijpelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.263
10.786
Festileaks meet-up op Rock Werchter 2019

Hi all,

Morgen – vrijdag 28 juni – is er een Festileaks Meet-up op Rock Werchter 2019. Een deel van de redactie zal er zijn en natuurlijk zijn forumleden ook meer dan welkom! We zullen zorgen voor wat lekkere drankjes (zei iemand Mojito’s?) om jullie te bedanken voor alle support. En we maken natuurlijk een toffe groepsfoto. Verzamelen mag om 14:00 bij de Casa Bacardi (tegenover The Slope). Tot 14:10 delen we drankjes uit. Hopelijk tot daar!
1f642.svg


Wanneer: Vrijdag 28 juni
Hoe laat: 14:00 uur
Waar: Casa Bacardi

Cheers!

Waar waren jullie op Graspop!?!? :wink:

Wel een toffe actie trouwens.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Holy shit dan luisteren ze dus toch, heerlijk! Zelf nog niets van gemerkt en telkens 10/15 min vroeger door gegaan. Enkel bij Black Box Revelation was het drummen om binnen te geraken, maar wat wil je met een band die normaal gemakkelijk de Mainstage plat speelt.

Ik ben er jammer genoeg niet bij want zit dan bij Denzel Curry maar veel plezier aan allen die gaan. Vorig jaar was heel gezellig, niet waar @dr-hannibal? :D
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Even kort: zwangere guy was heel leuk, goed optreden. Dan gelopen naar BBR en daar konden we juist binnen. Speelden echt bijna enkel hits dus dat was ook een heel fijn concert. Dan Maribou State stonden we allemaal te dansen, niets bijzonder maar wel gewoon leuk. Olafur arnalds werd verpest door het publiek. Doordat iedereen aan het praten was werd die breekbare stille muziek echt wel wat om zeep geholpen. Dan verder gegaan met Raleigh Ritchie, maar vroeger vertrokken omdat dat het niet echt wauw was. Vance Joy van ver gezien, niets bijzonder. BROCKHAMPTON WAS GEWELDIG, vanvoor ging iedereen elk lied de lucht in. Elbow ook heel goed. Ga er straks ook wel niet kunnen geraken met Denzel Curry
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Over gisteren: Charlotte Gainsbourg, Elbow, Brockhampton allemaal erg goed. Richard Ashcroft meesterlijk. Olafur Arnalds verpest door praters. Pink het meest cheesy ding dat ik ooit gezien heb op RW, en ik heb Imagine Dragons gezien.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.017
2.091
Ashcroft en Elbow gezien gisteren, top.
Vandaag eerste volwaardige dag.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Cocktails worden as we wpeak gemaakt bij Casa Bacardi. Come join. Zoek het FL logo! (Op shirts)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.570
6.247
Heen en weer gegaan puur om P!nk te zien. Fantastisch. Goed bij stem, fantastische setlist en wát een show. Dé headliner van dit festivalseizoen. Blies alle headliners die ik eerder heb gezien dit jaar compleet uit het water en stoot The Cure van de nummer één positie van dit festivalseizoen. Fenomenaal.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Heen en weer gegaan puur om P!nk te zien. Fantastisch. Goed bij stem, fantastische setlist en wát een show. Dé headliner van dit festivalseizoen. Blies alle headliners die ik eerder heb gezien dit jaar compleet uit het water en stoot The Cure van de nummer één positie van dit festivalseizoen. Fenomenaal.

Ik dacht dat jij naar Muse zou gaan?
Leuk om te lezen dat je zo genoten hebt!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.570
6.247
Was eerst het plan ook, maar toen het Ziggo concert bekend werd gemaakt de Muse Gofferttickets verkocht en Ziggo kaarten gescoord.

Ieder nog veel plezier dit weekend. The Cure, MUSE en Tool gaan fantastisch worden.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Was eerst het plan ook, maar toen het Ziggo concert bekend werd gemaakt de Muse Gofferttickets verkocht en Ziggo kaarten gescoord.

Ik heb zelf (ondanks mijn: 'wie heeft er hier nog zin in Muse' comment, lol) toch de fiets gepakt en de 5 minuten naar het Goffertpark overbrugd toen ik voor 25eu. last-minute een kaartje kon kopen, was ook best een leuk concert achteraf, al vond ik dat ze wel héél weinig oude nummers speelden (niks van Showbiz?). Toch denk ik dat het voor de Werchter gangers wel een mooi avondje meezingen wordt en de showcomponenten zijn zoals verwacht weer ijzersterk bij Muse.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.458
6.192
Holy shit dan luisteren ze dus toch, heerlijk! Zelf nog niets van gemerkt en telkens 10/15 min vroeger door gegaan. Enkel bij Black Box Revelation was het drummen om binnen te geraken, maar wat wil je met een band die normaal gemakkelijk de Mainstage plat speelt.

Ik ben er jammer genoeg niet bij want zit dan bij Denzel Curry maar veel plezier aan allen die gaan. Vorig jaar was heel gezellig, niet waar @dr-hannibal?
1f600.svg

Zeker weten! Maar deze editie was ook weer geslaagd hoor. Meer cocktails meer beter! Dezel Curry ook tof? Zag er leuk uit op het scherm net.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
613
283
Via de stream is het ook genieten! Net een leuke show van Weezer gezien en nu Tom Misch, die ik eerlijk gezegd niet kende maar wel erg fijne muziek maakt. Daar ga ik eens wat meer van luisteren. Vanavond is The Cure ook nog live te zien :)
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Meer lui problemen met de stream? Kon zojuist 10 minuten The Cure zien, toen liep die vast en daarna kreeg ik melding dat de stream niet beschikbaar is voor mijn land. Ik woon in Nederland, moet kunnen toch?!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
613
283
Bij mij is het beeld 1x bevroren, even refreshen en hij deed het weer uitstekend. Misschien andere browser proberen?

The Cure is weer fijn hoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken