Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
mattman wrote:

jefferke wrote:
Geen Rammstein alleszins voor 2020, show in Oostende, off all places.

Good.

Insert Metallica dus
1f606.svg
Zou nog wel eens mogen, is toch al van 2014 geleden.

jefferke wrote:

mattman wrote:

jefferke wrote:

Good.

Insert Metallica dus
1f606.svg

Ik hoop eigenlijk voor graspop dat ze er eindelijk in slagen om Metallica eens te boeken, Voor hun 25ste verjaardag mag dat wel. Als er een jaar is dat Graspop er eens in slaagt is het denk ik toch volgend jaar.

Joe wrote:

jefferke wrote:

mattman wrote:

jefferke wrote:

Good.

Insert Metallica dus
1f606.svg

Ik hoop eigenlijk voor graspop dat ze er eindelijk in slagen om Metallica eens te boeken, Voor hun 25ste verjaardag mag dat wel. Als er een jaar is dat Graspop er eens in slaagt is het denk ik toch volgend jaar.
klopt, tzou schoon zijn maar kans is nihil

Ik hoopte al dat je mn voorzetje zou snappen haha :lol:

Vind het ook nog eens serieus jammer dat Rammstein geen optie meer is dus het grapje klopt ook nog!

Ik hoopte al dat je mn voorzetje zou snappen haha
1f606.svg

Vind het ook nog eens serieus jammer dat Rammstein geen optie meer is dus het grapje klopt ook nog!
Was het niet zo dat deze tour van Rammstein 3 jaar ging duren? In dat geval nog prima kans dat ze 2021 festivals gaan doen (en ja, inderdaad, RW 2019 moet nog beginnen, dus prima moment om over 2021 te beginnen toch? :) )

Hoi allemaal! Wij zijn van plan morgen richting the Hive te gaan en willen graag een goede plek bemachtigen, maar door de hitte worden we een beetje tegen gehouden. Wij vroegen ons af hoelaat jullie aanraden om heen te gaan? Groetjes

Hoi allemaal! Wij zijn van plan morgen richting the Hive te gaan en willen graag een goede plek bemachtigen, maar door de hitte worden we een beetje tegen gehouden. Wij vroegen ons af hoelaat jullie aanraden om heen te gaan? Groetjes

Vorig jaar was er spijtig genoeg een lange rij om op de Hive binnen te raken, als sinds het open ging. Toen zijn er wel door de hitte veel mensen flauw gevallen dus hopelijk gaan ze de rij wat sneller vooruit laten gaan. Dus voorzie je al maar van water tijdens het aanschuiven.

Juist op Youtube even kort gescrollt door de show van Muse in Moscow, had toch verwacht dat ze iets meer attributen gingen mee hebben :( denk dat ze alles van hun tour thuis hebben gelaten.

Nog 500 tickets voor donderdag en combi en 1500 voor zondag. Hebben ze nog best wat verkocht na de vorige update! Gaat druk worden dus!

Hier geloof ik eigenlijk niet te veel van, waarom is de Hive dan nog niet uitverkocht?

Denk niet dat ze over zoiets zouden liegen. Hive die nog niet uitverkocht is ligt volgens mij aan het feit dat het aantal combi’s sterk verminderd is (+-6000 minder dan normaal)

Oftewel vrijwel uitverkocht en qua opbrengsten uit ticketverkoop geen verlies ten opzichte van andere jaren.
En de conclusie dat de gemankeerde donderdag met Pink het beter doet dan de volledige zondag met Muse, new order, greta van fleet etc.

https://twitter.com/rockwerchter/status/1143576168450461697?s=21

Oftewel vrijwel uitverkocht en qua opbrengsten uit ticketverkoop geen verlies ten opzichte van andere jaren.
En de conclusie dat de gemankeerde donderdag met Pink het beter doet dan de volledige zondag met Muse, new order, greta van fleet etc.

Ja maar over het algemeen doen donderdag en zondag het niet echt fantastisch. Zelfs als ze uitverkopen, dan doen ze het wel heel laat.

Die donderdag is altijd de meest moeilijk verkopende dag. Verkoopt nu op een haar na uit. Meer dagtickets voor die donderdag verkocht dan normaal. Bij RW zullen ze dit geen slechte cijfers vinden.

Die donderdag is altijd de meest moeilijk verkopende dag. Verkoopt nu op een haar na uit. Meer dagtickets voor die donderdag verkocht dan normaal. Bij RW zullen ze dit geen slechte cijfers vinden.

Zou kunnen. Feit is dat zowel Pink als Muse niet bepaald voor een stormloop gezorgd hebben. En ik gok dat die eerste niet snel meer gaan uitnidigen op het feestje...

Users who are viewing this thread