Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

dontletgo

Playlistbediener
18 jun 2019
18
5
Iemand die weet of je bij Ticketmaster voor online betaling met Bancontact een kaartlezer nodig hebt?
 

dontletgo

Playlistbediener
18 jun 2019
18
5
Iemand die weet of je bij Ticketmaster voor online betaling met Bancontact een kaartlezer nodig hebt?

En zou die betaling nog snel genoeg verwerkt worden, zodat ik nog op tijd het eTicket heb? Zou namelijk een ticket bestellen voor donderdag (P!nk)..
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ik kom enkel zondag, speciaal voor Muse en Balthazar. Wie weet pik ik de rest van de zondag nog een paar andere leuke dingen mee.
Greta van Fleet gaat oftewel reuze meevallen of keihard sucken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.641
4.949
Ik kom enkel zondag, speciaal voor Muse en Balthazar. Wie weet pik ik de rest van de zondag nog een paar andere leuke dingen mee.
Greta van Fleet gaat oftewel reuze meevallen of keihard sucken.

Die mannen van Greta ven fleet weten heus wel hoe ze goed moeten spelen en zingen, helaas is alles afhankelijk van hoe "onder invloed" de mannen zullen zijn.

Ik raad toch wel aan dat je Parkway drive mee pikt, al is het maar in de verte. Die mannen hebben een show die gewoonweg af is en waarschijnlijk wel kan concurreren met het Muse showgehalte.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.024
278
Ik raad toch wel aan dat je Parkway drive mee pikt, al is het maar in de verte. Die mannen hebben een show die gewoonweg af is en waarschijnlijk wel kan concurreren met het Muse showgehalte.

klopt, alleen vrees ik dat dit niet gaat overkomen om 17u bij 30graden....
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
xydroh wrote:
Ik raad toch wel aan dat je Parkway drive mee pikt, al is het maar in de verte. Die mannen hebben een show die gewoonweg af is en waarschijnlijk wel kan concurreren met het Muse showgehalte.

klopt, alleen vrees ik dat dit niet gaat overkomen om 17u bij 30graden….

Parkway drive gaat altijd wel overkomen denk ik :wink:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Iemand moet me helpen met deze dilemma's:
Palace vs Olafur Arnalds
Lizzo vs Sports Team
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Iemand moet me helpen met deze dilemma’s:
Palace vs Olafur Arnalds
Lizzo vs Sports Team
Half uurtje Arnalds, dan Palace
Sports Team!!

Janelle Monae vs SWMRS
Janelle uiteraard. SWMRS ga je nog wel meer kansen voor krijgen de komende tijd. Van Janelle moet je dat maar afwachten.

edit: ik realiseer me na mijn post dat dat laatste eigenlijk ook geldt voor Sports Team vs Lizzo. En aangezien Sports Team maar een half uurtje krijgt, misschien toch maar Lizzo checken?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
724
651
dontletgo wrote:
Iemand die weet of je bij Ticketmaster voor online betaling met Bancontact een kaartlezer nodig hebt?

En zou die betaling nog snel genoeg verwerkt worden, zodat ik nog op tijd het eTicket heb? Zou namelijk een ticket bestellen voor donderdag (P!nk)..

Die tickets krijg je direct :) soms zit er wat vertraging op, maar op tijd heb je ze sowieso.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Ik ga alleen vrijdag naar Werchter (The Cure! Tool! :)). Heeft iemand ervaringen met het parkeren als je 1 dag gaat? Dus, sta je ver van het terrein af? Is het druk? Kom je een beetje snel weer weg na afloop? Tips?
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
IVM een paar posts terug over parking voor 1 dag: Via E314 in Aarschot of Rotselaar de autostrade afrijden en dan de straataanwijzers volgen. Op de site staat ook een plannetje met de parkings.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.391
585
Iemand moet me helpen met deze dilemma’s:
Palace vs Olafur Arnalds
Lizzo vs Sports Team

Olafur Arnalds en Lizzo

Ik ga alleen vrijdag naar Werchter (The Cure! Tool! :)). Heeft iemand ervaringen met het parkeren als je 1 dag gaat? Dus, sta je ver van het terrein af? Is het druk? Kom je een beetje snel weer weg na afloop? Tips?

De keer dat ik een dag ben geweest was dat een drama: ver van het terrein af geparkeerd en nog een flink eind met een shuttlebus naar het terrein, en daarna nog een half uur lopen. Geloof alleen wel dat dat toen kwam omdat de normale parkeerplaatsen bemodderd waren en daardoor onbruikbaar.

Overigens, ja, dat was drie jaar geleden. Vorig jaar ook een dagje geweest en toen was het parkeren dichterbij. Hoef je alleen nog die lange straat af te lopen die je ook pakt als je op de camping zit (althans The Hive).
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Yannick wrote:
Iemand moet me helpen met deze dilemma’s:
Palace vs Olafur Arnalds
Lizzo vs Sports Team

Olafur Arnalds en Lizzo


TheMotherload wrote:
Ik ga alleen vrijdag naar Werchter (The Cure! Tool! :)). Heeft iemand ervaringen met het parkeren als je 1 dag gaat? Dus, sta je ver van het terrein af? Is het druk? Kom je een beetje snel weer weg na afloop? Tips?

De keer dat ik een dag ben geweest was dat een drama: ver van het terrein af geparkeerd en nog een flink eind met een shuttlebus naar het terrein, en daarna nog een half uur lopen. Geloof alleen wel dat dat toen kwam omdat de normale parkeerplaatsen bemodderd waren en daardoor onbruikbaar.

Overigens, ja, dat was drie jaar geleden. Vorig jaar ook een dagje geweest en toen was het parkeren dichterbij. Hoef je alleen nog die lange straat af te lopen die je ook pakt als je op de camping zit (althans The Hive).

Drie jaar geleden was het inderdaad overal een probleem ja, toen had ik met heel veel geluk last-minute een AirBnB in Leuven kunnen vinden. Als het nu inderdaad alleen de straat van de Hive uitlopen is is t wel te doen, dankje!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken