Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
programma van the brewery ook bekend! het probleem van KidCutUp hebben ze opgelost door hem daar weg te zetten! Fleddy Melculy op zondag om 14u40 is wel ne plezante!
En jongens, ik vroeg gewoon de act waar jullie het meeste naar uitkeken, eentje dus haha maar wel fijn om verschillende lijstjes te zien en te zien hoe divers ze dit jaar wel wat meer zijn, vind ik.
Ik ben naar Eels geweest. Jammere clash maar hoe knap het ook in elkaar zit zo'n show van David Byrne, voor mij persoonlijk komt dat wat té geforceerd over. Ik hou meer van een spontane, nonchalante no-nonsense show. In plaats van ingeoefende pasjes e.d.
Wil hier geen discussie over voeren ofzo, is gewoon wat ik prefereer. Moest er geen clash zijn was ik zeker naar David Byrne geweest hoor. Maar de keuze voor Eels was toch snel gemaakt! Daarom zal ik ook altijd een rammelend gitaarbandje verkiezen boven iets als Christine & The Queens of P!nk (los van of ik de muziek goed vind of niet. Ik hou gewoon meer van dat sfeertje waar alles kan en de "we'll see what happens on stage" attitude)
Dan missen we toch een Jan Smeets bij Rock Werchter.
Wie gaat nu op het podium vaderlijk zeggen dat we moeten 'blijven smeren' met de zonnebrand
en dat we genoeg moeten blijven drinken!
Ik voorspel veel verbrande en uitgedroogde bezoekers door het gemis aan een Jan Smeets!