Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
en hoe zit het dan met the police? een vogeltje had me verteld dat er een grote effort gedaan was om the police op een weide in werchter te zetten. of dat nu rock werchter, tw classic, werchter boutique of een apart optreden was bleef hij redelijk vaag over.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Als ze Fleetwood Mac al willen wegzetten op Boutique, dan moet er iets redelijk geniaals headlinen na of voor Pink op die donderdag.
 

Dweezzill

Playlistbediener
25 feb 2017
45
0
Als ze Fleetwood Mac al willen wegzetten op Boutique, dan moet er iets redelijk geniaals headlinen na of voor Pink op die donderdag.

Iets dat al een tijdje in m'n hoofd zit: RW valt dit jaar gelijk met Glasto... Zou me sterk zijn als ze niet 1 of 2 headliners delen. Ik gok op gezamelijke aankondiging van Coldplay
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
The Van Jets stoppen er ook mee, jammer, heb die altijd wel een gevonden live :cry:
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik denk dat of Eminem of Coldplay de grootste kanshebbers zijn.... Eminem na P!NK zou goed passen qua stijlen en nummer die zij samen hebben. Coldplay zou echter die dag absoluut uitverkopen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Jammer van Fleetwood Mac, maar ook te verwachten. Ik weet niet of we nog wel een grote naam naast P!nk moeten verwachten. Coldplay lijkt me sowieso te hoog gegrepen. Eminem is de enige van de nu rond gaande geruchten die ik nog wel zie komen. Maar het zou me ook niet verbazen als we een stapje kleiner moeten denken. Tame Impala. the strokes etc. zouden ook een optie kunnen zijn om ervoor te zetten en nog genoeg kaarten te verkopen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Coldplay hoef je sowieso niet (meer) te verwachten.
Geen ruimte meer op het affiche.
 

ksir-j

Nieuw lid
13 nov 2017
3
0
Heb de indruk dat hier veel mensen soms maar wat staan te roepen alsof ze veel inside info hebben.
Of ze hebben de inside info, maar vanwaar dan vraag ik me af. Medewerker van RW, buitenstaander met connecties,..??
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Wel grappig...
Bon Jovi op Werchter classic en Fleetwood Mac op Boutique.
Vindt Fleetwood Mac eerder classic maar ja is maar net hoe de tour data van de artiesten vallen natuurlijk...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Yannick wrote:

Sjoerd wrote:
The National op Mad Cool. Zou daar nog plek voor zijn? Lijkt me een prachtige naam.


Sub voor Muse.

Cactus festival headliner?
Nee, de Schuer gaat ze niet laten lopen, lijkt me. Na ze dit jaar te hebben moeten missen vanwege Eaux Claires, gaan ze er in 2019 echt wel staan. Denk ik. Waarschijnlijk... ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken