Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Nee, de Schuer gaat ze niet laten lopen, lijkt me. Na ze dit jaar te hebben moeten missen vanwege Eaux Claires, gaan ze er in 2019 echt wel staan. Denk ik. Waarschijnlijk…
1f609.svg

Idem met Bon Iver

Heb de indruk dat hier veel mensen soms maar wat staan te roepen alsof ze veel inside info hebben.
Of ze hebben de inside info, maar vanwaar dan vraag ik me af. Medewerker van RW, buitenstaander met connecties,..??

het zijn meer "educated guesses", maar soms wordt hier echt een leak gedeeld :) het is de moeite, al is het alleen maar voor de voorpret over wie er waar gaat komen.

Eerlijk gezegd zie ik Maroon 5, Travis Scott,... ook wel gewoon subheadlinen in de plaats van nog iets boven P!NK te zetten

visdave34 wrote:
Nee, de Schuer gaat ze niet laten lopen, lijkt me. Na ze dit jaar te hebben moeten missen vanwege Eaux Claires, gaan ze er in 2019 echt wel staan. Denk ik. Waarschijnlijk…
1f609.svg

Idem met Bon Iver
Dat ze dan Big Red Machine dan ook maar inplannen voor een show haha

Wel grappig…
Bon Jovi op Werchter classic en Fleetwood Mac op Boutique.
Vindt Fleetwood Mac eerder classic maar ja is maar net hoe de tour data van de artiesten vallen natuurlijk…
Zoals het al veel gezegd is slaat de naam classic op vroeger, dus toen RW maar 1 dag was en Boutique is er later bijgekomen om maar een naam te hebben.
Dus achter die naam van festival moet je niet veel zoeken. Kijk naar GrasPOP ;-)

Wel grappig…
Bon Jovi op Werchter classic en Fleetwood Mac op Boutique.
Vindt Fleetwood Mac eerder classic maar ja is maar net hoe de tour data van de artiesten vallen natuurlijk…

33 duizendste keer: de naam "classic" slaat op hoe het vroeger was 1 dag, 1 stage. Niet op classic acts. Meestal zijn dit wel oudere bands omdat die minder passen bij het "jongere" RW publiek of omdat die een hele grote productie hebben. Editors, Robbie Williams, Lenny Kravitz en vooral Black Eyed Peas zijn nu ook nog neit echt super classic te noemen en headlineden ook al TW Classic.

The NAtional, geweldige verrassing. RW lijkt me inderdaad wel een inkopper nu, is al lang geleden. Kan in principe ook nog perfect op elke dag. Als ik mag gokken, zie ik ze wel subben voor Flo/MS. Al kan het ook perfect voor Muse, of Tool/The Cure. Of de donderdag.

Maar deze gaan ze niet laten liggen gok ik. Ook Roskilde en Opener zal ze deze keer wel hebben, na ze vorig jaar gemist te hebben.

Indien The National & Kendrick de 2 nog te verkrijgen grote namen zijn, dan ziet het er niet goed uit voor mijn portemonnee ...
Werchter is zoiezo zekerheid, maar andere jaren moest er toch enige vorm van nuchterheid bij zijn om van de headliners te genieten.
Dat zal er deze keer dan voorlopig toch een pak minder bij zijn. De lokale verenigingen zullen op mijn bijdrage kunnen rekenen in de gezellige straat van camping tot festivalweide.

Begrijp me niet verkeerd, snap dat ze geboekt worden & er staan, maar de meeste zijn niet men ding ...

Waarom beginnen mensen hier steeds weer over Kendrick? Heb ik iets gemist? Is er ook maar enige aanwijzing dat die volgend jaar juni in Europa op tournee gaat, behalve dat de dit jaar nogal vage en onbetrouwbare Greg een keer de 'hint' "Damn" gaf?

Waarom beginnen mensen hier steeds weer over Kendrick? Heb ik iets gemist? Is er ook maar enige aanwijzing dat die volgend jaar juni in Europa op tournee gaat, behalve dat de dit jaar nogal vage en onbetrouwbare Greg een keer de ‘hint’ “Damn” gaf?
Is een gerucht voor Glastonbury, daarnaast is Greg wel vrij betrouwbaar met z'n scoops.

sledgehammer wrote:
Waarom beginnen mensen hier steeds weer over Kendrick? Heb ik iets gemist? Is er ook maar enige aanwijzing dat die volgend jaar juni in Europa op tournee gaat, behalve dat de dit jaar nogal vage en onbetrouwbare Greg een keer de ‘hint’ “Damn” gaf?

Is een gerucht voor Glastonbury, daarnaast is Greg wel vrij betrouwbaar met z’n scoops.

wanneer was de laatste keer dat greg het bij het juiste eind had? laatste tijd meer fout gezeten dan juist

Het is toch echt wel duidelijk voor mij dat Greg toegang heeft tot bepaalde informatie, gezien een aantal goede voorspellingen. Dat hij wellicht niet altijd correct is (lijkt) kan eraan liggen dat hij soms ook verkeerd geïnformeerd wordt, of dat plannen last minute toch veranderen. Hij kletst in ieder geval niet geheel uit zijn nek, lijkt mij.

En wat Kendrick betreft, precies die onzekerheid rondom de "damn" hint en de betrouwbaarheid daarvan is de reden dat het een gerucht is en geen leak. Dus met die info (plus Glasto) een relevante namen om over te "blijven beginnen". En buiten dat is soms natuurlijk de wens de vader van de gedachte, daar maakt iedereen op dit forum zich weleens schuldig aan volgens mij.

greg lijk

Yannick wrote:

sledgehammer wrote:

Is een gerucht voor Glastonbury, daarnaast is Greg wel vrij betrouwbaar met z’n scoops.

wanneer was de laatste keer dat greg het bij het juiste eind had? laatste tijd meer fout gezeten dan juist

Ik ben ook nog niet heel erg overtuigd van greg. Een aantal hints was naar mijn idee te vaag om er 100% van uit te kunnen gaan dat het een goeie hint was en sommigen zijn (nog) helemaal niet uitgekomen. Voor ik dus blind op zijn voorspellingen af wil gaan heb ik iets meer nodig.

Voor ik dus blind op zijn voorspellingen af wil gaan heb ik iets meer nodig.

Maar dat doet niemand. Dat is precies het punt wat ik net maak, door die hint is het een gerucht en meer niet. Geruchten ga je niet blind vanuit maar neem je mee in je overweging. Hoe moeilijk is het nu helemaal?

TheMotherload wrote:

Maar dat doet niemand. Dat is precies het punt wat ik net maak, door die hint is het een gerucht en meer niet. Geruchten ga je niet blind vanuit maar neem je mee in je overweging. Hoe moeilijk is het nu helemaal?

Heel makkelijk, dat zeg ik toch ook? Sommige mensen geloven hier blind wat greg zegt, ik zeg juist dat ik dat niet doe. In tegenstelling tot greg zijn er ook mensen waar ik wel (zo goed als) blind van uit durf te gaan. Misschien een iets andere categorie en daarom niet helemaal een juist voorbeeld, maar als Zegut een voorspelling doet ga ik er wel vanuit dat dat zo goed als zeker klopt.

Na de aankondiging van The Chemical Brothers op APE, zouden zij ook nog een optie kunnen zijn, lijkt me. Als afsluiter op donderdag na Pink zie ik wel gebeuren. In ieder geval een extra optie erbij.

Na de aankondiging van The Chemical Brothers op APE, zouden zij ook nog een optie kunnen zijn, lijkt me. Als afsluiter op donderdag na Pink zie ik wel gebeuren. In ieder geval een extra optie erbij.

Graag! Ze zijn alleszins een graag geziene gast op Rock Werchter!

Met vandaag eerste bevestigingen voor The National, The Chemical Brothers en ook Primal Scream is er zeker nog hoop! (Al is de kans op die laatste wel zeer klein, Dour of Lokerse Feesten is realistischer)

Dr. Hannibal wrote:

TheMotherload wrote:

Heel makkelijk, dat zeg ik toch ook? Sommige mensen geloven hier blind wat greg zegt, ik zeg juist dat ik dat niet doe. In tegenstelling tot greg zijn er ook mensen waar ik wel (zo goed als) blind van uit durf te gaan. Misschien een iets andere categorie en daarom niet helemaal een juist voorbeeld, maar als Zegut een voorspelling doet ga ik er wel vanuit dat dat zo goed als zeker klopt.

Zegut heeft er ook wel eens naast gezeten. Met name Metallica heeft ie een paar jaar verkeerd voorspeld.

TheMotherload wrote:

Dr. Hannibal wrote:

TheMotherload wrote:

Zegut heeft er ook wel eens naast gezeten. Met name Metallica heeft ie een paar jaar verkeerd voorspeld.

Dit jaar heeft hij wel tool, lynyrd skynyrd en def leppard al goed

45569167_10156343197598891_3080814083331588096_n.jpg

Corona Capital in Mexico vindt plaats van 17 tot 18 november, vreemde en vrij diverse line up toch wel maar.. wie zien we hiervan naar Werchter komen? :)

Users who are viewing this thread