Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Op mijn werk staat bijna altijd Studio Brussel op.
Sinds de bekendmakingen van oa. Muse, Mumford & Sons, The Cure en Florence worden deze artiesten wel heel vaak gedraaid heb ik de indruk.

Nu lijkt het me ineens op te vallen dat ik de afgelopen week ofzo ook wel vaker The National heb horen passeren, als je dan weet dat ze gisteren bekend gemaakt zijn voor Mad Cool...

Maar bon misschien wel een wat te snelle conclusie. Als er morgen een pakketje komt gok ik: The 1975, Weezer, Danny Brown, Balthazar
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Verwacht Balthazar pas in een pakketje rond maart. Na die show in de Lotto. Nu al bekendmaken op Werchter gaat ds verkoop van die show geen goed doen (of ging hij zo goed, onderschat ik Balthazar en is hij al uitverkocht?).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Ik verwacht Bon Iver eigenlijk, kunnen we weer eventjes discussiëren of ie al dan niet in de Barn hoort (zie NOS Alive). :lol:
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Elbow heeft net aangekondigd dat ze naar a Summers tale komen in Duitsland begin augustus, deze zie ik ook als zeer grote kanshebbers voor als sub headliner in de barn te komen!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.342
wat een miserie was me dat om tickets voor rammstein te kopen. worldline lag plat, overal miserie om te betalen, kaart niet herkent, transactie gewijgerd nadat je heel de procedure doorloopt etc. uiteindelijk op 6 staandplaatsen via overschrijving uitgekomen omdat zitplaatsen al weg waren.

nogmaals luid en duidelijk: "fuck ticketmaster" ik zou veel liever een halve dag verlof nemen en in een wachtrij in de freerecordshop gaan staan dan online een hartaanval krijgen.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
wat een miserie was me dat om tickets voor rammstein te kopen. worldline lag plat, overal miserie om te betalen, kaart niet herkent, transactie gewijgerd nadat je heel de procedure doorloopt etc. uiteindelijk op 6 staandplaatsen via overschrijving uitgekomen omdat zitplaatsen al weg waren.

nogmaals luid en duidelijk: “fuck ticketmaster” ik zou veel liever een halve dag verlof nemen en in een wachtrij in de freerecordshop gaan staan dan online een hartaanval krijgen.
Inderdaad wat een gedoe. Al heb ik op de valreep tickets kunnen bemachtigen.
Rammstein geen kanshebber voor Rock Werchter nu? Na Pink bijvoorbeeld?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.916
5.342
xydroh wrote:
wat een miserie was me dat om tickets voor rammstein te kopen. worldline lag plat, overal miserie om te betalen, kaart niet herkent, transactie gewijgerd nadat je heel de procedure doorloopt etc. uiteindelijk op 6 staandplaatsen via overschrijving uitgekomen omdat zitplaatsen al weg waren.

nogmaals luid en duidelijk: “fuck ticketmaster” ik zou veel liever een halve dag verlof nemen en in een wachtrij in de freerecordshop gaan staan dan online een hartaanval krijgen.

Inderdaad wat een gedoe. Al heb ik op de valreep tickets kunnen bemachtigen.
Rammstein geen kanshebber voor Rock Werchter nu? Na Pink bijvoorbeeld?

Ik denk dat ze hier wel bewezen hebben dat ze geen festival nodig hebben om een weide uit te verkopen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
xydroh wrote:
wat een miserie was me dat om tickets voor rammstein te kopen. worldline lag plat, overal miserie om te betalen, kaart niet herkent, transactie gewijgerd nadat je heel de procedure doorloopt etc. uiteindelijk op 6 staandplaatsen via overschrijving uitgekomen omdat zitplaatsen al weg waren.

nogmaals luid en duidelijk: “fuck ticketmaster” ik zou veel liever een halve dag verlof nemen en in een wachtrij in de freerecordshop gaan staan dan online een hartaanval krijgen.

Inderdaad wat een gedoe. Al heb ik op de valreep tickets kunnen bemachtigen.
Rammstein geen kanshebber voor Rock Werchter nu? Na Pink bijvoorbeeld?
Nope, helemaal niet vrees ik
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Ik zat ook al sinds 8u30 met een stuk of 6 tabbladen in de wachtrij waarvan ik er 3 regelmatig had herladen, om dan uiteindelijk 1x met de smartphone te proberen en meteen binnen te geraken. Dan na een 10-tal pogingen om te betalen uiteindelijk toch aan tickets geraakt :lol:
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.474
716
Nieuwste hint van Mad Cool verwijst zeer waarschijnlijk naar Bon Iver. Zou me niet verbazen als RW er morgen ook mee komt indien we een pakketje krijgen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
803
Vampire Weekend zou ook nog kunnen. Wel een gemiste kans om niet de cijfers uit Bon Iver's laatste album te gebruiken..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Het zou mij niks verbazen als er morgen nog geen namen komen. Maar hopelijk zit ik mis, want het is leuker om over bevestigde namen te hebben dan over vage geruchten/wensen.
Namen als Rammstein of Coldplay hoef je voor 2019 niet te verwachten.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Elbow, Bon Iver, Foals, The National, kom maar door! Als er morgen iets bekend wordt gemaakt verwacht ik minstens een naam van dit lijstje (te weten Bon Iver). We gaan het zien.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Paddy wrote:
Het zou mij niks verbazen als er morgen nog geen namen komen.

Waarom denk je dat? Ik acht de kans heel groot. Gokje: een drietal namen.

Puur gevoelsmatig en voorgaande jaren was na de start verkoop ook een pauze met nieuwe namen na de eerste bekendmakingen.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Ik vrees er ook voor dat het wel eens wat weken/maandje kan duren vooraleer Werchter nog iets laat weten. Maar moesten ze namen geven morgen dan denk ik eerder 1 naam. Sub van Muse of Headliner/Sub voor donderdag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
mattman wrote:

Paddy wrote:
Het zou mij niks verbazen als er morgen nog geen namen komen.


Waarom denk je dat? Ik acht de kans heel groot. Gokje: een drietal namen.

Puur gevoelsmatig en voorgaande jaren was na de start verkoop ook een pauze met nieuwe namen na de eerste bekendmakingen.

Kan zeker hoor. Vind de stilte van Greg in ieder geval opvallend. Als het niet voor morgen is, dan maar voor volgende week.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ik zat ook al sinds 8u30 met een stuk of 6 tabbladen in de wachtrij waarvan ik er 3 regelmatig had herladen, om dan uiteindelijk 1x met de smartphone te proberen en meteen binnen te geraken. Dan na een 10-tal pogingen om te betalen uiteindelijk toch aan tickets geraakt
1f606.svg

Toch fijn dat mensen zoals jou meedoen aan online kaartverkopen, dan heb ik zelf meer kans.
Wachtrij gaat op ip adres, dus meerdere tabbladen open hebben is onzin. Telkens wanneer je refresht kom je ook weer achteraan te staan.

Misschien moeten de mensen die klagen over Ticketmaster eerst eens goed lezen hoe het systeem werkt.
 

arnord

Playlistbediener
23 nov 2017
8
0
Greg wrote:
last minute geen announcement vandaag…

‘Vrijdag 16uur = nieuwe namen”-seizoen coming soon!

Troubles in paradise Greg?

Ze wilden blijkbaar oorspronkelijk iets kwijt de 26e, kan me ook niet voorstellen dat dat last minute wijzigt en het vervolgens een maand stil blijft...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken