Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
mattman wrote:

Paddy wrote:
Het zou mij niks verbazen als er morgen nog geen namen komen.


Waarom denk je dat? Ik acht de kans heel groot. Gokje: een drietal namen.

Puur gevoelsmatig en voorgaande jaren was na de start verkoop ook een pauze met nieuwe namen na de eerste bekendmakingen.

Morgen begint ook de verkoop voor Werchter Boutique, misschien ook een reden dat RW geen nieuwe namen dropt.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Doordat ze hun affiches zo lang mogelijk in de publiciteit willen brengen door de spreiding van de namen. Denk ik dat met het nieuws van FM eerder deze week dat misschien genoeg nieuws was en willen wachten tot iedereen daar is over uitgepraat vooraleer een volgende naam te geven van één van de werchters.
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Sb12 wrote:
Ik zat ook al sinds 8u30 met een stuk of 6 tabbladen in de wachtrij waarvan ik er 3 regelmatig had herladen, om dan uiteindelijk 1x met de smartphone te proberen en meteen binnen te geraken. Dan na een 10-tal pogingen om te betalen uiteindelijk toch aan tickets geraakt
1f606.svg


Toch fijn dat mensen zoals jou meedoen aan online kaartverkopen, dan heb ik zelf meer kans.
Wachtrij gaat op ip adres, dus meerdere tabbladen open hebben is onzin. Telkens wanneer je refresht kom je ook weer achteraan te staan.

Misschien moeten de mensen die klagen over Ticketmaster eerst eens goed lezen hoe het systeem werkt.

Merci voor de tip, zo kreeg ik het aangeraden ? volgende keer dan toch 1 kans minder.. Wel vreemd dan dat ik met de computer nog altijd in de wachtrij stond en met de smartphone op 2 seconden binnen was.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Vance Joy trekt mee met Pink als support act, schrijf 'm maar op voor een vroege Barn-spot.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

Couldn't care less... Alles sinds The resistance heeft mij alleen maar telleurgesteld dus ik doe zelfs geen moeite voor Muse meer.

Sorry niet echt een nuttig of opbouwend antwoord maar kon het niet laten.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
xydroh wrote:
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

Couldn’t care less… Alles sinds The resistance heeft mij alleen maar telleurgesteld dus ik doe zelfs geen moeite voor Muse meer.

Sorry niet echt een nuttig of opbouwend antwoord maar kon het niet laten.
Ik ben/was grote fan van Muse, maar met deze release zijn ze me kwijt. Vorige albums gingen bergaf, maar vond ik nog altijd wel oké, deze slaat nergens op. Ach, het is allemaal geld om CD's te kopen uitgespaard, ik ben er niet rauwig om. Had ook geen hoge verwachtingen meer na de singles die ik al had gehoord.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vampire Weekend op Mad Cool. Ik reken erop dat ze ook een bezoek aan Rock Werchter brengen! :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

1 van de beste albums van MUSE. Blijven zichzelf vernieuwen. Heerlijk. 1 van de bands die niet elk album een kopie aflevert maar blijft veranderen en zichzelf steeds weer opnieuw uitvindt.

Fantastisch om mijn favoriete band steeds weer te mogen herontdekken.

Maar goed ik vond Drones en The Second Law ook fantastisch.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

Deze ochtend eens opgezet. Ga het daarbij houden. Wat is deze band uitgeblust zeg. Hierboven lees ik dat Muse zichzelf heeft 'heruitgevonden', maar ik vind net van niet. Veel van deze songs hebben ze precies al eens geschreven. Lichtjes anders, lichtjes beter. Dat er nu een synthje boven plakt maakt het niet echt anders.

Pressure en The Dark Dide moeten zowat de minst geïnspireerde singles zijn die ze al hebben gehad (naast Psycho en Follow Me). En ik snap niet dat een groep volwassen mannen iets als Stand Up And Fight durven uitbrengen. Akkoord: het moet niet altijd serieus en zwaar zijn, maar de songs mogen wel iets sterker zijn.

Deze band is op.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.669
2.287
xydroh wrote:
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

Deze ochtend eens opgezet. Ga het daarbij houden. Wat is deze band uitgeblust zeg. Hierboven lees ik dat Muse zichzelf heeft ‘heruitgevonden’, maar ik vind net van niet. Veel van deze songs hebben ze precies al eens geschreven. Lichtjes anders, lichtjes beter. Dat er nu een synthje boven plakt maakt het niet echt anders.

Pressure en The Dark Dide moeten zowat de minst geïnspireerde singles zijn die ze al hebben gehad (naast Psycho en Follow Me). En ik snap niet dat een groep volwassen mannen iets als Stand Up And Fight durven uitbrengen. Akkoord: het moet niet altijd serieus en zwaar zijn, maar de songs mogen wel iets sterker zijn.

Deze band is op.
Als Muse fan kan ik deze nieuwe toch ook maar matig waarderen. Zit echt heel weinig in. Waar je bij Drones bij sommige nummers nog kon denken: Jah ze hebben het terug na de klungels van 2nd Law en Resistance, is dit helemaal de dieperik in. Een 6tal verpeste plaatsen op de setlist dus deze zomer.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

heel jammer.. bij the 2nd law begon ik het minder te vinden. Toen ze met Drones kwamen dacht ik ''gelukkig ze gaan weer richting het oude'', maar dit album is weer mega droevig. Commerciele prut vind ik t
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.540
7.534
mattman wrote:

xydroh wrote:
wat denken jullie van het nieuwe muse album?


Deze ochtend eens opgezet. Ga het daarbij houden. Wat is deze band uitgeblust zeg. Hierboven lees ik dat Muse zichzelf heeft ‘heruitgevonden’, maar ik vind net van niet. Veel van deze songs hebben ze precies al eens geschreven. Lichtjes anders, lichtjes beter. Dat er nu een synthje boven plakt maakt het niet echt anders.

Pressure en The Dark Dide moeten zowat de minst geïnspireerde singles zijn die ze al hebben gehad (naast Psycho en Follow Me). En ik snap niet dat een groep volwassen mannen iets als Stand Up And Fight durven uitbrengen. Akkoord: het moet niet altijd serieus en zwaar zijn, maar de songs mogen wel iets sterker zijn.

Deze band is op.

Als Muse fan kan ik deze nieuwe toch ook maar matig waarderen. Zit echt heel weinig in. Waar je bij Drones bij sommige nummers nog kon denken: Jah ze hebben het terug na de klungels van 2nd Law en Resistance, is dit helemaal de dieperik in. Een 6tal verpeste plaatsen op de setlist dus deze zomer.

The 2nd Law en Resistance waren imo juist twee van de beste MUSE albums.

Gek hoe meningen zo kunnen verschillen haha.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Luister liever het nieuwe album van Architects, wat een plaat. Hoop dat die mannen op Werchter gaan staan! :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Hopelijk winnen ze. Voor de lineup die ze in 2018 heb en neergezet zou dat echt verdiend zijn. ?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
wat denken jullie van het nieuwe muse album?

Vond t beter te pruimen dan ik verwacht had, maar mijn verwachtingen waren na dat Something Human dan ook onder het nulpunt gedaald. Pressure is wel catchy, The Dark Side en een aantal andere nummers doen me bij tijd en wijle aan Showbiz-era Muse denken. Elektronische elementen vind ik ook een stuk beter dan op de voorgaande experimenten op dat gebied, je kunt merken dat ze daar wat van geleerd hebben. En ergens waardeer ik de vernieuwing ook, ik ga niet als ouwe rocker lopen klagen dat alles beter was met gitaren in plaats van synths.

Maar goed, het album mist wat mij betreft wel flink wat samenhang en visie, en wat @mattman al zegt: veel elementen van de sounds op dit album hebben ze al eerder laten horen, maar dan beter. Alleen het recept van het elektronische sausje is wat mij betreft wat verbeterd. En Pressure moet live ook wel een leuke gangmaker zijn. Zal dit album niet zo veel luisteren denk, maar wil toch die show wel gaan checken. Zeker als ze, a la Muse, er weer een visueel spektakel bij uit de kast trekken.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Geen nieuwe namen vandaag dus. Helaas! Krijg toch het gevoel dat de winterstop weer begonnen is...
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
207
211
Ben zelf in elk geval al erg blij dat ze de spuuglelijke layout van de website van vorig jaar hebben weggehaald. Maakt het kijken op de site naar nieuwe namen al een stuk verdraaglijker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken