Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
Major Lazer is toch weer op tournee?

Maar die zijn naar mijn gevoel altijd op tournee.

Over Swedish House Maffia: waarom zie ik die hier soms genoemd worden onder de kanshebbers? Da's toch puur Tomorrowland materiaal? Toen ze nog sets deden onder de naam Axwell en Ingrosso waren ze ook nooit echt een gerucht voor RW, zie niet in waarom dat als Swedish House Maffia wel zo zou zijn. Is ongeveer dezelfde dj opzet (maar dan met één gast erbij). Ik denk trouwens dat ze als A+I ondertussen bekender zijn dan ze ooit waren met SHM.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Verwacht ook namen uit dit lijstje die is geleaked door thirty seconds to Mars

https://m.facebook.com/thirtysecondstomars/photos/pcb.10155835052952823/10155835052682823/?type=3&source=48
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Nu hoop ik toch dat Greg gelijk heeft, want ik zit al de hele dag te wachten tot het 4 uur is... dat ze me maar is goed verassen met Coldplay of zelfs Daft punk.. Al zou een pakketje met onder andere The Strokes, Justice, Bon Iver, ... me ook wel kunnen smaken.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Denk dat dat de eerste datum is van Biffy in de zomer! Hopelijk dit jaar op werchter
1f600.svg
Jupz, inderdaad hun eerste datum.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.855
Tja, dat was wel te verwachten.
Een naam als Coldplay hoef je sowieso niet meer te verwachten.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Waar zie je dat 30STM subt? Volgens mij is dit ontkracht (sprake van een oude foto ofzo)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
30STM met Muse in Goffertpark, kunnen we wel bijschrijven voor RW, toch?

Lol. Stel je dat voor.

Maar zie deze akelige band niet meer op RW verschijnen. Die zijn echt serieus afgezakt. Werden vorig jaar nog weggezet op Brussels Summer Fest. ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Dweezzill wrote:
Ik zag een mooie Mac staan in een boutique
1f609.svg


Jammer dat je geen mooie Mac zag staan op de Rock Werchter donderdag…

Mja, als Fleetwood Mac op Boutique staat... moeten we toch echt beginnen vrezen voor Eminem op Rock Werchter... Ik hoop nog op The Strokes of The Smashing Pumpkins, maar...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Toevoeging: want ook Coldplay zou een apart concert op de Werchterwei krijgen naar het schijnt, dus ja, Eminem kan je nergens anders meer kwijt dan.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.867
mattman wrote:

Dweezzill wrote:
Ik zag een mooie Mac staan in een boutique
1f609.svg



Jammer dat je geen mooie Mac zag staan op de Rock Werchter donderdag…

Mja, als Fleetwood Mac op Boutique staat… moeten we toch echt beginnen vrezen voor Eminem op Rock Werchter… Ik hoop nog op The Strokes of The Smashing Pumpkins, maar…

Doe mij inderdaad maar The Strokes of de Pumpkins dan. Maak je tenminste meedere doelgroepen mee blij. Eminem erbij zou de definitieve klap zijn. Ik gok dat Eminem uiteindelijk misschien zelfs onze kant niet opgaat.

Heb dringend leuk nieuws nodig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken