Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Eric Clapton 2019 Concerts

May 13 – London, U.K. – Royal Albert Hall
May 15 – London, U.K. – Royal Albert Hall
May 16 – London, U.K. – Royal Albert Hall
Jun 04 – Berlin, Germany – Mercedes-Benz Arena
Jun 06 – Vienna, Austria – Wiener Stadthalle
Jun 08 – Mannheim, Germany – SAP Arena
Jun 10 – Dresden, Germany – Messe Dresden
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.826
1.944
Eric Clapton 2019 Concerts

May 13 – London, U.K. – Royal Albert Hall
May 15 – London, U.K. – Royal Albert Hall
May 16 – London, U.K. – Royal Albert Hall
Jun 04 – Berlin, Germany – Mercedes-Benz Arena
Jun 06 – Vienna, Austria – Wiener Stadthalle
Jun 08 – Mannheim, Germany – SAP Arena
Jun 10 – Dresden, Germany – Messe Dresden

Mijn dank is groot...
Maar daar zal niet veel meer bijkomen vrees ik. De laatste 2/3 jaar een handjevol concerten in Europa en de VS samen
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Eminem heeft z'n naam van de 2019 tour bekend gemaakt en heeft hiermee ook laten weten dat er veel nieuwe plaatsen zullen bekend gemaakt worden. De naam is 2019 Rapture Tour
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.562
5.415
Eminem heeft z’n naam van de 2019 tour bekend gemaakt en heeft hiermee ook laten weten dat er veel nieuwe plaatsen zullen bekend gemaakt worden. De naam is 2019 Rapture Tour
Zal Boutique worden denk ik.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Aaran wrote:
Eminem heeft z’n naam van de 2019 tour bekend gemaakt en heeft hiermee ook laten weten dat er veel nieuwe plaatsen zullen bekend gemaakt worden. De naam is 2019 Rapture Tour

Zal Boutique worden denk ik.
Ik denk het (helaas) ook, dit zal voor mij tot nu toe betekenen dat ik volgend jaar RW zal overslaan denk ik. Maar wie weet wat de subs en barn-headliners zal brengen.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Vanwaar allemaal ineens de Volbeat? Zo'n grote extra stevige naam na Tool lijkt me niet echt werchter achtig. Zou er eerlijk gezegd ook niet echt zo blij mee zijn... Niet dat ik een pop type ben want met namen als QOTSA, Royal Blood, NOFX, Foo Fighters, SYOD... Maar vind precies dat Volbeat een te hoog plekje krijgt op affiches in verhouding tot de radio-airplay die ze krijgen. En die airplay is in Werchter toch de laatste jaren wel belangrijk, kijkend naar de grote namen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Goh zo stevig is Volbeat nu ook niet. Een Queens Of The Stone Age vind ik persoonlijk met momenten steviger.
En vorig jaar had je toch ook Nine Inch Nails, Stone Sour, Alice In Chains, At The Drive-In,...

Kortom Volbeat kan echt nog erbij desondanks dat Tool er al staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.396
9.154
Harder dan Nine Inch Nails die March Of The Pigs eruit knallen in de Barn zal het op RW niet snel worden.
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Iggy Pop mag van mij ook langskomen. Zou eventueel ook een naam voor de Lokerse Feesten of Les Ardentes kunnen zijn.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.203
1.248
Iggy Pop mag van mij ook langskomen. Zou eventueel ook een naam voor de Lokerse Feesten of Les Ardentes kunnen zijn.

Was een zalig optreden in 2016 op Rock Werchter! Mag van mij zeker weerkomen, maar past idd op vrijwel elk festival.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Harder dan Nine Inch Nails die March Of The Pigs eruit knallen in de Barn zal het op RW niet snel worden.

Werchter 2007, zondag 14u30 -> Mastodon @ main stage (en geluidsnorm bestond toen nog niet)
Wat was mich da toen....
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.633
632
Verwacht vandaag ook nieuws van Mad Cool. Hebben gisteren hun profielfoto op o.a. Facebook veranderd. Meestal voorbode dat er iets gaat komen.
Gezien de line-up afgelopen jaar mag hier met interesse naar gekeken worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.396
9.154
Heemstock wrote:
Morgenochtend weer een naam? Of zal iedere vrijdag (8 uur of 16 uur) vanaf heden het stramien worden?

Best ook kans dat we even niks horen vanuit Werchter.

Denk dat we deze week niets moeten verwachten nee. Morgen feestdag, vrijdag brugdag.

Maar wachten tot volgende week vrijdag valt wel mee toch. ? Of vroeger, als die donderdagheadliner zich al vroeger wil melden.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Heemstock wrote:
Morgenochtend weer een naam? Of zal iedere vrijdag (8 uur of 16 uur) vanaf heden het stramien worden?

Best ook kans dat we even niks horen vanuit Werchter.

Ik trek me op aan het feit dat Greg vorige week zei "de pakketjes om 16u op vrijdag komen er zeer spoedig aan" denk niet dat die dat gaat zeggen als dat pas binnen 3 of 4 weken gaat zijn.

Denk dat we deze week niets moeten verwachten nee. Morgen feestdag, vrijdag brugdag.

Goh, zo'n reacties waren er vorige jaren ook vaak "denk dat we niets krijgen want herfstvakantie, denk dat we niets krijgen want feestdag dit of dat." Maar naar mijn ervaring houden ze daar niet veel rekening mee. Buiten tussen/rond Kerst en nieuwjaar moet je echt niets verwachten.

Zo'n bekendmaking word vaak dagen op voorhand klaar gezet, en die lancering gebeurd automatisch als de klok 16u slaat. Het is niet dat daar tientallen werknemers achter hun pc voor moeten zitten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken