Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Joslittel wrote:

Diego123 wrote:
Bon Jovi en John Fogerty op TW Classic op 14 juli!




Met John Foggerty is een hele nette combinatie. Als ze hier nog 1 of 2 mooie acts naast kunnen zetten overweeg ik best wel een ticket.

Kleine TIP voor Live Nation:
Zet hier nog Fleetwood Mac bij en u zult uitverkopen
1f642.svg

Won’t happen. Bon Jovi wordt in de tekst als headliner aangekondigd en John Fogerty is een uitstekende sub. Paar opvul namen erbij en klaar.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Balthazar met nieuwe album ook maar opschrijven als Barn headliner denk ik? Nieuwe single is best goed.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Fleetwood Mac vind ik persoonlijk helemaal niets voor RW.
Geef die maar een zaal vol stoelen ofzo...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Pfieuw, lekker Bon Jovi op TW Classic en de kleine kans dat hij nog op Werchter zelf had kunnen staan is weg. Dodged that bullet. Nu heb je Werchter Boutique nog die gevuld moet worden en dat is het eigenlijk toch? Want op dit moment lijkt het me duidelijk dat Eminem, Coldplay en Rammstein nog een tour gaan aankondigen. 1 daarvan zal op Werchter Boutique wel staan, al heb ik wel meegekregen volgens mij dat Rammstein België misschien niet eens aandoet? Maar degene die over blijft zie ik dan wel echt op de Werchter Donderdag staan lijkt me.

Ik zie Kendrick ook nog steeds genoemd worden, maar waarop wordt dat eigenlijk gebaseerd?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Misschien maken ze van Werchter Boutique een hiphop dagje met Eminem én Kendrick bovenaan.

Aangezien Woo Hah ook zeer populair blijkt...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.658
4.971
volbeat doet morgen een aankondiging, nieuw album, nog maar vorig jaar op graspop gestaan. Ik denk dat we ze wel op werchter kunnen verwachten. Misschien als een sub voor de zondag?
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Volbeat op donderdag mag er van mij zeker bij.
Op GMM vorig jaar dikke feest & opvallend veel t-shirts die dag van Volbeat.
Fanbase is in Belgie echt wel groot precies.
Vorige passage op Werchter was wel geen succes, tijd voor iets recht te zetten daar !
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.483
11.532
Volbeat lijkt me een zekerheid. Solliciteerde op graspop dit jaar nadrukkelijk naar een terugkomst volgend jaar in België.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.668
3.392
Op Graspop was ik na een tiental nummers juist weggegaan ;) Maar dat komt meer doordat ik het wel gezien had dan dat het aan de kwaliteit lag. Voor op een metalfestival speelt Volbeat veel te veel op safe. Ik denk echter dat dit op een festival als Rock Werchter waar het publiek toch meer van de afwisseling houdt veel beter uit de verf komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.013
6.413
Iemand al rekening mee gehouden dat Editors ook weer 's kunnen komen piepen? :lol:
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
https://clashfinder.com/s/rw19j/
Heb na aankondigingen van RW, Graspop, Rock Am Ring, Groezrock,… wat aanpassingen gedaan
1f642.svg


Commentaren, onmogelijke dingen, tips => SHOOT IT
1f600.svg

Coldplay na Pink, geweldig, echt te mooi om waar te zijn en meestal is t dan ook.... want met de aankondiging van P door RW op social media met haar show en al die overbodige toeters en bellen, kan dit toch niet anders dan de closer van de dag zijn. Correct me if i'm wrong (en ik wil 't heel graag verkeerd hebben)
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Iemand al rekening mee gehouden dat Editors ook weer ’s kunnen komen piepen?
1f606.svg

Hebben de afgelopen 2 zomers al festivals gedaan, vorig jaar ook nog TW Classic. Ze spelen in december de laatste concerten van de Violence tour en denk dat ze daarna een break nemen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.876
3.876
Ik vind volbeat steeds minder (en softer/meer mainstream, kan het juiste woord niet vinden) worden jammer genoeg. Concerten ook geweldig, laatste keer op Zwarte Cross vond ik het niet zoveel (meer).

Je zult het bijna niet geloven maar ik heb Editors nog nooit live gezien dus van mij mogen ze er bij, maar zie dat niet gebeuren.

Kasabian vind ik ook vet en voor Muse vorige keer was voor mij meer dan prima. Greta van Fleet, Miles Kane zou ik er wel bij willen.

Had ook gehoopt op Rammstein (al paar keer gezien maar blijft geweldig) of Metallica (nog nooit gezien) maar dat wordt hem helaas ook niet meer.

Over de namen tot nu toe;
Pink; verschrikkelijk
The Cure; nog niet zo in verdiept maar niet waar ik meteen blij van word
Fatm; nja prima, maar niet meer dan dat
Mumford; eerste albums ook heeell veelll geluisterd en op pinkpop en werchter gezien. Benieuwd naar het nieuwe album...
Tool; beetje voor mijn tijd ofzo? Ken(de) het eigenlijk niet en ben dus een groot rock (en metal) liefhebber
Muse; ook al vaker gezien, laatste jaren muzikaal niet echt mijn ding meer

Ik ben nog niet overtuigd en we gaan volgen wat er hier bij komt en wat er op andere festivals komt
 

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Tool; beetje voor mijn tijd ofzo? Ken(de) het eigenlijk niet en ben dus een groot rock (en metal) liefhebber

gewoon de albums chronologisch luisteren, kan soms wat tijd kosten om in te komen.
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Glastonbury en Werchter delen niet noodzakelijk dezelfde namen, maar toch even een aantal “strong rumours” meegeven : Billy Bragg, Chromeo, Kylie, Liam Gallagher, Orbital, Paul McCartney, Stormzy. Chromeo en Orbital zie ik eventueel wel op Werchter.

Eric Clapton doet een tour deze zomer, ik vrees dat we hem wel niet op een festival moeten verwachten. Sportpaleis?

Cypress Hill brengt voor het eerst in 8 jaar nieuw album uit. Ook een mogelijkheid.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken