Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
De meest opvallende zaken die ik zie:

- Whispering Sons 's middags op MS is absoluut de slechtst mogelijke positie, die act heeft de duisternis nodig.
- Foals is volgens mij absoluut geen Barnheadliner, laatste keren in Belgie waren sub in KluB C en een halfleeg Vorst Club (capaciteit van een 4000 man).
- Weezer en Thom Yorke gaan geen vrede nemen met die posities. Thom Yorke headliner KluB C of hoog in de Barn, Weezer Barnheadliner of een plekje onder sub op MS.
- Tame Impala gaat met hun nieuwe plaat een headlinerstatus verzilveren, ik betwijfel dat die nog plekjes bij daglicht aannemen, zeker met die lichtshow waarmee ze dit jaar tourden. Ik verwacht ze eigenlijk als (co)headliner op Pukkelpop, ook al omdat je hun headlinerpositie daar makkelijker kan goedpraten.
 

pepper

Playlistbediener
27 okt 2018
9
0
Bon Iver zal wel ook Barnheadlinerstatus verzilverd hebben na concert in vorst. Al hoop ik stiekem dat cactus ze heeft.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
volgens mij doen coldplay en eminem werchter classic en boutique
Deze 2 extra festivals gaan zeker door, productioneel zal dit de beste keuze worden. En zoals gewoonlijk deelt dan pinkpop ook een naam.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.545
6.491
https://clashfinder.com/s/rw19j/
Heb na aankondigingen van RW, Graspop, Rock Am Ring, Groezrock,… wat aanpassingen gedaan
1f642.svg


Commentaren, onmogelijke dingen, tips => SHOOT IT
1f600.svg

Ziet er vet uit! Coldplay kun je echt wel vergeten, maar zet op die spot Kendrick Lamar of Eminem en het is een stuk realistischer denk.

Parkway tijdens M&S in The Barn vind ik trouwens een uitermate goede oplossing haha. Gave line-up ook, beetje top-heavy wel maar niet al te onrealistisch denk.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Gisterenavond m'n RW combiticket gekocht! Ben erg benieuwd wat er nog allemaal bij gaat komen en of die slim shady geruchten kloppen. Wat mij betreft is hij welkom!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
Joe wrote:

Timmetje wrote:
Lamar of Eminem komen niet voor minder dan headliner toch?


Dan blijven ze maar weg he.
1f642.svg


Ik ruil ze graag voor the Cure.

Ik denk dat we ondertussen wel weten dat je geen fan bent. Zou nochtans zonde zijn. Het gerucht gaat dat dit hun allerlaatste tour is (!). De laatste kans om ze te zien misschien. Alleen al daarom een must-see. Ik ga ze in ieder geval meer dan 1 keer proberen mee te pikken hierdoor. Bij deze band is dat meestal wel de moeite waard: hun wisselende setlists maken elke set weer spannend.

In other news: The Specials zijn terug! In 2019 een nieuw album en dinsdag wordt een tour aangekondigd. Zou heel vet zijn voor RW. En niet te gek, aangezien ze nogal een 'geschiedenis' hebben met Werchter. (In de jaren 80 hebben ze het halve podium afgebroken, in 2010 zijn ze het komen goedmaken met een dikke vette vijfsterrenshow.)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.483
11.535
Bon Jovi en John Fogerty op TW Classic op 14 juli!

Met John Foggerty is een hele nette combinatie. Als ze hier nog 1 of 2 mooie acts naast kunnen zetten overweeg ik best wel een ticket.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Diego123 wrote:
Bon Jovi en John Fogerty op TW Classic op 14 juli!

Met John Foggerty is een hele nette combinatie. Als ze hier nog 1 of 2 mooie acts naast kunnen zetten overweeg ik best wel een ticket.
Kleine TIP voor Live Nation:
Zet hier nog Fleetwood Mac bij en u zult uitverkopen :)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.661
820
Joslittel wrote:

Diego123 wrote:
Bon Jovi en John Fogerty op TW Classic op 14 juli!


Met John Foggerty is een hele nette combinatie. Als ze hier nog 1 of 2 mooie acts naast kunnen zetten overweeg ik best wel een ticket.

Kleine TIP voor Live Nation:
Zet hier nog Fleetwood Mac bij en u zult uitverkopen
1f642.svg

Zou mij een weekend Pinkpop besparen, waardoor ik naar Graspop kan
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.132
Maar Fleetwood als headliner dan? Zie ik niet echt gebeuren. (Wil ik ook niet zien gebeuren. Die RWdonderdag kan wel een act als FM gebruiken)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken